welke agenda app

31-08-2016 22:48 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke agenda app gebruiken jullie?

Wij willen hem voornamelijk om onze agenda's in 1 overzicht te hebben.



Hij moet voor android beschikbaar zijn. En het zou fijn zijn als je kunt aangeven welke items iedereen moet zien en welke je alleen zelf hoeft te zien (bv werkafspraken) maar dat is geen must.
Man heeft op zijn iPhone Tiny Calender en ik op mijn Samsung Google Agenda en die synchroniseren perfect met elkaar. En ik dacht dat je daarin ook kan aangeven welke dingen alleen voor jou te zien zijn.
Ik heb destijds een gmailadres aangemaakt voor ons samen en de google agenda app gebruiken we nu. Ik gebruik de ene kleur voor mijn afspraken en mijn vriend voor zijn afspraken. We hebben ook een gezamelijke kleur.



1 met werk en prive gescheiden weet ik ook niet.
De Samsung planner die al standaard op de telefoon zat.

Ik heb daar drie accounts op toegevoegd: die van mijzelf, die van vriend en die van werk.

Vriend heeft die van mijn werk niet toegevoegd.
De truc is niet te zoeken naar een agenda-app die aan allerlei eisen voldoet maar voor diverse eisen verschillende agenda-accounts te gebruiken. App-onafhankelijk en extreem makkelijk beheersbaar
Google agenda. Je kunt daarin meerdere agenda's zetten en bij de ene agenda geef je iemand wel toestemming om die in te zien, en bij de andere niet. Zo kun je een privé- en werkagenda maken. Man en ik nodigen elkaar ook uit voor afspraken. Ik vind het erg prettig werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb google-agenda, vind het alleen irritant dat alle verjaardagen van mn contacten vermeld staan.

Is dat uit te schakelen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 31 augustus 2016 @ 23:37:

Ik heb google-agenda, vind het alleen irritant dat alle verjaardagen van mn contacten vermeld staan.

Is dat uit te schakelen?Volgens mij is verjaardagen een aparte agenda, dus je zou eens je agenda's moeten checken. Daarin kun je vinkjes aan- en uitzetten van wat 'ie moet laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal nog een zieken. Bedankt voor je reactie
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wij zijn zeer tevreden over Calander 5!

Niet gratis, wel erg fijn!
Alle reacties Link kopieren
Bij instellingen kun je dat gewoon uitvinken Calvijn. Waarschijnlijk synchroniseert hij met je Facebook.
quote:calvijn1 schreef op 31 augustus 2016 @ 23:37:

Ik heb google-agenda, vind het alleen irritant dat alle verjaardagen van mn contacten vermeld staan.

Is dat uit te schakelen?



Ja.



Mosterd.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook Google Calendar met partner. Op de iPhone en Mac gebruik ik Apple's app en op de PC die van Windows 10. Dat werkt super.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven