welke gezamelijke agenda?

25-01-2015 21:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben op zoek naar een fijne digitale agenda die ik kan delen en beheren met mijn vriend.

Hebben jullie tips??
Alle reacties Link kopieren
Gmail
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ja, Google agenda
Alle reacties Link kopieren
Precies, die.
Hier ook Google. Eigen agenda, agenda teamsport, gezinsagenda, allemaal gecombineerd in een overzicht op smartphone, tablet, iPad en pc en alleen de personen die het wat aangaat kunnen die agenda's inzien en wijzigen. Ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Wat een organisatie Bij-zonder
Alle reacties Link kopieren
Kun je dan ook selecteren welke items je wil delen en welk niet? Ik hoef bv niet te delen dat ik naar de tandarts moet, of dat de biebboeken terug moeten, maar weer wel dat ik met iemand uit eten ga waardoor ik er s avonds niet ben, zodat vriend weet dat er een oppas geregeld moet worden als hij ook iets plant.



Ik gebruik nu acalendar en ben erg tevreden, maar weet niet hoe ik die moet delen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Eigen, team en gezinsagenda zijn allemaal aparte agenda's in Google. Per agenda kun je aangeven wie er toegang heeft. Omdat ik in alle drie die agenda's toegang heb, kan ik ze allemaal tegelijk inzien in bijv. Google agenda of in een app.



Zet ik er een nieuwe afspraak in, dan kan ik selecteren in welke agenda het zichtbaar moet zijn. Die biebboeken bijv. alleen in mijn eigen agenda, wat ik alleen kan zien, en een avondje niet thuis is zichtbaar in de familieagenda, waar mijn man en zoon ook toegang hebben.



Het aanmaken van die verschillende agenda's is even werk maar daarna is het heel makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Voor alle familie-dingen heb ik de Cozi family planner app. Daar gaat alles in, wat mijn gezin (man, 2 pubers) aan gaat. Zij doen dat ook (is althans het plan) en iedereen kan nu voortdurend zien of er wat op de rol staat. Zowel eenmalige als repeterende dingen staan er zo in, zo heb ik er in staan welke vuilcontainer buiten moet die week, wanneer de papierbak geleegd wordt, wanneer de poets komt (wisselend per week), wanneer kinderen training hebben, sportwedstrijden, wanneer er ouderavonden zijn, wanneer ik zelf ouderavonden heb, feestjes, afspraken met vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat je Cozi noemt sassafras. Ik heb die app toevallig van de week gedownload nadat ik een vriendin van mij ermee op dr iPhone zag plannen, maar ben er nog niet aan toe gekomen om hem te gebruiken. Zag er erg gebruikersvriendelijk uit qua interface!
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven