Webshop creeën

18-05-2014 18:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik zat een tijd lang met het idee dat ik mijn eigen webshop wilde beginnen en heb nu uiteindelijk besloten toch de stap te wagen. Echter, ik heb niet enorm veel verstand van het maken van een website (ik heb vooral economie gestudeerd). Ik vroeg me nu dus af of er een programma of iets dergelijks is dat dit eenvoudiger voor mij kan maken.



Met vriendelijke groet,



R. Hendriks
Als je er geen verstand van hebt zou ik het laten maken.

Dat kost je wel iets maar dan heb je ook wat.

Is je budget niet zo hoog zou je eventueel een goede hobbist kunnen zoeken.
Mijnwebwinkel.nl kun je raadplegen.
Alle reacties Link kopieren
Een kennis van mij had het over WordPress, waarmee het eenvoudiger zou zijn, dus ik vroeg mij af of het mogelijk was dat ik het daarmee zelf kon maken, want, inderdaad, mijn budget hiervoor is niet enorm hoog. Een hobbyist is natuurlijk ook een goed idee! Daar had ik helemaal niet aan gedacht.
Alle reacties Link kopieren
Je zou in WordPress wel een webshop kunnen maken, maar dit is niet aan te raden. WordPress is echt voor de blogs en statische pagina's. (Lees dit [spam. l] voor meer info)



Voor een webshop kun je beter [spam] gebruiken. Dit zijn allebei platforms waar je zonder verstand van code te hebben een webshop kunt maken. [spam] is gratis en je betaald per bestelling die via jouw site gedaan wordt (een aanrader voor beginners), [spam] is een platform waarvoor je maandelijks betaald, maar wat wel iets netter is dan [spam].
Alle reacties Link kopieren
Sinnombre, hartelijk bedankt! Ik heb de website even bekeken en het ziet er heel professioneel uit. Ik denk dat ik ga proberen of ik daar mijn webshop mee kan maken. Stel nu dat het alsnog te ingewikkeld voor mij is vrees ik dat ik toch moet toegeven aan het inhuren van iemand hiervoor, of mogelijk een hobbyist ervoor moet zoeken.