Wachten op iPhone 7 of niet?

01-09-2016 15:43 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Even advies vragen.



Ik heb al een hele tijd een iPhone 4s, maar hij wordt me nu toch wel heel traag. Had dan besloten om een SE te kopen, via een interessante deal bij mijn provider. Maar de kleur die ik wilde wordt nu al maandenlang niet meer geleverd door Apple en ik hoorde vorige week dat ie ook niet meer geleverd zou worden. Bummer. Maar niet getreurd, bij een andere provider hadden ze dan weer een héél interessante promo-actie voor de IPhone 6s. Ik dacht: leuk, doe ik. Tot ik besefte dat de 7 volgende week wordt voorgesteld. Zouden jullie daar nou op wachten? Niet dat ik zo nodig het laatste nieuwe moet, want loop ook al heel erg lang met die 4s rond, maar dacht: als ik dan eens een nieuwe koop, misschien maar beter de laatste nieuwe dan. Anderzijds duurt het meestal nog een hele tijd na die voorstelling eer ze in de winkels liggen, heb ik het idee...
Als de iPhone 7 volgende week op de markt wordt gebracht in Nederland, dan zou ik daarop wachten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet wachten op de 7. Het is nog onbekend wanneer ze te koop zijn voor de consument. En ik vind het zelf altijd prettig om de reviews af te wachten!
Alle reacties Link kopieren
Hij wordt idd pas volgende week voorgesteld (op 7 september), maar dan duurt het nog wel even eer ie echt op de markt is. Meestal een maand of zo, geloof ik.

En idd, in het begin is er altijd gezeik: dit en dat is niet zo goed, technisch en qua design, er zijn bepaalde klachten enz. En bij mezelf merk ik ook dat ik pas lijk te wennen aan een nieuw model (bvb de grootte van de 6) wanneer er alweer een nieuw model aangekondigd is...
Ik zou wachten om dan de 6S te kopen, omdat die waarschijnlijk goedkoper wordt.



Zelf wacht ik ook met het kopen van de SE tot de 7 uit is.
Alle reacties Link kopieren
De deal die ik gevonden heb voor de 6s is echt heel goed, denk niet dat ik goedkoper zal vinden. Promotie is geldig tot 15 oktober, dus mss wacht ik wel tot dan en zie dan wel of er ook interessante iPhone 7-deals komen. Volgens de jongen in de winkel kunnen ze dat niet voorspellen, omdat Apple dat allemaal zelf beslist en zij het vaak maar een dag van tevoren weten, zei hij.
Alle reacties Link kopieren
Ga er maar vanuit dat die Iphone7 na 1 of 2 weken na de 7e echt wel besteld kan worden (waarschjinlijk in de online verkoop op dezelfde dag en dat je hem dan vrij snel in huis hebt). Wil je echt die nieuwe telefoon, moet je daar op wachten. Maar goedkoop wordt het waarschijnlijk niet. En idd worden bij introductie van een nieuwe Iphone de oudere generaties goedkoper. Er kunnen dus lollige nieuwe aanbiedingen komen. Als die huidige aanbieding tot de 15e loopt (of wellicht tot de voorraad strekt? is wel oppassen). dan kun je natuurlijk nog even afwachten tot de introductie en dan kijken hoe duur het wordt. Reken dan maar niet op echte aanbiedingen voor de 7. Maar welllicht wel een goedkopere 6S of SE.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vroeg me ook al af of ik moest rekenen op aanbiedingen voor de 7. En 'principieel' weiger ik 800 euro neer te leggen voor een telefoon, hoe fijn en leuk ik iPhones ook vind...
Volgens mij is de nieuwste van de nieuwste iphone de eerste maanden echt belachelijk duur en zijn er niet echt leuke deals van providers.

Ik zou als ik jou was voor de 6s gaan met de deal die nu loopt.

Het is ook nog niet zeker wanneer de 7 nou precies uit komt. Straks komt hij wel eind oktober pas, en zijn er geen leuke deals en is de deal met de 6s dus al weg. Zou jammer zijn.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mijn puberella moest ik een huawei P8 en een paar weken later kwam de P9, die heeft zij nu. Prima telefoon voor een prima prijs. Ik zou dus helemaal nergens op wachten en gewoon nu kopen wat je nu mooi/leuk/handig vindt. Het wordt er toch niet goedkoper op.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ja, jullie hebben vast gelijk.

Ik heb het niet altijd opgevolgd, maar ik denk dat telkens er een nieuwe uitkwam, iedereen helemaal in shock was over de prijs. En dat het dan idd nog wel een 3-4 maanden of zelfs langer duurde eer providers met deals op de proppen kwamen...

Denk dat ik idd maar voor de 6s ga. Zo'n roze vind ik wel heel erg leuk eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Zou gaan voor ander alternatief veel goedkoper en kan net zo veel als een Iphone.
Alle reacties Link kopieren
Nee, wil enkel iPhone. ( en daar verder ook niet over discussiëren, thanks)
Ik zit met dezelfde afweging. Mijn telefoon begint nu echt een beetje uit elkaar te vallen. Welke deal heb jij gezien?
Alle reacties Link kopieren
Wilde je pb sturen, froufrou, maar dat gaat kennelijk niet bij jou...
ik heb het aangezet! (nooit gerealiseerd hoe dat werkte)
Alle reacties Link kopieren
De laatste week van september/eerste week van oktober zal de iPhone 7 leverbaar zijn. in de losse verkoop ben je dan wel minimaal 700 euro kwijt en als je wat ruimte voor foto's wil, nog meer.



Als je van een 4s komt is de iPhone SE een hele mooie upgrade en inmiddels goed betaalbaar. (+/- 550 EUR) Wil

je een groter scherm dan zul je toch naar de 6s moeten kijken of wachten op de 7.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wachten op de iPhone 7. Deze week wordt die telefoon al aangekondigd, dus over enkele weken ligt die al in de winkels...

Ik zou hem wel vooraf bestellen (dus direct na de aankondiging) want meestal zijn er leveringsproblemen.



De superdeal die je nu aangeboden krijgt hoeft trouwens helemaal niet zo 'super' te zijn: winkelketens anticiperen op de komst van een nieuwe iPhone, de voorganger is dan zo'n 100 euro goedkoper.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Mmm, ik kon 'm vooraf bestellen aan een hele goeie prijs (samen met abonnement). Kom net van de winkel en er ligt morgen één voor me klaar (kennelijk omdat ik Rose Gold 32 GB besteld had, en zowat iedereen voor zwart gaat, ben ik een van de gelukkigen).

Deze deal is zelfs 80 euro goedkoper dan de deal die ze hebben lopen voor de iPhone 6s (64 GB).

Volgens het mannetje in de winkel is het een no brainer: een nieuwer model én bijna de helft goedkoper (weliswaar minder geheugen). Maar ik twijfel toch. En dat heeft alles te maken met mijn wat behoudsgezinde aard denk ik. Ik heb 'm nog niet irl gezien, dus geen idee hoe hij voelt, in het echt eruitziet (ontdek ik dus morgen wel). Maar ook: de home button is weg, dat wordt nu zo'n touch screen ding. Mijn eerste gevoel daarbij is: o nee, wil ik niet. Maar ja, ik vond in het begin die 6 ook veel te groot enz, vond ik ook maar niks, maar dan ga je toch wennen eraan, gewoon doordat je er voortdurend mensen mee ziet. Misschien is het ontbreken van de home button ook zoiets.

Ik ben ook benieuwd of ik het water resistant materiaal wel leuk ga vinden, op de foto's ziet het er beetje plastic uit...
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou het ontbreken van de hoofdtelefoonaansluiting al reden genoeg zijn om geen 7 te willen........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begrepen dat je die nu gewoon ergens anders in stopt...
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 15 september 2016 @ 12:23:

Ik heb begrepen dat je die nu gewoon ergens anders in stopt...Met een speciaal adaptertje ja. Maar goed, als jij dat handig vindt, is dat prima.
Oh dear, how sad, never mind.
^ Dat kan inderdaad. Je kunt draadloze oortjes, of je kan hem meteen soort tussenstukje aansluiten in de oplaadaansluiting.
-
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 12:26
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die draadloze oortjes....die ben je toch in no time kwijt?
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven