website blokkeren

15-08-2007 16:34 9 berichten
Weet iemand of je websites van anderen voor jezelf kunt blokkeren (zodat je er niet meer op kunt)? Zo ja, hoe?



En natuurlijk is het gemakkelijk om te weten hoe je ze ook weer kunt deblokkeren (voor als dat ooit nodig is).
Ummh.. als je weet hoe je ze moet deblokkeren heeft het natuurlijk weinig zin ze te blokkeren.. om wat voor pagina gaat het?

In je browser zit wel iets onder internet-opties.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ik je vraag wel goed begrijp......

Je typt dat je andermans website wil blokkeren zodat je er zelf niet op kan?

Mag ik vragen wat het nut ervan is? Als je niet meer op iemands site wil komen ga je er toch gewoon niet meer naar toe....

Maar net wat mijn voorganger schreef als je in de browser naar 'extra' dan naar 'internet opties' en dan naar 'beveiliging' gaat, dan vind je daar ook het een en ander waar je misschien wat mee kan.



Maar als je bedoeld dat je bezoekers wilt blokken op je eigen site kan je op www.leejoo.nl onder 'javascript' en dan onder 'website tools' een scriptje vinden om ip adressen te blokken.

Of het waterdicht is heb ik geen idee.



Succes
Het probleem is dat ik de discipline niet heb om niet naar de betreffende sites te gaan. Waarom ik er niet op wil kijken is wat ingewikkeld, maar kort gezegd raak ik ervan van slag.



Het gaat er dus inderdaad om dat ik nu niet op die sites wil komen (misschien kan het later wel weer, vandaag het deblokkeren), maar er niet vandaan kan blijven. Daarom wil ik ze blokkeren, zodat ik de fout niet maak er toch heen te gaan.
Dat kan, als je een uitgebreide firewall hebt op je comp., kan je het adres daarin configureren.



Ook dit kan je proberen:



Windows>> System32 >>Drivers>>Etc >>Hosts >>openen met Kladblok >> onderaan toevoegen:



127.0.0.1 url van de desbetreffende site
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 15-08-2007 18:21
Reden: correctie + aanvulling
% gewijzigd
8-O... en nu in het Nederlands!!

Ben niet zo handig met computers :-$
Daar vraag je me wat zeg....kom er later op terug, ok? Eerst eten!
Is goed!

Het is trouwens niet heel erg hoor. Ben best handig met computers, maar ga niet met termen gooien. Dan snap ik er niks meer van.



Smakelijk.
Heb je even een test e-mail gestuurd! j22



Oplossing gevonden
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 15-08-2007 20:11
Reden: Opgelost!
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven