wat is er aan de hand met dit forum?

06-12-2014 16:09 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
waarom is het hier opeens zo dood? waarom is het forum zo vreselijk lelijk geworden en waarom doet de app het niet meer?

en waarom staan er topics van een maand of 2 geleden als 'recente topics?'





snap er de ballen van :S
Heb je onder een steen geleefd?
Jij had beter Doornroosje kunnen heten in plaats van Doornroosje .
Ik kom hier ook veel minder intussen, ik vind er geen bal meer aan
Dit is inmiddels al oud nieuws.
quote:mallebeppie schreef op 06 december 2014 @ 16:12:

Ik kom hier ook veel minder intussen, ik vind er geen bal meer aanDe ondankbaarheid ook. Zit iedereen hier zijn best te doen om de Actueelpijlert een beetje te pimpen, krijg je dit .
Sinds 29-10 is het forum vernieuwd. Dat houdt onder andere in een nieuwe lay-out en geen app meer. De eerste week was helemaal erg, hoop buggs, waarvan er een aantal gelukkig al opgelost zijn, maar het is nog zeker niet als vanouds.



Recente topics (die je meteen als bovenste ziet) zijn de topics waar jij zelf in gereageerd hebt, dus als je hier al een maandje of twee niet geweest bent dan zijn dat topics van twee maanden oud ja. Als je verder naar onder scrolt dan zien je wel de echte actieve topics.
Ik vind er ook niks meer aan, kom hier nog maar af en toe. Ik gebruikte de app altijd, was altijd even snel aantikken, snel kijken, even reageren. Nu zo omslachtig, heel jammer...
Alle reacties Link kopieren
ja ben hier idd een tijdje niet geweest en de app deed het steeds niet meer dus heb hem er maar afgegooid..



wat stom zeg, het is er niet beter op geworden. wie heeft dit bedacht??



iemand al ergens een klacht ingediend? ;) :P
Alle reacties Link kopieren
het ziet er ook echt niet uit die hele lay out
Alle reacties Link kopieren
Joh, dat forum is alweer een hele tijd geleden vernieuwd. In het begin was het idd drama maar ben er nu wel aan gewend.
Alle reacties Link kopieren
Het is nog steeds gezellig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 december 2014 @ 16:11:

Jij had beter Doornroosje kunnen heten in plaats van Doornroosje .
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier ook nog maarweinig, vind er geen drol aan.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een prima lay-out. Ik bezoek nu vaker het forum.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo dood? Actueel gaat als een gek vandaag.
Wat een gezeur, was de dag erna al gewend.
Ik merk inderdaad ook dat het een beetje dood loopt hier.

Vrij weinig interessante topics tegenwoordig..
Zolang er elke dag nog een enorme lijst is van Nieuwe Topics valt het met dat doodlopen echt wel mee.
Alle reacties Link kopieren
ben het al gewend hier
Wees jezelf....
quote:jellybelly schreef op 06 december 2014 @ 17:33:

Wat een gezeur, was de dag erna al gewend.Op mijn laptop wel, ja, dan forum ik via de browser. Maar dat ding gebruik ik bijna nooit. Op mijn tablet vind ik het echt drie keer niks.
Krijg je met al die nieuwerwetse onzin. Heb tablet noch smartphone, smooth sailing!
Alle reacties Link kopieren
Ik kon ook niet wennen, nu toch weer terug met een nieuw account. Het valt nu allemaal wel mee maar anders is het wel.
Moi
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier ook stukken minder sinds de aanpassingen. Ben niet ontevreden, maar het voelt minder gezellig of vertrouwd of zo. Ik weet het niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt verder wel door dat alleen de topics waarin jijzelf hebt gereageerd bovenaanstaan?



Zodat de 'meest recente topics' diegene zijn, waar jij ooit in reageerde?

IK zie namelijk helemaal geen 2 maanden oude topics bij de meest recente. Hoogstens 20 minuten (en dat vind ik al lang)
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven