Wat is het doel van 'digi'?

07-08-2007 16:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat moet ik me bij digi voorstellen? dat we elkaar kunnen leren hoe we met de computer om moeten gaan?

Hoe we moeten plaatjes plakken?

of mogen we hier leuke sites doorgeven?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het centrale PC-vragen topic hierheen verhuisd moet worden en dat verder de topics over mp3-spelers, downloaden etc hier komen.
Alle reacties Link kopieren
Swinta schreef op 07 augustus 2007 @ 16:32:

Wat moet ik me bij digi voorstellen? dat we elkaar kunnen leren hoe we met de computer om moeten gaan?

Hoe we moeten plaatjes plakken?

of mogen we hier leuke sites doorgeven?




Welke foto camera heb jij en raad je aan?

Foto's bewerken, hoe doe ik dat?

Film bewerken, wie helpt me.

Hoe maak ik een website, iemand tips?

Hoe kan ik emailen met mijn mobiele telefoon?

Computer doet raar, wat kan ik doen?

Draadloos netwerk doet het niet, hoe krijg ik dit aan de praat?

Word elke keer van msn afgedonderd, wie o wie snapt er wat van?

Dit soort vragen lijkt mij zo.....

We leven in een aardig digi tijdperk, wat dat betreft geen overbodig onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Nee, het lijkt mij ook geen overbodig topic, maar wilde gewoon weten wat we hier kunnen doen.



Daarom vroeg ik het me gewoon af. En omdat ik gewoon als eerst hier wilde posten, dat ook :-p
Alle reacties Link kopieren
Swinta schreef op 08 augustus 2007 @ 07:53:

En omdat ik gewoon als eerst hier wilde posten, dat ook :-p
:rofl:
Misschien ook vragen zoals:



Hoe sluit ik mijn dolby-surroundset aan en dergelijke?



Volgens mij dus alles wat met beeld, geluid en internet te maken heeft (qua techniek)
Alle reacties Link kopieren
in dat geval, kan iemand mij vertellen waar oude instellingen zijn gebleven van het forum voordat de veranderingen ingingen (forumvraag=internet toch?).

Want het 'zoekt en gij zult vinden' gaat nu toch niet meer op nadat de huidige viva versie alweer een week (of langer?) in de lucht is...



Ik vond het fijn dat je standaard kon instellen dat je de laatste reacties zag (bovenaan pagina en niet eerst helemaal naar beneden scrollen). Dat je onderaan de pagina gekomen ook kon klikken op een link om terug te keren naar de discussies. En zo zijn er nog wat oude gebruiksgemakjes die ik erg mis. Ik vind het onwerkbaarder geworden, terwijl er catchets bijzitten die ik voor de verandering nu eens helemaal niet interessant vind (zoals lezen waar iemand nog meer gepost heeft, voelt voor mij toch wat privee, zou zeggen als je dat echt wil weten, dan vraag je het die persoon of je opent een grondige speurtocht). Nu ja, iemand antwoorden op deze prangende vragen (en waar zijn de smileys gebleven????)?
Intiem, dit kan je beter posten in VIVA>>Vragen nieuwe site

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven