Welk mobiel abonnement

08-08-2007 09:27 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op het moment aan het uitvogelen welk mobiel abonnement in het best kan nemen en waar. Dus als iemand mij raad kan geven: graag!



Ik heb op het moment een Orange 50 abonnement en wil daar van af. Ik bel best veel en wil dus een abonnement met veel minuten.

Nu was ik al uitgekomen bij Telfort 500. Deze is vrij goedkoop, maar hoe zit het met het bereik? En welke providers hebben een goed bereik, maar zijn ook niet al te duur?



Alvast bedankt voor tips!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen kijk even op www.gsmweb.nl of www.gsm.nl Ik heb nu zelf Telfort ze gaan over naar het KPN netwerk. Ik heb nu vaak dat ik geen bereik heb en dat ik handmatig een provider moet instellen of eerst me telefoon uit moet zetten voor ik weer bereik heb. Heb ook een abo gehad van Vodafone daar had ik nooit problemen met bereik maar die abo's zijn wat duurder. Ik zou het even bij Hi proberen kijken of die wat goedkoper zijn. Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met T-mobile dus dat wil ik je ook niet aanraden.



Succes.
Alle reacties Link kopieren
Als je al een gsm hebt, zou ik voor een sim-only gaan. Die zijn echt goedkoop.

Ik heb zelf ook telfort (op het kpn netwerk) en ik heb eigenlijk nooit problemen met bereik. Ik kom in heel Nederland (op het uiterste noorden na). Ik weet niet waar brownjewel zit?
What we\'re looking for... What\'s looking for us...
Hallo Majo,



Ik heb al jáááren Vodafone, en vind dit een uitstekende provider! Nooit problemen, en een zéér goede landelijke dekkiing. Dit alles tegen een redelijk tarief...althans dat vind ik :-)



Succes met het vinden van een juiste aanbieder.



Groetjes, Xan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven