Welke gameconsole?

21-09-2016 17:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, mijn zoon wordt binnenkort 7 jaar en wil graag een gameconsole voor zijn verjaardag. Maar welke is dan het meest geschikt? Zat zelf te denken aan de Wii u maar zag dat er in het voorjaar een nieuwe console gaat komen.

Hij speelt graag racespelletjes en splatoon lijkt hem te gek. Schietgames mogen van ons niet.

Legogames en skylanders gaan op alle consoles dus dat helpt niet mee in de keuze maken.



Welke raden jullie aan voor die leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
Wii U!
Wii u.



Word hier geregeld gebruikt door zoon van 11.

Wij hebben hem vanaf dag 1. Leuke spelen en idd splatoon is 1 van de favorieten.

Mario kart qua racen is erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
De wii u wordt in maart vervangen door de nintendo NX. Er zullen dus weinig nieuwe spellen meer voor uitkomen.



Nintendo is wel de beste console voor kinderen, dus misschien nog even wachten? En anders een 2e hands wii u van marktplaats?
Alle reacties Link kopieren
Wii U. Er zijn nu genoeg spellen van en het is al duur genoeg. De nieuwe zal nog wel duurder zijn. Een 7jarige maakt het niet zoveel uit of hij een spelletje uit 2014 of 2017 speelt.
Hier hebben we nog de oude Wii, maakt mijn zoon echt geen bal uit dat de spellen oud zijn . Kan hij ook nog binnen redelijke termijn zelf sparen voor een ander spel, bij Gamemania heb je spellen voor 5 euro.

Als je een nieuwe wil zou ik de Wii U doen.
Alle reacties Link kopieren
WII u! Leuke vriendelijke spellen en makkelijk te bedienen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het juist handig als er een nieuwer model console op de markt komt, want dan kun je de oudere versie voor heel weinig kopen op marktplaats.



Heb zelf sinds kort een ps3, ook via marktplaats. Ziet er nog goed uit en werkt perfect. Zijn veel leuke spellen voor, dus dat ie ouder is maakt me niks uit. Uiteraard de console wel ophalen en testen voor je het daadwerkelijk koopt.



Game Mania is inderdaad een goede tip. Koop zelf altijd de 2ehands spelletjes daar. Merk je niks van en scheelt tientallen euro's.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fayan schreef op 21 september 2016 @ 18:07:

Wii U. Er zijn nu genoeg spellen van en het is al duur genoeg. De nieuwe zal nog wel duurder zijn. Een 7jarige maakt het niet zoveel uit of hij een spelletje uit 2014 of 2017 speelt.Dat is waar natuurlijk. Ik ging ervan uit dat ouders zelf ook wel eens willen gamen
wii U lijkt me dan meest geschikt. Playstation en Xbox zijn toch voor de wat volwassener spellen. Al zijn er ook wel milde spellen te koop voor de PS4 en Xbox maar ik zou voor deze leeftijd blijven bij wii U (of wat de opvolger dan ook is).
Wii U! En wij doen vrolijk mee :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven