Wat vinden jullie stom op facebook?

08-08-2012 22:52 741 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bijvoorbeeld "stom" als mensen mij en de wereld dmv hun status update op de hoogte houden van al hun pijnen en kwalen.

Echt, wat moet ik ermee, met al die verhalen over bulten, uitslagen en dunne poep.

Vind dat zo prive..





Maar dat ben ik.



Andere mensen zullen vast weer andere opvattingen hebben, en daar ben ik nu op de late avond zomaar's benieuwd naar!



Vertel, wat vinden jullie nou bijvoorbeeld onbegrijpelijk, irritant of debiel van wat mensen zo-al op social media doen, laten of plaatsen?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:plofkipje84 schreef op 08 augustus 2012 @ 23:09:





En die mensen die elke tien minuten posten wat ze die.dag doen. Zo even boodschappen doen, net even de was aangezet, afwasmachine uitpakken enz enz.. (alsof iedereen die dat niet post op zijn luie kont zit)Ja, ik heb zo'n nichtje
Dieren en mensen met verminkingen met teksten als like if you think this is beautiful of like if you would feed this dog



Ik vind dat stom! Ik werd op een gegeven moment constant met de naarste plaatjes geconfronteerd.



Die mensen blokkeer ik direct, geen zin in dat zoetsappige gedoe, ja ik vind het erg maar met mijn "like" verander je niets maar dan ook niets aan de situatie. De hond krijgt daar niet ineens eten door ofzo..
quote:Yvonne77 schreef op 08 augustus 2012 @ 23:13:

Wat ik ook zo'n raar fenomeen vind:



[afbeelding]



En het is blijkbaar 10 x per jaar de week van de dochters/zonen/vaders/moeders,etc... ja, blech. Ik heb een dochter, houd dondersveel van haar en ben supertrots, maar no way dat ik zo'n berichtje ga posten.
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 08 augustus 2012 @ 23:13:

O ja dochterdag... dochterweek, nog erger dus.
Alle reacties Link kopieren
Van die foto's met 'plaats deze foto op je timeline ter herinnering aan hen die zijn overleden aan kanker of er tegen vechten'

En niet omdat ik niet betrokken ben of wil zijn. En mijn eigen vader heeft op dit moment kanker, maar van dit soort afbeeldingen, waarvan je dan bij sommige nog moreel onder druk wordt gezet om het te plaatsen ('kijken hoeveel van mijn vrienden dit plaatsen')... Grrrrr

Gisteren nog een 'plaats dit als het je niet uitmaakt of je vrienden homo, lesbo, gehandicapt, dik of dun zijn. Als je van ze houdt....'

Dat doe ik, en toch plaats ik het niet.

Weet eigenlijk zelf niet waarom ik er zo allergisch voor ben
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Maar jullie blokkeren die mensen? Of gooi je ze eraf? Ik heb laatst nog een volwassen vrouw eraf geknikkerd deie zo puberaal postte dat ik er geïrriteerd van werd.
Berichten met een heul zielig verhaal, bijv:



Ik heb een hart voor kleine verwaarloosde zieke ziellige egels. Ik steun ze en heb respect voor ze. Ik hou van ze met heel mijn hart en ziel. En meer mensen zouden dat moeten doen.

Kopieer dit bericht als je het met me eens bent. Als is het maar voor een uurtje.

Ik weet nu al wie van mijn vrienden dit zal gaan doen, helaas hebben mensen die dit niet kopieeren geen hart. Zorg ervoor dat mensen kunnen zien dat jij wél een hart hebt.

.....



Echt, je gaat gelijk op negeer, en als je nog eens zo'n posting doet flikker ik je van mijn fb af. ik ben niet zo dol op emotionele chantage.
Mensen die is verwarren met eens.



brr.



Zo maar weer is naar de sprmarkt. Kijke wat me mannetje en ik is gaan ete vanaaf.





mietert op. Mafketel.
quote:Bluebirds schreef op 08 augustus 2012 @ 23:16:

Maar jullie blokkeren die mensen? Of gooi je ze eraf? Ik heb laatst nog een volwassen vrouw eraf geknikkerd deie zo puberaal postte dat ik er geïrriteerd van werd.



Die van die nare plaatjes, ik blokkeer dat hun postings in mij timeline komen.



Laatst iemand verwijderd die ineens constant op mijn facebook HE HALLO! NEEM EENS EEN KIJKJE OP www.blablablaba.com HELE LEUKE SPULLEN!



Uh doeii..vlieg op, je praat nooit met me dus als je reclame op mijn facebook wilt zetten dan zie ik daar graag geld voor zoals het werkt in de reclamewereld
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 08 augustus 2012 @ 23:18:

Mensen die is verwarren met eens.



brr.



Zo maar weer is naar de sprmarkt. Kijke wat me mannetje en ik is gaan ete vanaaf.





mietert op. Mafketel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net te zoeken naar gekke berichten op FB en kom er één tegen van een bekende die zijn scheiding aankondigde
Alle reacties Link kopieren
quote:muloza schreef op 08 augustus 2012 @ 22:53:

Ik heb een aantal mensen die onlangs kinderen hebben gekregen.



Denk erover om ze te verwijderen.



Herkenbaar. Geen updates meer over henzelf, maar alleen over het kind. En vaak met bijnaampjes als mijn mannetje/dametje/bengel. Ook van mensen waarvan je het niet verwacht had.
quote:borodini_ schreef op 08 augustus 2012 @ 23:18:

Mensen die is verwarren met eens.



mietert op. Mafketel.hahaha, zo een gevoel krijg ik ook vaak! Vlieg op met je domme opmerkingen!
Inderdaad dat vage geneuzel, zo weet nu wel wie mijn echte vrienden zijn bladiebla. Of iets in de de trant van, oeh vandaag ga ik iets heullll spannends doen en jullie moeten maar raden wat en flink veel reageren



Of dat kinderachtige, ik en mijn dinnetjes op het terras aan de rose en dan allemaal elkaars foto's taggen en liken brrrrr.

Misschien moet ik er maar mee stoppen
Alle reacties Link kopieren
Dit was wel het dieptepunt van wat ik tegenkwam:

Alle reacties Link kopieren
quote:Kokolientje schreef op 08 augustus 2012 @ 23:23:



Of dat kinderachtige, ik en mijn dinnetjes op het terras aan de rose en dan allemaal elkaars foto's taggen en liken brrrrr.

Misschien moet ik er maar mee stoppen Kots! Vooral van "dinnetjes" krijg ik braakneigingen
Ik word zo vaak getagd... baal er wel eens van. Ook als ik het niet bevestig, weet heel het dorp wat ik doe zonder dat ik het zelf op Fb plemp...
Ik vind alles aan Facebook stom.
Of de quasi-hilarische post als JEETJE wat mij nou weer overkomt... en dan een heel "komisch" verhaal (wat natuurlijk totaal is aangedikt). De reacties zijn ook altijd leuk, NEE HAHAHAHA DAT OVERKOMT ALLEEN JOU!! Ja, natuurlijk overkomt alleen haar dat omdat zij het gewoon uit der dikke duim zuigt.



Ik bedoel zal best een kern van waarheid in zitten maar die verhalen als stoot ik met mijn hoofd....dan stoot ik mijn voet...dan bijt ik op mijn lip...dan zit mijn vinger tussen de deur.. zijn gewoon overdreven.



Daarnaast zou ik dat niet eens posten als het echt zou zijn, is toch om te schamen
Van die doorstuurmailtjes :





"hihi het is weer kankerawarenessweek, en nu doen we weer iets ludieks. Schrijf in je status alleen welke kleur je linkerlichtknopje heeft in de gang. Hoe vaak je hem aan doet per dag en welke kleur je wc bril heeft. Dus : gebroken-wit, 12 - zeeblauw..

Mannen zullen niet weten wat we bedoelen. Maar wij wel... " .. .





wtf heeft al die onzin te maken met awareness voor kanker ? Echt, val mij niet lastig met die onzin.



ik ben aware. Ik geef aan goede doelen, en ik steun mensen die ik ken die kanker hebben. Maar niet dmv een infantiel doormail berichtje inc. infantiel spelletje om 'hihi' de mannen voor de gek te houden.



Té dom.
quote:borodini_ schreef op 08 augustus 2012 @ 23:26:

Van die doorstuurmailtjes :





"hihi het is weer kankerawarenessweek, en nu doen we weer iets ludieks. Schrijf in je status alleen welke kleur je linkerlichtknopje heeft in de gang. Hoe vaak je hem aan doet per dag en welke kleur je wc bril heeft.

Mannen zullen niet weten wat we bedoelen. Maar wij wel... " .. .





wtf heeft al die onzin te maken met awareness voor kanker ? Echt, val mij niet lastig met die onzin.



ik ben aware. Ik geef aan goede doelen, en ik steun mensen die ik ken die kanker hebben. Maar niet dmv een infantiel doormail berichtje inc. infantiel spelletje om 'hihi' de mannen voor de gek te houden.



Té dom.Zo ontzettend eens!
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen is facebook net zo sneu als hyves destijds.
quote:borodini_ schreef op 08 augustus 2012 @ 23:26:

Van die doorstuurmailtjes :





"hihi het is weer kankerawarenessweek, en nu doen we weer iets ludieks. Schrijf in je status alleen welke kleur je linkerlichtknopje heeft in de gang. Hoe vaak je hem aan doet per dag en welke kleur je wc bril heeft. Dus : gebroken-wit, 12 - zeeblauw..

Mannen zullen niet weten wat we bedoelen. Maar wij wel... " .. .





wtf heeft al die onzin te maken met awareness voor kanker ? Echt, val mij niet lastig met die onzin.



ik ben aware. Ik geef aan goede doelen, en ik steun mensen die ik ken die kanker hebben. Maar niet dmv een infantiel doormail berichtje inc. infantiel spelletje om 'hihi' de mannen voor de gek te houden.



Té dom.
quote:quattro35 schreef op 08 augustus 2012 @ 23:28:

Zo te lezen is facebook net zo sneu als hyves destijds.







Mét het verschil dat het wereldwijd is, en ik dus van mijn buitenlandse kennissen ( geen echte vrienden want dan had ik zonder FB ook wel geweten hoe het met ze gaat ) bijv. weet hoe het met ze gaat en af en toe een mailtje heen en weer stuur

Bovendien kan je heel makkelijk bepalen van wie je wel en niet status-updates wil zien. En bij mij zijn er aardig wat die ik niet wil zien
Poosje terug gehoord van iemand: "nu op weg naar het ziekenhuis, de weeën zijn begonnen"



OH MY GOD!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven