welke hoes/screen protector voor Iphone gebruik jij?

22-12-2016 22:18 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
welke hoes/screen protector voor Iphone gebruik jij? En hoeveel mag het kosten? Ik vraag omdat ik momenteel helemaal aan het doordraaien ben... ik was in de winkel, kwam die man met hoes van veertig euro en screenprotector van 65 euro aanzetten... is dat niet wat excessief?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik zo'n langwerpige 'flip-over'. Die werkt voor mij het makkelijkst. Dan heb je ook geen screenprotector nodig.







Volgens mij was ik 10 of 15 euro kwijt bij de lokale Turk.
Vivo per lei
lipuid armor op laten zetten, verder gebruik ik nooit een hoesje voor mijn iPhone.
Ik ook zo een als de foto hierboven, €6 op de markt. Gaat al anderhalf jaar mee. Hij begint wel een beetje lelijk te worden, maar beschermt nog perfect.
Een echte Otterbox. En een glazen screenprotector.
Alle reacties Link kopieren
Otterbox Strada, geen screen protector.
Alle reacties Link kopieren
Glazen screen protector van de kruidvat en siliconen hoesje
Geen iPhone, maar een screenprotector van 83ct en hoesje van 2,- bij Aliexpress
Niets. En nog steeds geen krassen.
Alle reacties Link kopieren
Glazen screenprotector van de action. Geloof €2.80 ofzo? Bevalt goed. Verder nog een achterkantje erbij om het ding minder glad te maken.
Alle reacties Link kopieren
Eentje voor weinig bij Aliexpress van kunstof. Ik had op mijn vorige telefoon een glazen protector, die brak en gaf gelijk een kras op mijn scherm. Geen iPhone trouwens maar Sony.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Niks.



Al zo'n 5 jaar met verschillende Iphones en nooit hoesjes gebruikt. Gebeurt niks mee. Allemaal marketing.
Alle reacties Link kopieren
quote:Principe-Prinses schreef op 22 december 2016 @ 23:16:

Niks.



Al zo'n 5 jaar met verschillende Iphones en nooit hoesjes gebruikt. Gebeurt niks mee. Allemaal marketing.ja dat vond ik ook altijd... totdat ik mijn samsung liet vallen en het scherm stuk was... niet veel later deed het hele apparaat het niet meer
Ik gebruik een screenprotector die ik in de Vodafone winkel heb gekocht. Wat een top ding. €15,- en ik heb mijn telefoon zelfs op een betonnen vloer laten vallen, niks aan de hand! De man in de winkel had hetzelfde hoesje en liet, om mij te overtuigen, zijn telefoon 3x hard op de vloer vallen. Niks aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Geen, alleen een achterkantje zodat hij niet uit me handen glijdt. Is al de nodige keren gevallen en mankeert nog niks (heb me iPhone al bijna 2 jaar)
quote:Principe-Prinses schreef op 22 december 2016 @ 23:16:

Niks.



Al zo'n 5 jaar met verschillende Iphones en nooit hoesjes gebruikt. Gebeurt niks mee. Allemaal marketing.Nou, ik heb toch al de nodige iPhones met kapotte schermen gezien en krassen zitten er ook zo op.
quote:frisiandutchie schreef op 22 december 2016 @ 23:29:

Ik gebruik een screenprotector die ik in de Vodafone winkel heb gekocht. Wat een top ding. €15,- en ik heb mijn telefoon zelfs op een betonnen vloer laten vallen, niks aan de hand! De man in de winkel had hetzelfde hoesje en liet, om mij te overtuigen, zijn telefoon 3x hard op de vloer vallen. Niks aan de hand.Wat is het nou? Een screenprotector of een hoesje?
Alle reacties Link kopieren
quote:frisiandutchie schreef op 22 december 2016 @ 23:29:

Ik gebruik een screenprotector die ik in de Vodafone winkel heb gekocht. Wat een top ding. €15,- en ik heb mijn telefoon zelfs op een betonnen vloer laten vallen, niks aan de hand! De man in de winkel had hetzelfde hoesje en liet, om mij te overtuigen, zijn telefoon 3x hard op de vloer vallen. Niks aan de hand.Volgens mij haal je nu 2 dingen door elkaar.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Principe-Prinses schreef op 22 december 2016 @ 23:16:

Niks.



Al zo'n 5 jaar met verschillende Iphones en nooit hoesjes gebruikt. Gebeurt niks mee. Allemaal marketing.Ik heb mijn telefoon nog wel een in mijn jaszak, samen met mijn sleutels. Dat geeft toch wel beschadigingen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:RegalPrinces schreef op 22 december 2016 @ 22:28:

Een echte Otterbox. En een glazen screenprotector.Ik ook, en ik ben er zo blij mee. Otterbox is echt goed en ik ga niet voor de lol mijn mobiel laten vallen, maar hij is nu wel echt beschermd.
Alle reacties Link kopieren
quote:fawn schreef op 22 december 2016 @ 22:31:

Otterbox Strada, geen screen protector.Ook de otterbox strada maar met nog een pantserglas screenprotector. Aangeschaft nadat mijn scherm gesneuveld wad toen ik hem heel suf lief vallen.
Alle reacties Link kopieren
Hoesje heb ik in dezelfde kleur als de iphone.



Ik had een siliconenhoesje met een screenprotector, voor €25 ofzo. Maar toen ging mijn IPhone stuk, binnen garantie, en toen mocht ik op audiëntie bij de IPhone store op het Leidseplein. Ik noem het zo omdat volgens mij een afspraak maken met de paus gemakkelijker gaat.....



Aldaar kreeg ik een nieuwe, en ik ben sindsdien te lui geweest om voor een nieuw hoesje te zorgen. Is ook een werkfoon. Ik had zoiets als Manji maar dan in rood. En waar het applelogo zit, zat bij mij een gat zodat je het logo op de telefoon zelf zag.



Was wel een handig hoesje. Ga in de kerstvakantie effe naar het winkeltje voor een nieuwe. In dat winkeltje knutselt de jongen achter de balie het hoesje er zelf op. Ideaal. Spreekt ie wel schande van de krasjes....nou ja, heeft ie ook wat om aan zijn vrienden te vertellen
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 22 december 2016 @ 23:38:

[...]





Nou, ik heb toch al de nodige iPhones met kapotte schermen gezien en krassen zitten er ook zo op.

Ja, als ik kijk naar de telefoonsvan mijn dochters.... ongelooflijk, die kunnen geen 3 dagen een nieuwe telefoon heel houden. Zij dus wel verplicht bescherming.



Maar echt, zowel mijn eigen als mijn werktelefoon gaan al jaren onbeschadigd mee zonder hoesje. Onlangs een nieuwe van het werk gekregen, die kwam met bescherming dus dat laat ik dan natuurlijk zitten. Maar echt, ik vind het niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Geen hoesje en ook geen screen protector.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven