Webshop creeën

18-05-2014 18:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik zat een tijd lang met het idee dat ik mijn eigen webshop wilde beginnen en heb nu uiteindelijk besloten toch de stap te wagen. Echter, ik heb niet enorm veel verstand van het maken van een website (ik heb vooral economie gestudeerd). Ik vroeg me nu dus af of er een programma of iets dergelijks is dat dit eenvoudiger voor mij kan maken.



Met vriendelijke groet,



R. Hendriks
Als je er geen verstand van hebt zou ik het laten maken.

Dat kost je wel iets maar dan heb je ook wat.

Is je budget niet zo hoog zou je eventueel een goede hobbist kunnen zoeken.
Mijnwebwinkel.nl kun je raadplegen.
Alle reacties Link kopieren
Een kennis van mij had het over WordPress, waarmee het eenvoudiger zou zijn, dus ik vroeg mij af of het mogelijk was dat ik het daarmee zelf kon maken, want, inderdaad, mijn budget hiervoor is niet enorm hoog. Een hobbyist is natuurlijk ook een goed idee! Daar had ik helemaal niet aan gedacht.
Alle reacties Link kopieren
Je zou in WordPress wel een webshop kunnen maken, maar dit is niet aan te raden. WordPress is echt voor de blogs en statische pagina's. (Lees dit [spam. l] voor meer info)



Voor een webshop kun je beter [spam] gebruiken. Dit zijn allebei platforms waar je zonder verstand van code te hebben een webshop kunt maken. [spam] is gratis en je betaald per bestelling die via jouw site gedaan wordt (een aanrader voor beginners), [spam] is een platform waarvoor je maandelijks betaald, maar wat wel iets netter is dan [spam].
Alle reacties Link kopieren
Sinnombre, hartelijk bedankt! Ik heb de website even bekeken en het ziet er heel professioneel uit. Ik denk dat ik ga proberen of ik daar mijn webshop mee kan maken. Stel nu dat het alsnog te ingewikkeld voor mij is vrees ik dat ik toch moet toegeven aan het inhuren van iemand hiervoor, of mogelijk een hobbyist ervoor moet zoeken.



Aday, Sinnombre had mij doorverwezen naar mijnwebwinkel.nl, en hier wordt ook gesproken over SEO. Alsnog bedankt.



Iedereen bedankt voor de reactie!



Met vriendelijke groet,



R. Hendriks.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat Luondo er ook vrij professioneel uit ziet. Heeft iemand enig idee welke van de twee gebruiksvriendelijker is?
Ik denk niet dat een hobbyist als hobby een volledige website voor noppes wil maken...
Alle reacties Link kopieren
Misschien is er in je stad een soort ruildienstenwinkel. Je biedt hulp aan voor iets in ruil voor hulp van een ander, in dit geval dus een webpaginahobbyist
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Op sitedeals.nl vind je vast voor een goedkoop prijsje iemand die jou helpt
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-07-2016 12:02
Reden: spam verwijderd!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:rhendriks schreef op 18 mei 2014 @ 18:11:

Een kennis van mij had het over WordPress, waarmee het eenvoudiger zou zijn, dus ik vroeg mij af of het mogelijk was dat ik het daarmee zelf kon maken, want, inderdaad, mijn budget hiervoor is niet enorm hoog. Een hobbyist is natuurlijk ook een goed idee! Daar had ik helemaal niet aan gedacht.



Kijk eens naar Drupal of joomla. Die hebben in tegenstelling tot Wordpress webshop modules.

Als je een beetje kunt googlen en lezen. Moet je dat zelf wel lukken.
Alle reacties Link kopieren
Is een topic van 2 jaar geleden
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven