Waarom heb jij geen avatar?

09-10-2015 21:51 254 berichten
Ik kom best vaak forummers tegen zonder avatar. Eigenlijk lees ik zelden de forumnaam, maar weet ik adhv het plaatje wie wie is (erg irritant als iemand van ava wisselt )



En eigenlijk vraag ik me af: Waarom heb jij geen avatar?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook maar 1 gekozen. Voorheen nooit bij stilgestaan eigenlijk maar het is wel leuker!
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 10 oktober 2015 @ 14:40:

Enn, jij ava-virtuoos, heb je voor mij ook een leuke? Kan zelf niks anders vinden dan de "echte" Grobbebollen (en die zijn niet echt leuk), de getekende Bollen (die zijn zo, ehm, zoet zeg maar) én uiteraard mijn huidige ava (die dan volgens Grimble wel weer heul stoer is ).

Jij nog andere ideeën?



Ik wil wel met je meezoeken, waar houd je van? Denk iets met humor? Een leuke foto met bijv. een tekst van `ik ben een grobbekuiken`? Bij een foto van een kuiken of een ander beest?

Zeg maar wat je leuk zou vinden dan zoeken we wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ze voldoen nooit aan de eisen, zelfs als ze piepklein zijn, zijn ze te groot, ik doe geen moeite meer.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 oktober 2015 @ 16:48:

[...]





Ik wil wel met je meezoeken, waar houd je van? Denk iets met humor? Een leuke foto met bijv. een tekst van `ik ben een grobbekuiken`? Bij een foto van een kuiken of een ander beest?

Zeg maar wat je leuk zou vinden dan zoeken we wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 11 oktober 2015 @ 18:56:

[...]



[afbeelding]Oh die is leuk! Zat zelf ook bij kuikens foto`s aan het kijken en er dan zelf de tekst erbij te zetten, `ik ben een Grobben` of It`s me Grobbe` of zoiets.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:-RoseRed- schreef op 09 oktober 2015 @ 22:18:

[...]



[afbeelding]Ik had afgelopen paar dagen geen tijd. Maar hij is aangepast. Na al die tijd eindelijk eens een avatar.
Alle reacties Link kopieren
Die tweede van Grobbekuiken is erg leuk!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik heb een stukje van een stukje songtekst van AC/DC. Highway to hell. En daar bevind ik me soms.
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ok, ik heb er ook een



Ik zou het plaatje liever wat meer hoog ipv breed hebben, maar dat past natuurlijk niet
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe ik een avatar voor elkaar krijg
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
quote:aaaanne schreef op 11 oktober 2015 @ 20:43:

Ok, ik heb er ook een



Ik zou het plaatje liever wat meer hoog ipv breed hebben, maar dat past natuurlijk niet Zo wel

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Krulliebollie73 schreef op 11 oktober 2015 @ 20:45:

Geen idee hoe ik een avatar voor elkaar krijgKijk even in het openingspost van dit topic.

Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 11 oktober 2015 @ 19:10:

[afbeelding]Oh deze is nóg leuker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Enn schreef op 11 oktober 2015 @ 20:51:

[...]



Zo wel

[afbeelding]Dankje! Ziet ze er ook wat gezonder uit, en die spin ook :D
Hoe deed je dat nou trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Met Fast Stone Image viewer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hee die kende ik nog niet, ziet er uit als een handig programma!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven