Welke mail app op Android telefoon?

13-08-2016 07:50 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Heb sinds kort weer een Android telefoon. Gebruikte tot op heden gewoon de gmail app voor mijn privé mail, maar wil nu ook mijn werkmail op dit toestel laten binnenkomen (zwangerschapsverlof zit erop) En liefst ook de agenda van beide emailadressen tegelijk inzien.

Iemand die daar een goede / handige app voor weet? Op m'n telefoon staat verder geen mail app geïnstalleerd, behalve die van gmail dus..

Thanks!
-
Voor de agenda gebruik ik de Google agenda-app, waarin ik beide agenda's kan tonen. Standaard zie ik alleen m'n privéagenda, maar met het aanzetten van één vinkje verschijnt ook mijn werkagenda erbij.
Alle reacties Link kopieren
Outlook en voor agenda Google calendar.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon Gmail zelf, daar kan je ook andere mail in laten toekomen, idem voor kalender.
quote:nephthys schreef op 13 augustus 2016 @ 09:20:

Gewoon Gmail zelf, daar kan je ook andere mail in laten toekomen, idem voor kalender.Je hebt gelijk, handig! Ik heb meteen mijn werkaccount toegevoegd (maar dan zonder meldingen, in mijn vrije tijd hoef ik niet te horen dat ik werkmail heb).
Ik probeer dubieuze apps en bijbehorende bedrijven (bv Google cs voor zover dat kan op een android foon ) zoveel mogelijk te mijden.

mi beste mail app : Aquamail
Btw, beste agenda app: Business Calender
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik gewoon gmail .
Hier ook Aquamail en Calengoo voor de agenda.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven