Wat wilT de single man?? Viva, for real?

12-12-2014 11:26 57 berichten
Zie titel; dit staat nu serieus in de advertenties op het forum, een enquete met wat de single man wilT... Het is afgelopenT met de Nederlandsche taal, als zelfs internetredacties geen werkwoorden meer kunnen vervoegenT. Damn viva, thought you were better than this shit.
Alle reacties Link kopieren
Aiiii, pijnlijk
Alle reacties Link kopieren
Tsja... prik in "Pijn aan je taalgevoel"
Haha, ik zag m ook voorbijkomen. Blij dat jij al een topic had geopend :D Treurig, dit!
Waar komt dat toch ineens vandaan? Hij wilt, ik hoor het zoveel de laatste tijd maar vroeger nooit.
Straks ook hij kunt.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolatechip schreef op 12 december 2014 @ 11:36:

Waar komt dat toch ineens vandaan? Hij wilt, ik hoor het zoveel de laatste tijd maar vroeger nooit.Uit dezelfde doos als me vriend denk ik
Jij wilT is inderdaad erg populair op Viva. Net als ik vindt en het gebruik van na als er naar en andersom bedoeld wordt.

Tijd voor een cursus...
Alle reacties Link kopieren
JIJ wilT is goed. Het is de formelere versie van jij wil. Het is HIJ wilT wat zo'n pijn doet aan mijn taalgevoel .
+
*ril*
Mensen die engels praten, om totaal onduidelijke redenen, en dan over de kwaliteit van de Nederlandse taalbeheersing van anderen schrijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 12 december 2014 @ 11:56:

Mensen die engels praten, om totaal onduidelijke redenen, en dan over de kwaliteit van de Nederlandse taalbeheersing van anderen schrijven. Doe toch eens een keer normaal. Vermoeiend ben je
Alle reacties Link kopieren
Het staat er al een paar dagen. Bij Viva lezen ze hun eigen forum niet.
verba volant, scripta manent.
quote:jippie55 schreef op 12 december 2014 @ 11:59:

[...]



Doe toch eens een keer normaal. Vermoeiend ben je







Als je zelf de ironie van je reactie niet begrijpt, maakt dat de grap nog leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg vandaag een kaartje van iemand en die persoon schreef: "(...)die in Frankrijk woondt". Dit was mijn reactie ongeveer:
Alle reacties Link kopieren
De voorpagina van Viva is sowieso geen hoogstandje. Voor een paar dagen terug 2 advertenties naast elkaar:

Vrouw met behoorlijk overgewicht; Ik heb geen gewichtsissue

Advertentie daarnaast; Viva XXL party issue



Toch op z'n minst dubbelzinnig.
Wat een armoe.



Overigens zie ik het steeds meer, van die tenenkrommende fouten. Het is 50/50 denken mensen, en dan is het hij verdiend, het betekend - maar nooit hij loopd.
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 12 december 2014 @ 12:01:

[...]









Als je zelf de ironie van je reactie niet begrijpt, maakt dat de grap nog leuker.Ja joh, tuurlijk. Daarom de facepalm
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zag het afgelopen paar dagen ook voorbij komen.

Nou zal ik ook niet alles goed doen met d en t op het eind.

Maar als je dit zinnetje hardop uitspreekt, hoor je toch al dat het niet klopt lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Treurig is het. Daarom, blijven verbeteren hier op het forum!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 12 december 2014 @ 12:29:

Treurig is het. Daarom, blijven verbeteren hier op het forum! +1
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 12 december 2014 @ 11:56:

Mensen die engels praten, om totaal onduidelijke redenen, en dan over de kwaliteit van de Nederlandse taalbeheersing van anderen schrijven. En dit.
Alle reacties Link kopieren
Dat kunt echt niet!
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Kant best hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik snapt de heisa nied een beetje Nederlandsche buigt voor alles, dan moet een taalvoutje geen probleem zijn toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven