Wachtwoord

04-04-2017 17:06 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik kreeg net een smsje dat iemand met mijn gmail wachtwoord heeft ingelogd op een ander apparaat, nu heb ik direct mijn wachtwoord veranderd, kan die persoon nu nog mijn mail lezen als hij of zij niet uitlogt? of is het nu direct geblokkeerd voor diegene?



Alvast bedankt voor de antwoorden!
Alle reacties Link kopieren
zolang hij op je email inbox zit, kan hij de inhoud daarvan zien, en zelfs ook het wachtwoord weer aanpassen dacht ik, er zal een bevestigings email in je gmail inbox komen zomaar
Heb je 2 factor ook al ingesteld? Dan moet die persoon naast je wachtwoord ook nog een andere code hebben om in te loggen.



Ik denk niet dat die persoon nu nog je wachtwoord kan aanpassen aangezien je dat net gedaan hebt en om een nieuw wachtwoord in te stellen heeft men het het 'oude' inmiddels andere wachtwoord nodig om een nieuwe in te stellen.
Log uit op alle apparaten: https://support.google.co ... .Platform%3DDesktop&hl=nl
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het altijd zelf.
Alle reacties Link kopieren
ja ik ook. Snap er niks van. Dan log ik gewoon op de pc in (omgeving Rotterdam) en dan krijg ik een melding dat "iemand" mijn wachtwoord heeft gebruikt in de buurt van Amsterdam. Maar het is altijd op het moment dat ik zelf inlog.
Gmail stuurt een mail als je vanaf een nieuw apparaat inlogt. Dat kan een telefoon, tablet of PC zijn. Als je die mail krijgt direct nadat je zelf ergens bent ingelogd, kun je het negeren.
quote:Izzy_ schreef op 05 april 2017 @ 07:08:

Gmail stuurt een mail als je vanaf een nieuw apparaat inlogt. Dat kan een telefoon, tablet of PC zijn. Als je die mail krijgt direct nadat je zelf ergens bent ingelogd, kun je het negeren.



Dit.



En Google is soms ook in de war met waar je bent. Laatst zat ik volgens google op facebook in 1 of ander hip restaurant, de Akermolen ofzo.... Maar ik zat gewoon thuis in Almere, heel ergens anders in het land.
Voor google is heel nederland 'in de buurt van Amsterdam'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven