Welke antivirus programma ?

09-05-2015 10:59 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn huidig pakket (Norton) verloopt binnenkort en moet ik weer verlengen.. Maar ik vraag me af of het wel de beste is.. Ik vind dat het mijn pc behoorlijk traag maakt etc. en ik vind hem best prijzig..



Ik zoek een goed antivius pakket (eigenlijk internet security pakket.) die op meerdere computers te gebruiken is (wij hebben 5 laptops).. Wij downloaden veel, internetbankieren etc. etc. kortom.. we zoeken een compleet, gebruikersvriendelijk , niet te veel systeem belastend pakket..



Wie heeft er een goede tip ?
Alle reacties Link kopieren
AVG.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 09 mei 2015 @ 11:00:

AVG.dat wou ik net zeggen
Alle reacties Link kopieren
Avira
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Is ook maar net welke Norton je gebruikt. Norton Anti Virus is idd. een drama pakket. Norton 360 daarentegen merk je echt helemaal niks van. Maar zie net dat 360 niet meer is en is veranderd samen met Anti Virus in Norton Security. Geen idee hoe dat draait.
fietsen varen vrouwelijk doen
Bitdifender
Alle reacties Link kopieren
ik draai onder comodo.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
AVG indd
Alle reacties Link kopieren
wat vooral lastig is merk ik, is dat ik het minimaal 4 laptops wil hebben.. dat maakt het ook wel duurder..
Alle reacties Link kopieren
Norman, nooit geen problemen gehad.
Alle reacties Link kopieren
De huisnerd hier heeft Bitdefender geïnstalleerd. Hij heeft veel verstand van computers en internet, dus ga ik er vanuit dat dat voor ons de beste optie was. We hebben het op verschillende PC's en laptops staan.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Bitdefender en AVG zijn goed.
Alle reacties Link kopieren
Norton is inmiddels ook al weer jaren uitstekend, die systeemaanslag valt reuze mee tegenwoordig. Juist voor de leek die van de materie weinig snapt is het een uitstekende keuze. Er zin pure antivirus-engines die net iets beter scoren op dat gebied, maar Norton Internet Security is heel duidelijk in zijn meldingen voor de leek en geeft heel duidelijk aan welke websites safe geacht worden en dergelijke.



Voor een nerd is het niet de beste, voor moeder en opa wel om het zo maar te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Comodo



Minder bekend maar wanneer hij in een test wordt opgenomen komt hij er altijd zeer goed uit.
Niet geschoten is altijd mis
Clamwin....is gratis ook nog.
Qua gebruiksvriendelijk is Norton een m.i. goede keuze.



Gebruik zelf al jaren Comodo firewall en avast antivirus; beiden gratis voor thuisgebruik.

Nadeel van avast is wel dat het steeds meer functies aanbiedt die niet gratis zijn maar zich wel met enige regelmaat melden.



Echte slechte keuzes zijn er bijna niet - bijna elk pakket heeft zijn eigen sterke en mindere punten.
Hier was Eset geadviseerd door een computertechnicus, dus die hebben wij aangeschaft.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Norton inderdaad, de laatste keer volgens mij 100 euro betaald voor twee jaar en maximaal vijf computers.
Hier ook Norton, al jaren, en altijd tevreden geweest. Ik heb nu 360 op een redelijk oude laptop, en mijn laptop is totaal niet traag.

Ik ben wel een nerd, maar ik ben ook het type van 'sja, als het al 9 jaar goed werkt, dan ga ik niet iets anders proberen.'
In een van de tijdschriften stonden - net als ieder jaar - een aantal mogelijkheden.

Computer-idee, computertotaal en dat soort. Ze houden er ook rekening met het aantal apparaten dat je in huis hebt.



Nou, ik post niet meer wat ik gebruik.

Google weet al welke maat BH ik heb. En ook andere gegevens. Maar ik weet nog steeds niet welke account er voor mij is aangemaakt door google. Dat heb ik nodig om daar de instellingen van te verwijderen.



En..... mijn bh hangt wel eens in de buurt van mijn laptop, maar daar heeft het niet mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik gebruiken beiden Norton en zijn tevreden. Ik vind niet dat mijn laptop langzamer wordt door Norton. Moet er wel bij vermelden dat ik een nieuwe laptop heb met i5 processor

Alle reacties Link kopieren
mijn laptop is ook recent , maar norton loopt niet lekker.. Sowieso moet ik mijn laptop even opschonen .. Maar het is hier dus norton of avg lees ik ;)
Alle reacties Link kopieren
Betreft het Windows apparaten?

In dat geval kan je gewoon het gratis beschermingspakket van Microsoft zelf gebruiken, Defender of Security essentials.

Kijk hier voor meer info

http://windows.microsoft. ... urity-essentials-download
Zo erg is het nou ook weer niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven