Wat voor website of app mis jij?

12-09-2015 15:05 13 berichten
Ben zeer benieuwd wat andere mensen missen voor website of app. Of producten die je niet kan vinden. Online zou willen kunnen kopen.

Ik mis bijv een app waar je "bloemkool"intoetst en dan tevoorschijn komt waar hij in de aanbieding is. Zodat ik niet hoef te zoeken in alle folders (verwend)



En dat ook met andere producten. Wat zoek jij vaak, maar kunt er niet aankomen? Of wel vinden maar het is veel te duur.
Alle reacties Link kopieren
Die bestaat al! Hij heet aanbieding, voor de iPhone
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Ik zou wel willen dat ik op mijn telefoon voor elke cd die erop staat de geluidsinstellingen kon opslaan. Nu kun je kiezen voor Automatisch (dan selecteert de app de "juiste" geluidsinstellingen. Maar dat is meestal niet de instelling die ik goed en mooi vind. Of je kiest zelf een geluidsinstelling, maar die blijft dan staan als je een andere cd met een ander genre kiest. Dus dan ben je telkens bezig hem weer aan te passen.

Dus ja, een "bewaar instelling" knop, zodat per cd de instellingen bewaard blijven lijkt me erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu die reclame voor Volkswagen (geloof ik) met dat jochie met die App voor die auto. Die lijkt me wel handig.

Nu nog graag voor onze Renault.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cg ... =bloemkool! Ik kan even nergens op komen, komt misschien nog wel
Bij spotta (zo'n folderapp) kun je ook artikelen intoetsen en kijken waar het in de aanbieding is.

Wat ik mis (of misschien is het er al): een app waar alle pinautomaten in een kaart staan en waar je bv op locatie kan zoeken naar een pinautomaat.
quote:Monatala schreef op 12 september 2015 @ 15:16:

Die bestaat al! Hij heet aanbieding, voor de iPhoneDoet die app het dan bij jou? Ik kom namelijk niet verder dan een scherm met uitleg, vervolgens hoor je een scherm te krijgen waar je de supermarkten kunt selecteren, maar bij mij blijft dat scherm wit en kan ik dus ook niet verder, want je kunt alleen verder als je minimaal één supermarkt selecteert.
Alle reacties Link kopieren
De app van reclamefolder.nl lost je bloemkool 'probleem' op TO!
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
quote:_blabla_ schreef op 12 september 2015 @ 15:44:

[...]





Doet die app het dan bij jou? Ik kom namelijk niet verder dan een scherm met uitleg, vervolgens hoor je een scherm te krijgen waar je de supermarkten kunt selecteren, maar bij mij blijft dat scherm wit en kan ik dus ook niet verder, want je kunt alleen verder als je minimaal één supermarkt selecteert.Mja ik heb ook meerdere supermarkten geselecteerd, anders weet hij niet waar hij mijn bloemkool moet zoeken. Hij werkt prima iig.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
quote:Monatala schreef op 12 september 2015 @ 15:56:

[...]





Mja ik heb ook meerdere supermarkten geselecteerd, anders weet hij niet waar hij mijn bloemkool moet zoeken. Hij werkt prima iig.Nee, ik bedoelde dat ik geen enkele supermarkt kan selecteren. De lijst waar je uit kunt kiezen verschijnt niet, die pagina blijft helemaal wit.
quote:morgana81 schreef op 12 september 2015 @ 15:44:

De app van reclamefolder.nl lost je bloemkool 'probleem' op TO!Ja dat is mooi. Ik heb m al gedownload. Zal straks even kijken hie hij werkt. Heb je nog dingen die je zoekt of niet kan vinden? varierend bijv van badpak tot autobanden enz enz
Ik zat vroeger op een jeugdboekgerelateerd forum. Jàrenlang opgezeten, ook naar meetings geweest en dergelijke. Dat mis ik echt!



En de oude lycoschat
quote:viiiiie schreef op 12 september 2015 @ 15:43:

Bij spotta (zo'n folderapp) kun je ook artikelen intoetsen en kijken waar het in de aanbieding is.

Wat ik mis (of misschien is het er al): een app waar alle pinautomaten in een kaart staan en waar je bv op locatie kan zoeken naar een pinautomaat.Gevonden hij heet: pin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven