Wat hebben jullie gedaan met het forum?!?!?!

31-10-2014 06:05 58 berichten
Ik denk dat ik niet meer kom lezen hier. Wat onoverzichtelijk is het geworden! Normaal lees ik 1 keer per dag hier. Dat zijn meestal 4 pagina's met nieuwe topics. Nu kan ik maar 1 pagina lezen!



Vernieuwing is geen verbetering in deze, helaas.
Klik op 'nieuwe topics' bovenaan het rijtje dat op de startpagina wordt gepresenteerd. Dan kom je in de lijst met nieuwe topics....
Alle reacties Link kopieren
Is er ook een truc dat ik kan zien van wanneer de laatste post is? In mijn actieve topics staat nu alleen wanneer het topic is aangemaakt. Dat vind ik eigenlijk niet interessant.



Ik heb nog niet gevonden of er een mobiele variant is, volgens mij zit ik op de desktop.
Sandra1905, slechts 1 pagina met nieuwe topics..
Alle reacties Link kopieren
bij mijn profiel staat nu lid sinds 1 januari 2011... dat klopt helemaal niet, was ergens in 2008.

smileys doen het niet.

waar is het loepje gebleven?



ik wil mijn rose vivaforum terug! (denk hier een huilende smiley achter)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Kan ik ook ergens een lijst zien met topics waar het laatst op gereageerd is? Zonder dat vind ik er niks aan. Het forum valt mij ook erg tegen!
Alle reacties Link kopieren
En vanuit een topic lukt het niet om naar een andere pijler of de homepage van het forum te gaan. Echt rete-irritant.
Loepje zie je als je op de naam boven de Ava klikt.



Bij het begin van elke pijler staat wel een dropdown ding waar je alle andere pijlers kunt zien en erop klikken.



Bij actieve topics zie je de topics waar het laatst op is gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook helemaal niks. Kil en onoverzichtelijk.
Pagina nummers ontbreken ook nog steeds als je mobiel forumt



Hoe kun je zoiets nou over het hoofd zien??

Je moet nu iedere keer op Volgende klikken, en als je weet dat het pagina 30 of verder moet zijn krijg je een lamme vinger.. als je het niet gelijk al opgeeft.



Die vakken met dat zigzag patroon maken je misselijk, en ik word helemaal kriegel van die debiele reclame blokken tussen de reacties door.

Ik ken geen enkel ander forum die dat op deze manier doet.



Zijn er ook add blockers voor mobiel?



Waarom weer zo'n half af forum ???
Alle reacties Link kopieren
Ik forum op mijn telefoon, via de mobiele site. Dat is nu echt niet meer te doen. Reden? Teveel om op te noemen, maar komt er op neer dat het inspanning ipv ontspanning is geworden.



Ik kom over een maand wel even kijken of het verbeterd is. Tot dan!



Succes ermee :-)
Ja ja, nu weet ik het wel!
Vreselijk dit forum, al het mooie en overzichtelijke is weg, maar 4 topics bij elke rubriek op de voorpagina, ook geen laatste reacties meer, maar een paar. Hoe bedenken ze het. En dan schrijft Junior Moderator ook nog ergens dat het overzichtelijker is geworden. Oke!
Alle reacties Link kopieren
Wat een afgang! Ik wil mijn oude mobiele forum terug!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Lukt dit nou eindelijk ???
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wat was je van plan Snoes?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ik snap het nut niet van de tekentjes hieronder. Wie gebruikt er nu bullets?of rechts uitlijnen?

en je moet frutten om je tekst tussen de codes te krijgen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind het mooi, heb er inmiddels mijn weg wel zo'n beetje gevonden. Onoverzichtelijk is het in mijn ogen niet, het is anders! En soms vind je iets op een ander plekje, maar daar ben ik zo aan gewend! En net als bij het vorige forum heb ik pagina's waar ik vaak kom als favotieten in mijn tablet gezet. De bugs zullen ook wel opgelost worden uiteindelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik klaag ook even mee.

Ik mis de overzichtelijkheid.

Kan niet even switchen naar een ander topic. In dropdownmenu staan lang niet alle onderwerpen, de smilies doen het niet. Ik wil weten of er nieuwe reacties zijn geplaatst op een topic sinds mijn laatste bezoek en de letters zijn nu zo groot. Vroeger kon ik zelf bepalen of ik het groot of klein was.

En of ik alleen het topic in beeld wou of ook dat menu rechts.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook drie keer niks. Mocht hier graag komen lezen en af en toe reageren, maar nu erger ik. me dood en denk dat ik hier ook een stuk minder te vinden zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is helemaal over, ik bedoel de liefde voor het VIVA forum. Het formaat van werkelijk alles is overdone. En dan maar niet te spreken over de reclames waar je vierkeer op moet klikken om ze weg te krijgen. Ik denk er over om hier maar niet meer te komen lezen
Pff dit wordt heel erg wennen. Ik zit hier zo niet op te wachten. Maar ja forum is gratis dus moeten ze ons kunnen bestoken met advertenties om geld te verdienen met alle bezoekers.

Maar ik zou echt geld over hebben voor een reclamevrij forum.
Drama dit.
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik de frustratie begrijp lijkt het mij niet bijdragen aan de overzichtelijkheid als iedereen hierover een eigen topic opent.



Hier is het officiële topic voor reacties en bugs op het nieuwe forum http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m17093168



En hier het minder officiële stoom-afblaas http://forum.viva.nl/forum/overig/het-n ... ges/246013
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Die sitebouwer mogen ze wel direct ontslaan. Wat een chaotische en veel te drukke site.

Dit gaat mensen afstoten.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt in de instellingen instellen dat de laatste reactie bovenaan staat. Maar ik kan het niet opslaan, hij verandert het steeds terug.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven