Welke spellen spelen jullie op de spelcomputer?

04-03-2015 13:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Xbox360 computer voor mn kinderen gekocht maar vind t zelf eigenlijk ook wel erg leuk

Ik speel nu met hen soms de LEGO spellen mee. Maar zoek ook wat 'volwassener' spellen om te spelen. Welke spellen vinden jullie leuk? Ik kan wel wat tips gebruiken!!
Alle reacties Link kopieren
Euhmm... man heeft zo'n ding en het enige dat ik ook wel eens spel is "Kuifje en het geheim van de eenhoorn". Waarschijnlijk dus vergelijkbaar met de spellen van je kids
Alle reacties Link kopieren
GTA 5
Mass Effect, Dragon Age, Need for Speed, Skyrim, Assassins Creed
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben net heel veel plezier gehad met Dragon Age Inquisition.
Alle reacties Link kopieren
Zonde dat je een Xbox 360 hebt gekocht. Voor kinderen had ik voor de WII U gegaan (en voor mezelf stiekem ook, van alle spelcomputers die ik heb is dat degene met de beste spellen).



Maar goed, voor de Xbox360 zou ik naar Bart Smit gaan en alle spellen uit de budgetbak trekken. Voor tien euro per spel kan je je wel een miskoop(je) veroorloven.



Maar wat speciefieker:



Shooters: HALO 3 en 4, Call of Duty 4 tm Ghosts, Gears of War 1 tm 4, BioShock, The Orange Box (half life 2 plus uitbreidingen)

Racers: Forza 3, 4 en Horizon.

RPG: Mass Effect 1 tm 3, Dragon Age, Skyrim.

Overig: Assassins Creed 1 tm Black Flag 2, GTA V, Red Dead redemption, Tombraider.



Klik anders even hier voor een overzicht van de best gereviewde spellen voor de 360
Alle reacties Link kopieren
Call of Duty niet iets om te doen waar de kids bij zijn (vind ik). Vriendlief deed het eerst altijd en ik vond het nooit leuk tot ik het ook een keer probeerde... nu hebben we samen een xbox one gekocht
Alle reacties Link kopieren
The walking dead (niet de shooter maar het verhaal met clementine)

Deadspace

Portal (superleuk puzzelspel met goed verhaal)

Batman
Alle reacties Link kopieren
Voor de Xbox zie ik alleen maar schiet, race en fantasy spellen. Alles is zo "duister" met moord en doodslag, er zitten weinig "gezellige" spellen bij. Bijv. een spel waarbij je flink moet puzzelen, of een platform spel zoals je dat bij Nintendo hebt (Zelda oid.). Ik vind de spellen voor de Xbox echt 3x niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven