Welke smartphone is dit?

24-06-2015 23:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn huidige mobiel is na 5 jaar wel echt aan vervanging toe. En nu heb ik een aantal dingen in mijn hoofd die ik graag in de volgende smartphone zou willen hebben. Maar met google kom ik er niet helemaal uit. Weet iemand een smartphone die:



- Een scherm van max 4 inch heeft zodat ie nog in mn broekzak past

- Een goede camera heeft (vervanging van fototoestel)

- De mogelijkheid bied om gemaakte foto's en filmpjes in mappen te organiseren en er een beschrijving aan te hangen

- Niet teveel loze apps die je niet kunt verwijderen

- Gewoon fijn in gebruik is?



Met name dat foto's organiseren in mappen kan ik niet vinden door te googelen. Is daar een term voor ofzo? Bestaat dat überhaupt? Mijn oude htc kan het niet in ieder geval en het lijkt me zo handig.
Alle reacties Link kopieren
Samsung galaxy s5 mini!
Alle reacties Link kopieren
Samsung is het eerste wat in mij opkomt. Die heb ik ook en kan alles wat jij wilt dat een telefoon moet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Voor het organiseren van je foto's vast ook wel een app te downloaden!
Alle reacties Link kopieren
Samsung S4 die ik heb daar zie je zo'n foldertje met een plusje. Je maakt een nieuwe folder aan, geeft het een naam en sleept foto's er naar toe of plaatst ze direct in die folder. Hoef je geen app voor te downloaden, die functie zit er gewoon op.
Alle reacties Link kopieren
Moto E.
Samsung S5 mini!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naar die Samsung S5 mini aan het kijken en dat ziet er op zich goed uit, hoewel hij nog wel wat kleiner mag. Kun je hem gemakkelijk met 1 hand bedienen zonder kramp?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel blij met de Samsung Galaxy S4 mini.





http://tweakers.net/price ... mini-zwart/specificaties/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
En heeft iemand hier ervaring met de Sony Xperia Z1 Compact?
Alle reacties Link kopieren
Sony Xperia Z3 compact (of als dat te prijzig is, de Z1 Compact).

Ik lees regelmatig dat de skin van de Sony prettiger is dan die van Samsung en ook veel minder nutteloze apps hebben dan Samsung. Bovendien staat Sony bekend om zijn goede camera op smartphones...



Ik heb zelf al jaren een Sony en ben erg tevreden over het gebruiksgemak.



Succes
Alle reacties Link kopieren
Sony heeft een goede camera maat ik kon er niet wennen aan het besturingssysteem, snel terug naar Samsung.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Z3 compact en ben er zeker tevreden over. Ik vind nog steeds wel dat er veel vaste apps op zitten, maar een deel daarvan is voor fotobewerking (effecten en zo), dus voor jou misschien juist wel leuk?

Je kunt in je Album gewoon mappen aanmaken volgens mij.
iPhone 6
Alle reacties Link kopieren
Samsung s? Zoom. Een echte camera, waarmee je ook kan bellen!
leef, geniet en eet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven