Wat ik me afvraag...(facebook)

03-10-2015 13:52 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had deze vraag al in een ander FB topic gesteld,maar daar was men nog te druk met de eigenlijke discussie.



Onbelangrijk,maar ik blijf het me afvragen telkens wanneer ik het zie:

Als je je chat inschakeld,zie je achter de namen van de personen soms een telefoon + tijd = laatst on-line.Groen bolletje = online.Maar wat betekend een telefoon zonder iets? Of wanneer er helemaal niks achter staat?

En heeft de volgorde van weergeven ook een reden of is dat willekeurig?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon dat er een mobiel nr bekend is?
Telefoontje zonder iets betekent (geloof ik, hoor, weet ik ook niet zeker) dat diegene voor het laatst via telefoon online was en nu dus niet online. Als er alleen een groen bolletje staat dan online via laptop?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ook wat Bambi zegt. Als er niks achter je naam staat, kan ik me indenken dat het betekent dat diegene niet beschikbaar is om te chatten (of zichzelf op onzichtbaar heeft gezet, weet niet eens of die mogelijkheid er is).
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Onzichtbaar weet ik niet, maar ik heb mezelf op de chat altijd offline. Anders blijf je bezig :D
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Offline is een beter woord ervoor . Dat bedoelde ik idd.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 03 oktober 2015 @ 14:06:

Telefoontje zonder iets betekent (geloof ik, hoor, weet ik ook niet zeker) dat diegene voor het laatst via telefoon online was en nu dus niet online. Als er alleen een groen bolletje staat dan online via laptop?

Ah dat zou kunnen natuurlijk.



Wat leuk dat jullie meedenken over mijn nutteloze vraag

Kon het niet zo goed uitstaan dat ik dat nergens terug kon vinden
Alle reacties Link kopieren
telefoon betekend dat je de fb app hebt geinstalleerd, en dus notifications kan ontvangen opj e mobiel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven