Welke talen op jouw fb homepage?

27-04-2017 22:31 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Zelf communiceer/post ik alleen in het NL en Engels, maar in de likes en reposts en comments van mijn vrienden komen veel meer talen langs. Het viel me opeens op, en ik ging eens tellen/turven:



Regelmatig: NL, Engels, Turks, Frans, Zweeds, Litouws, Spaans, Pools, Servisch, Portugees, Italiaans

Soms: Fins, Fries, Japans, Hebreeuws, Russisch, Arabissch



17 dus.



En jij?
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Zweeds, Noors, Fins en Lets. Meer kan ik er niet van maken.



Allemaal regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 22:34:

Nederlands, Engels, Frans, Duits, Zweeds, Noors en Fins. Meer kan ik er niet van maken.



Allemaal regelmatig.Past bij het thema van je avatar :-)
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
quote:NowThen schreef op 27 april 2017 @ 22:36:

[...]





Past bij het thema van je avatar :-)Klopt
Nederlands, Fries, Engels, Duits en Dyslectisch.
Alle reacties Link kopieren
Engels, Thais, Laotiaans, Hebreeuws, Braziliaans-Portugees, Servisch.

Dat is het wel denk ik.
Hehe to, Fries regelmatig en soms?
Alle reacties Link kopieren
Nederlands, Engels, Frans, Spaans, Italiaans, Russisch, Arabisch, Portugees, Fins, Hongaars, Roemeens, Fries en dat was het wel (behalve inderdaad mislukte pogingen tot Nederlands en Engels haha)

Zelf post ik in de eerste drie talen.
RRR
Alle reacties Link kopieren
Leuke vraag: Duits, Engels, Frans, Noors, Arabisch, Turks, Tjechisch, Fries en natuurlijk gewoon Nederlands. 9 dus.
Nederlands, Engels Indonesisch Japans Spaans Duits Hongaars

Nederlans Engels gaan prima, Duits moet ik af en toe over uitdrukkingen nadenken 't is geen Duits dat ik op school geleerd heb af en toe.

Spaans kan ik een klein beetje volgen, Indonesisch wat woordjes en Hongaars en Japans helemaal niet.
Best veel eigenlijk:



Regelmatig: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans, Koreaans, Japans

Af en toe: Deens, Italiaans, Portugees, Turks, Marrokaans, Fins, Zweeds, Pools, Grieks, Chinees, Thai, Vietnamees

Ben er vast een paar vergeten.



Heb best veel internationale facebook vrienden enzo dus dan kom je al snel aan een hoop talen. Vind het wel iets hebben ook al kan ik niet alles lezen natuurlijk. Af en toe laat ik een status die ik niet kan lezen vertalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cirice schreef op 27 april 2017 @ 23:04:

Hehe to, Fries regelmatig en soms?hahah thanx
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
Oh. Arabisch en Turks ook!
Alle reacties Link kopieren
En Indonesisch.

Wat ik jammer vindt is dat Laotiaans zich niet laat vertalen. Echt een tegenvaller.
Alle reacties Link kopieren
Nederlands, Engels, Turks, Arabisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 27 april 2017 @ 23:21:

En Indonesisch.

Wat ik jammer vindt is dat Laotiaans zich niet laat vertalen. Echt een tegenvaller.Turks is ook nogal een drama. Ik zat daarover te klagen tegen iemand gisteravond, en daardoor ontstond het idee voor dit topic. :-)
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Nederlands, Engels, Spaans, Braziliaans Portugees en Duits
Alle reacties Link kopieren
NL, Turks, Engels, Spaans, Fins en Thais uit mijn hoofd, geen zin om te gaan kijken
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Nederlands, Engels, Zweeds, Pools, Litouws (schrijf je dat zo?), Frans, Spaans, Thai, Italiaans, Gealic, Duits, Portugees... Zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Noors, Farsi en Welsh/Kymrisch.
Alle reacties Link kopieren
Limburgs, Engels, Frans, Duits, Chinees, Fins, Grieks
"Boring conversation anyway"
Veel: Vlaams, Antwerps, Engels, Frans, Grieks

Af en toe: West-Vlaams, Turks, Spaans, Catalaans, Esperanto, Russisch



Ik heb vooral een aantal mensen die twee- of meertalig zijn.
Nederlands, Engels, Hongaars, Italiaans, Arabisch.



En op mijn spelletjesaccount nog veel meer, maar die telt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:TinyBel schreef op 28 april 2017 @ 18:03:

Veel: Vlaams, Antwerps, Engels, Frans, Grieks

Af en toe: West-Vlaams, Turks, Spaans, Catalaans, Esperanto, Russisch



Ik heb vooral een aantal mensen die twee- of meertalig zijn.Esperanto? Wow. Dat vind ik tot nu toe wel de winnaar qua exotisch. Zijn het oudere mensen die dat gebruiken?
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
quote:NowThen schreef op 28 april 2017 @ 11:56:

[...]





Turks is ook nogal een drama. Ik zat daarover te klagen tegen iemand gisteravond, en daardoor ontstond het idee voor dit topic. :-)



Echt? Terwijl Turks toch door heel veel mensen gesproken wordt.

Van een stuk vertaalde tekst uit het Laotiaans valt niet eens op te maken waar het over gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven