Wat vind jij fijn aan het nieuwe forum?

31-10-2014 13:32 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al dat negatieve gezeur, er zijn vast ook positieve kanten aan het nieuwe forum.



Ik begin vast.



Ik vind het fijn om bovenaan topics te zien waar ik zelf op gereageerd heb.

Dat je alvast kan zien wat de bovenste topics in een pijler zijn.

Deze oude man vindt de grote letters wel prettig.

Ik vind het design mooi, anders en vernieuwend.

De vormgeving van het zoekveld onderin vind ik bijvoorbeeld er mooi. Zo zonder afsluitend streepje links.
Alle reacties Link kopieren
Dát zou ook fijn zijn, als je je naam kon veranderen! Lijkt me ideaal
Alle reacties Link kopieren
quote:voetjesinhetzand schreef op 31 oktober 2014 @ 20:40:

Dát zou ook fijn zijn, als je je naam kon veranderen! Lijkt me ideaal



Kan toch ook!!!



Nieuw emailadres aanmaken bij hotmail, nieuwe nick aanmaken bij Viva, oude nick bij de mods opzeggen en voila ....
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan wel, maar dat is zoveel moeite. Op het wintersportersforum kan je gewoon je naam veranderen :D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het lettertype erg fijn! Weet iemand hoe dit lettertype heet?
Alle reacties Link kopieren
Netflix vind ik nu leuker. Hou ook niet zo van verandering.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Siepeltje schreef op 31 oktober 2014 @ 19:18:

Ik ben blij met de mobiele versie vooral, veel overzichtelijker.De app op mijn telefoon en ipad doen het beide niet meer? Ik heb de app op de telefoon al verwijderd en opnieuw geladen maar er verschijnen geen berichten, wie weet wat ik fout doe?
Het is inderdaad fijn als je ook eens makkelijk onder een schuilnaam kunt posten. Als je nu last hebt van een genante aandoening of geldprobleem en je wilt dat niet onder je vaste nick bespreken, moet je helemaal een nieuw account (met ander mailadres) aanmaken. Er zijn ook fora waar je gewoon per keer je naam kunt wijzigen, maar hier hangt natuurlijk een heel profiel aan je naam.
Als ik wil quoten kan ik er geen tekst meer bij zetten. Is dat een bug?

Myhaa, volgens mij is de app weg en moet je nu gewoon de internetpagina op je telefoon zetten.
De 'terug nar boven' knop! Ben ik blij mee.

En verder went het al aardig hier.
Oh, en dat je, als je op je nickname en / of avatar klikt, direct in je actieve topics komt. Hoef je niet meer te frutten met zo'n loepje.



Maar......kunnen we dan nog wel zeggen dat we iemand geloept hebben?
En als je op je profielpagina zit, heb je wel weer een uitklapmenu met alle pijlers.
Alle reacties Link kopieren
quote:voetjesinhetzand schreef op 31 oktober 2014 @ 20:49:

Ja dat kan wel, maar dat is zoveel moeite. Op het wintersportersforum kan je gewoon je naam veranderen :D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe nick en ava



billen in de sneeuw



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:doces schreef op 31 oktober 2014 @ 20:53:

Ik vind het lettertype erg fijn! Weet iemand hoe dit lettertype heet?Volgens mij is dit de "pearl" of de "specsavers".
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 31 oktober 2014 @ 21:25:

Oh, en dat je, als je op je nickname en / of avatar klikt, direct in je actieve topics komt. Hoef je niet meer te frutten met zo'n loepje.



Maar......kunnen we dan nog wel zeggen dat we iemand geloept hebben?





Ja we moeten iets anders verzinnen nu het loepje een oogje is geworden.



Even denken, `ik heb mijn oog op jou laten vallen`? Ik geloof je niet op je blauwe ogen?

Volgens mij heb jij een vuiltje in je oog? Ik ga het even aan de binnenkant van je ogen bekijken?



-knipoog-
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lastig MV, lastig........
Alle reacties Link kopieren
😝 StoraHunter, het ging me even niet om het formaat van de letters (die zijn op mijn iPad mini namelijk erg fijn!) maar echt om het lettertype 😊
Alle reacties Link kopieren
Bespied

Geoogt

Geknipperd

Geeyeballed

Gewatched

gespyed

Gelonkt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik scrol me rot! Van mij mag er minder ruimte tussen de posts!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niks gezien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het quoot symbool als er gequoot is echt meer dan mooi! Geniet er gewoon bijna van zelfs :-)
Ik vind het nieuwe forum ook een hele verbetering. Mooie layout, fijn lettertype. Leest lekker :-)



Jammer dat het quoten nog niet lukt, smileys het nog niet doen maar dat komt hopelijk nog wel.
Alle reacties Link kopieren
En de forum start bij mobiel vind ik ook geweldig! Weet even niet of dat op de laptop ook zo is; de topics waar je op gereageerd hebt, actieve topics en nieuwe topics onderelkaar. Perfect.
Alle reacties Link kopieren
quote:SillySill schreef op 31 oktober 2014 @ 23:27:

En de forum start bij mobiel vind ik ook geweldig! Weet even niet of dat op de laptop ook zo is; de topics waar je op gereageerd hebt, actieve topics en nieuwe topics onderelkaar. Perfect.Hier zelfs naast elkaar
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven