wachtwoord laptop vergeten

30-10-2012 23:27 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben mijn wachtwoord vergeten om in te loggen in mijn laptop.

Is hier nog wat aan te doen en hoe?

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
http://www.goeievraag.nl/ ... ergeten.105937#antwoorden
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bij het opstarten van Windows F8 indrukken & dan Veilige Modus kiezen. Dan Administrator klikken die meestal nog geen wachtwoord toegewezen heeft gekregen, Configuratiescherm, Gebruiker nieuw wachtwoord geven, opnieuw starten. Ahum... Voor deze ene keer dan nog maar... ;-)



Link
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
@Enn....-super, dankjewel! Ik ga het gelijk proberen
Alle reacties Link kopieren
Ga eens naar je inlog scherm en doe twee keer " ctrl-alt-delete" achter elkaar. Voer daar bij username " Administrator" in en bij password niks. Druk dan op enter.



Als er geen administrator wachtwoord ingesteld is kun je er zo inkomen, en dan je wachtwoord wijzigen.



link
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Enn, het is gelukt!

En bedankt voor de links
Alle reacties Link kopieren
quote:juracarboon schreef op 31 oktober 2012 @ 00:18:

Dankjewel Enn, het is gelukt!

En bedankt voor de linksEcht? Wauw knap van je! Ik dacht eerlijk gezegd dat het best moeilijk zou zijn toen ik scannend door al die info las.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
.
Ah mooi. Kunnen wij eindelijk eens rustig aan doen.



*Geeft stokje door aan Enn.*
Alle reacties Link kopieren
w00t





“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Maar blijf vooral doen waar jullie goed in zijn. Googelen is niet nog steeds niet. hetzelfde als computerintelligentie hebben.



Wel leuk om jullie digitopics te volgen, dat dan weer wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 31 oktober 2012 @ 01:08:Googelen is niet nog steeds niet. hetzelfde als computerintelligentie hebben.

Wat denk je dat mijn startpagina is? Juist, Google.



Alle reacties Link kopieren
Hoe vergeet je je wachtwoord? Als je elke week een keer op je laptop zit vergeet je die toch niet :o
Alle reacties Link kopieren
quote:Muloza schreef op 31 oktober 2012 @ 09:03:

[...]



Wat denk je dat mijn startpagina is? Juist, Google.



[afbeelding]





w00t



Ik ben een nerd!!!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven