Waarom heb jij geen avatar?

09-10-2015 21:51 254 berichten
Ik kom best vaak forummers tegen zonder avatar. Eigenlijk lees ik zelden de forumnaam, maar weet ik adhv het plaatje wie wie is (erg irritant als iemand van ava wisselt )



En eigenlijk vraag ik me af: Waarom heb jij geen avatar?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen avatar omdat mijn roze scooter verkocht is.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Te lui om er een te zoeken en te uploaden.....
flauw
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik geen idee heb hoe ik zoiets moet doen (ben tamelijk digibeet) en ik ook niet zo goed inzie wat een fantasieplaatje toevoegt aan mijn bijdragen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Azuri29 schreef op 09 oktober 2015 @ 21:54:

Te lui om er een te zoeken en te uploaden.....Het geeft je wel meer "identiteit". En zoveel werk is het toch niet?
Ik stel anders voor dat wij de avatarlozen moeten helpen, we typen jullie avatarnaam in, bij Google-afbeeldingen en het plaatje dat dan als eerst tevoorschijn komt moet je dan maar nemen.
Ik vind het stom dat de avatars zo wazig zijn bij iedereen(of het ligt aan mijn laptop).
quote:NYC schreef op 09 oktober 2015 @ 21:57:

Ik stel anders voor dat wij de avatarlozen moeten helpen, we typen jullie avatarnaam in, bij Google-afbeeldingen en het plaatje dat dan als eerst tevoorschijn komt moet je dan maar nemen.Goed initiatief!
Alle reacties Link kopieren
Nou vooruit, gelukt geloof ik ;)
Voor Azuri29 wordt het wat mij betreft:





en deze krijg jij pejeka:

Alle reacties Link kopieren
quote:Azuri29 schreef op 09 oktober 2015 @ 21:54:

Te lui om er een te zoeken en te uploaden.....Kijk nou je hebt er al eentje
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje een andere gehad, die vond 'men' eng, toen eentje die vond ik zelf te herkenbaar, die zag je in een volle trein zowat en daarna een wat saaiere maar daardoor kreeg ik het idee dat mensen mijn posts over het hoofd zagen. Dus nu deze, en deze bevalt me wel, geloof ik.
quote:Azuri29 schreef op 09 oktober 2015 @ 22:00:

Nou vooruit, gelukt geloof ik ;)Ja, leuk!
Oh, die eerste bij pejeka doet het al niet bij mij.

Tweede optie is dit:



Leuk, Azuri!



Nu jij, pejeka!
quote:lionlily schreef op 09 oktober 2015 @ 22:02:

Ik heb een tijdje een andere gehad, die vond 'men' eng, toen eentje die vond ik zelf te herkenbaar, die zag je in een volle trein zowat en daarna een wat saaiere maar daardoor kreeg ik het idee dat mensen mijn posts over het hoofd zagen. Dus nu deze, en deze bevalt me wel, geloof ik.Ik lees nu steeds inderdaad over jou heen. Omdat ik zo gewent was aan jouw plaatje. Moet zo wennen, dat blauwe in plaats van de witte.
Alle reacties Link kopieren
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 22:04:

[...]





Ik lees nu steeds inderdaad over jou heen. Omdat ik zo gewent was aan jouw plaatje. Moet zo wennen, dat blauwe in plaats van de witte.Oh, dat is grappig, want ik dacht juist dat dat witte plaatje helemaal niet opviel
quote:pejeka schreef op 09 oktober 2015 @ 21:54:

Omdat ik geen idee heb hoe ik zoiets moet doen (ben tamelijk digibeet) en ik ook niet zo goed inzie wat een fantasieplaatje toevoegt aan mijn bijdragen.Ik vind het ook heel handig om mijn eigen posts terug te vinden. Kijken wat daarna weer geschreven is.
mogen die wel een avatar hebben wel mee doen?
Ik doe zo fel mogelijk omdat ik mijn post wil terug vinden net als fietsie
Alle reacties Link kopieren
OK, ik regel een avatar... vertel me hoe het werkt...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Voor mij tellen de grijze poppetjes eigenlijk niet zo mee.

Ik weet niet wie wie is en dan lees ik vaak niet eens.
Het is een beetje off-topic, maar iemand heeft m'n oude Jack-avatar in gebruik
Het is mij tot nu toe niet gelukt..

Misschien omdat ik mobiel forum?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven