Wat vinden jullie van mijn site?

17-01-2015 00:16 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eindelijk begonnen met het opschrijven van de tijd dat mijn dochtertje ziek was.

Het is best heftig om het weer allemaal opnieuw te beleven. Maar aan de andere kant doet het me wel goed om het eens van me af te schrijven. Het is een site geworden.

En omdat ik hier toch al niet meer onbekend ben, zet ik de link hier neer.

Hij is nog niet af, maar ik werk er regelmatig aan.



Ik heb de link weggehaald. Diegene die hem hebben gelezen, hebben hem waarschijnlijk onder de favorieten gezet.

Dank jullie wel voor de fijne reacties. Ik heb er veel aan gehad.
Wat een mooi monument voor je prachtige dochter, Zoebie.



Mooi dat je dit doet.

Succes met je site en het schrijven.

Ik hoop dat het je veel steun geeft en dat mensen jouw verhaal lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er van huilen Zoebie.



Ik wist dat je een dochtertje hebt verloren maar meer ook niet en wat een prachtig eerbetoon aan een klein, mooi, lief en heel ziek meisje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel. Ja Copacabana, een monument voor Nienke en ook voor mijn kinderen en kleinkinderen.

Zodat zij nu en straks weten hoe het toen precies is gegaan. Want heel veel hebben mijn kinderen toen niet meegekregen. Alleen de oudste. We hebben er thuis nog heel vaak over.

Enn, dat hoorde ik ook van anderen, dat ze erom moesten huilen.
Alle reacties Link kopieren
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Prachtig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Prachtig eerbetoon.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Gelezen maar klopt het dat het halverwege stopt? Moet je de rest nog schrijven? Hoe lang is het geleden?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie die stralende lach op de foto's en de tranen springen me in de ogen.

Wat een prachtig, blij meisje.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren


Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 januari 2015 @ 01:22:

Gelezen maar klopt het dat het halverwege stopt? Moet je de rest nog schrijven? Hoe lang is het geleden?



Meds dat klopt. Ik ben er nog maar pas mee bezig. Volgende maand is het 20 jaar geleden dat ze is overleden.

Onze kleindochter is op dezelfde dag geboren als Nien, hernoemd en ze heeft precies hetzelfde karakter. Waarschijnlijk is dat de reden dat er weer veel bovenkomt en ik eindelijk kon gaan schrijven.



Dank jullie wel allemaal voor de mooie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me zo moedellooos
Wat mooi!
Ik dacht ik kijk even maar ik heb aan 1 stuk door gelezen. Tranen in mijn ogen hier.

Je beschrijft alle emoties, de paniek, zo echt. Je kan goed schrijven.



Heb je ooit nog hulp gehad om dit allemaal te verwerken vroeg ik me af? Het leest als een trauma.
Alle reacties Link kopieren
Eens met bloemetje77 ik kon ook niet stoppen met lezen. Zo mooi geschreven, want moet jij een steun voor haar zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
Heel mooi gedaan!

Wat heftig!



Alle reacties Link kopieren
Bloemetje in die tijd was de hulp voor ouders ver te zoeken. Je kon wel je verhaal kwijt en werd soms geholpen met van alles. Maar na haar overlijden stonden we er alleen voor.
Wauw.. ik zou er inderdaad een boek van maken! Super mooi geschreven!
quote:Zoebie schreef op 17 januari 2015 @ 09:13:

Bloemetje in die tijd was de hulp voor ouders ver te zoeken. Je kon wel je verhaal kwijt en werd soms geholpen met van alles. Maar na haar overlijden stonden we er alleen voor.



Ja.. Ik hoop dat het nu wat beter geregeld is. Ik kan me voorstellen dat je wel behoefte hebt aan psychische hulp als je leven zo in een keer op zn kop wordt gezet en je uiteindelijk je kind verliest. Maar ook het hele proces. Vreselijk. Mensen krijgen voor minder EMDR en slachtofferhulp. Ik hoop dat je site helpt het (nog meer) een plekje te geven.

Alle reacties Link kopieren
Je verhaal komt erg hard binnen, bijzonder hoe woorden op een scherm je zo kunnen raken. Janine klinkt mij als een bijzondere meid, sterk, krachtig en zo positief in het veel te korte leventje.

Heel veel steun en sterkte toegewenst.
Wat een mooie site.



Ik durf niet zo goed verder te lezen, want ik moet er van huilen. Ik ga later nog even lezen en een berichtje plaatsen.



voor jouw dochtertje
En natuurlijk heel veel sterkte voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Hé Zoebie, ik had je verdrietige verhaal over Nienke in het verleden al eens mee gekregen.

En ook dat je kleindochter op haar verjaardag is geboren. Heel bijzonder.



Mooi dat je dit doet
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven