Wat hebben jullie gedaan met het forum?!?!?!

31-10-2014 06:05 58 berichten
Ik denk dat ik niet meer kom lezen hier. Wat onoverzichtelijk is het geworden! Normaal lees ik 1 keer per dag hier. Dat zijn meestal 4 pagina's met nieuwe topics. Nu kan ik maar 1 pagina lezen!



Vernieuwing is geen verbetering in deze, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Het duurt zooooo lang dat scrollen!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Mijn Viva app doet het ook nog steeds niet, en nu dan op de website die ik waardeloos en onoverzichtelijk vind.
quote:gladoortje74 schreef op 31 oktober 2014 @ 08:55:

Het duurt zooooo lang dat scrollen!De app komt ook niet meer terug, de website is zo gebouwd dat het via een pc, laptop, tablet of smartphone bezocht kan worden.. Op mijn smartphone is het in ieder geval niet te doen..
Alle reacties Link kopieren
Ook hier is mobiel forummen niet meer mogelijk *janksmiley* (ook niet mogelijk)
Alle reacties Link kopieren
Test
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik moet er ook enorm aan wennen. Witte achtergrond vind ik wel een verbetering.



De advertenties/reclame in het midden tussen de berichten door vind ik enorm hinderlijk, hoop dat die gewoon weer naar de zijkant kunnen zodat de berichten allemaal onder elkaar leesbaar zijn.

Ook erg groots opgezet inderdaad, kost veel tijd om dan alle berichten te gaan lezen.
Kan iemand mij vertellen waarom deze verslechteringen zijn aangebracht?
Alle reacties Link kopieren
Het is erg wennen dit nieuwe forum. Vind het wel mooi maar ook nog niet bepaald overzichtelijk...
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook even klagen;

Ik vind het vreselijk irritant dat je maar 1 pagina met "nieuwe topics" en "actieve topics" hebt..

Dus als je 3 dagen hebt gemist kan je niet eens verder kijken maar moet je alles per onderwerp gaan bekijken?? Heeeeeeeeellllll irritant!!!
Die reclames, verschrikkelijk....
En m'n ava is gehalveerd.
Alle reacties Link kopieren
Irritant is het en het plezier is echt weg zo.
Ik vind dit ook niet meer overzichtelijk. Tuurlijk is het ook een kwestie van wennen maar er zullen dingen blijven waar ik me aan zal irriteren. Jeetje wat een domper!
Alle reacties Link kopieren
Wat een onoverzichtelijk forum is het geworden.Het was zo'n leuk forum en nu kan ik dingenniet eens terug vinden om te huilen.

Graag het oude forum terug.
Alle reacties Link kopieren
test

test
Natte tosti..
3x NIKS!

ja jammer!
Alle reacties Link kopieren
Mijn telefoon doet er opeens heeeel lang over voordat de app eindelijk is geopend, door al die plaatjes e.d. En waarom die reclame en dat rare zwarte vlak ertussen? Waar is dat nou weer goed voor? Nee, ik vind het maar niks. Ik kijk meestal zo'n twee keer per dag op het forum via de telefoon. Ik zit nu maar achter te computer te forummen, want mijn telefoon opent het forum niet(terwijl ik toch echt een iphone heb, dus die moet het toch kunnen trekken).

Denk dat ik maar op zoek moet naar een ander topic.. *huilende smiley*
Alle reacties Link kopieren
Mobiel forummen is echt niet meer te doen zo. Het is onmogelijk om op de laatste pagina van een topic te komen zonder je gek te scrollen, dat gaat geen mens meer doen. Een fout in de layout noemen jullie dat. Onbegrijpelijk dat zoiets niet van te voren getest wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan sowieso extreem slecht tegen verandering, dus echt objectief ben ik niet, maar jeetje, ik vind het ook geen verbetering hoor. Het is me nog niet gelukt te typen in een quote. Ik krijg gewoon geen cursor, alleen een pijltje. Meer mensen die hier last van hebben?



Ook heb ik nog niet ontdekt of en hoe je je bericht kunt bekijken, voor je het gaat verzenden.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Nog buiten beschouwing gelaten wat dit aan data en batterij kost. Dus iedereen moet maar weer achter de vaste computer? In dit tijdperk van mobiel internet en tablets? Lekker vooruitstrevend.
Alle reacties Link kopieren
pfff wat een geklaag hier zeg! gewoon prima forum zo, lekker strak en clean, en duidelijk leesbaar. Niks mee mee hoor!
Gewoon heel vervelend dat je niet gewoon tig pagina's met nieuwe of actieve topics te zien krijgt. En ook per onderdeel maar een paar topics. Dat kan toch niemand prettig vinden! De verdere verandering van outley boeit me niet, maar je kan niet meer lekker alle nieuwe topics doorlezen. DAT vind ik het ergst...
quote:pinky8 schreef op 31 oktober 2014 @ 11:54:

pfff wat een geklaag hier zeg! gewoon prima forum zo, lekker strak en clean, en duidelijk leesbaar. Niks mee mee hoor!Betaal jij dan pleaseee mijn dataverbruik?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 31 oktober 2014 @ 11:16:

Nog buiten beschouwing gelaten wat dit aan data en batterij kost. Dus iedereen moet maar weer achter de vaste computer? In dit tijdperk van mobiel internet en tablets? Lekker vooruitstrevend.



Op mijn tablet doet ie het prima en is het juist mooier en handiger dan op de vaste computer.

Dan heb ik wel een addblocker.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 31 oktober 2014 @ 12:02:

[...]



Betaal jij dan pleaseee mijn dataverbruik?Zo verslaafd dat je de hele dag op je telefoon zit te lezen..? zet je je computer ff aan, kost alleen stroom, dus om je vraag te beantwoorden: nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven