Welke telefoon onbreekbaar en watervast?

21-05-2015 18:22 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar weken mag ik een nieuwe telefoon gaan uitzoeken. Ik ben nogal een kluns. Ik heb m'n huidige telefoon al drie keer flink laten barsten, waardoor ik drie keer nieuw glas heb moeten laten zetten. En in het verleden heb ik twee andere telefoons de binnenkant van een wasmachine laten zien.

Oja mijn huidige telefoon is ook al twee keer nat geweest, maar die kon ik nog redden door 'm een paar dagen in een pak rijst te leggen.



Wie van jullie is net zo klunzig, maar heeft of kent een telefoon die wel heel en droog blijft?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 mei 2015 @ 19:05:

Zoiets



[afbeelding]



Ik heb er zo een ,maar dan vanaf de lange kant zeg maar. Maar de laatste keer viel mn telefoon dus toen ik m opengeklapt had. En ik had 'm nog niet voldoende getraind dat 'ie speciaal voor mij tijdens de val zich weer even terug floepte. Helaas.

Wel voelt 'ie beschermd aan in de tas enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:drogewittewijnenzoeteverhalen schreef op 21 mei 2015 @ 18:57:

Mijn s5 heeft ook in bad gelegen. Ging goed. Geen gedoe met pakken rijst gewoon afdrogen en weer verder. Hij is een keer op de fiets uit mijn broekzak gevallen op een kruispunt. Geen stuk scherm wel lelijke beschadiging. De tegelvloer in de keuken heeft ook al meerdere keren kennis gemaakt met mijn s5 en ook daar geen stuk scherm van. Ik heb trouwens geen hoesje om mijn telefoon en het scherm is na een jaar wils gebruiken nog krasvrij. Ik heb ook een s3 gehad en daarvan wel twee keer een stuk scherm na onbenullige valletjes.Klinkt goed die S5!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Krullevaer schreef op 21 mei 2015 @ 19:09:

De Nokia 3310 was het eerste wat ik dacht Jaaa die goeie ouwe tijd!!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zeg ook de S5! Ik ben ook een MEGA kluns. Laat mijn telefoon dagelijks vallen.

Ook buiten is mijn s5 al een paar keer gevallen, ook met het scherm naar beneden.

Ik durfde hem de eerste keer niet op te pakken maar tadaaa hij was nog heel!

Er zit bij mij wel zo'n standaard flipcover omheen maar die valt ook gewoon open inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:daaniejj schreef op 21 mei 2015 @ 20:00:

Ja ik zeg ook de S5! Ik ben ook een MEGA kluns. Laat mijn telefoon dagelijks vallen.

Ook buiten is mijn s5 al een paar keer gevallen, ook met het scherm naar beneden.

Ik durfde hem de eerste keer niet op te pakken maar tadaaa hij was nog heel!

Er zit bij mij wel zo'n standaard flipcover omheen maar die valt ook gewoon open inderdaad. klinkt goed!!
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel allemaal! Ik ga me in ieder geval heel erg verdiepen in de S5
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een iphone met een lifeproof hoesje. Deze is waterdicht en vangt schokken op. Hij is al heel vaak gestuiterd (oa op asfalt) en de telefoon is nog als goed. Mijn oude telefoon is uiteindelijk verdronken, en dat gaat me nu zeker niet meer gebeuren.



Als je googled op Lifeproof iphone dan kun je voorbeelden zien. Ik heb zo'n witte, met grijze rand. Het kost wel flink wat maar daarna geen angst meer dat mijn telefoon weer per ongeluk kapot gaat.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Nog zo goed als nieuw bedoelde ik uiteraard 😊
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een z3 compact, met dit hoesje: Ringke Fusion



Z3 compact is redelijk klein, snel en mooi. Dit hoesje steekt aan de zijkanten iets uit, waardoor het scherm ook bescherming heeft. Ook zit het hoesje bijv. niet in de weg als je de telefoon wil opladen, dat gedeelte is open gelaten.
Alle reacties Link kopieren
quote:gebruikersnaambestaatal1 schreef op 21 mei 2015 @ 21:31:

Ik heb een z3 compact, met dit hoesje: Ringke Fusion



Z3 compact is redelijk klein, snel en mooi. Dit hoesje steekt aan de zijkanten iets uit, waardoor het scherm ook bescherming heeft. Ook zit het hoesje bijv. niet in de weg als je de telefoon wil opladen, dat gedeelte is open gelaten.



Dat ziet er mooi uit zeg! Dan zie je de telefoon tenminste ook nog:)

Hier ga ik me ook wat verder in verdiepen!
Alle reacties Link kopieren
quote:gruffalo schreef op 21 mei 2015 @ 20:41:

Ik heb een iphone met een lifeproof hoesje. Deze is waterdicht en vangt schokken op. Hij is al heel vaak gestuiterd (oa op asfalt) en de telefoon is nog als goed. Mijn oude telefoon is uiteindelijk verdronken, en dat gaat me nu zeker niet meer gebeuren.



Als je googled op Lifeproof iphone dan kun je voorbeelden zien. Ik heb zo'n witte, met grijze rand. Het kost wel flink wat maar daarna geen angst meer dat mijn telefoon weer per ongeluk kapot gaat.Goede tip! Die had ik nog niet gezien, dankjewel!
Ik heb een hoesje van dit merk, ook stuiterproof: https://www.tech21.com
quote:nerdopviva schreef op 21 mei 2015 @ 18:40:

Zoiets: http://www.bol.com/nl/p/g ... c-black/9200000018333110/Mijn man heeft deze en het is echt heel goed, oerlelijk, maar supergoed.
quote:Moiren_ schreef op 21 mei 2015 @ 18:24:

Ik heb een Xperia Z compact. Watervast en al een paar keer flink laten stuiten. Geen barsten en doet het nog steeds Hier dezelfde met goede ervaringen. Heb er een krasfolie overheen met een stuiter randje. Ideaal. En waterdicht.
Alle reacties Link kopieren
Zoek een Otterbox hoesje voor je telefoon. Groot, dik en best duur, maar idioot stevig.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg bedankt voor alle reacties! Ik heb genoeg telefoons en hoesjes opties om tussen te kiezen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-01-2016 23:52
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de moto g 2015! Deze is waterdicht en ik heb hem al eens met een sprintje naar de bus uit mijn broekzak laten kletteren en hij is ook al van de trap gevallen, paar krasjes op de zijkanten, maar verder niks. En dat zonder screen protector en hoesje. Ook vind ik de prijs van de moto g 2015 erg fijn! 185 euro voor 1 met 8GB opslag en 230 euro voor 1 met 16GB opslag.
Alle reacties Link kopieren
Oud topic Maaike. Omhoog gehaald door een of andere spammert van een heel slecht bedrijf.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zag het idd verdorie. Nou ja weet iedereen wel weer hoe blij ik ben met mijn telefoon |-)!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo iemand die regelmatig zijn telefoon laat vallen, de touchscreen wil ik dan nog wel eens beschadigen. Vroeger had ik van de plastic plak protectors, maar dat vond ik echt niet. Sinds ik glas screenprotector koop, voorkomt dat best veel schade bij mij. Zelf koop ik ze bij luxescreenprotector.nl, maar je kan ze tegenwoordig wel op veel andere plaatsen ook kopen.
Alle reacties Link kopieren
Die echt robuust zijn Sonim, ik ken de XP7 en is wel de meest degelijke telefoon die ik ter hand heb genomen.
Alle reacties Link kopieren
De meest degelijke blijft de Nokia 3310. Maarja erg hip is die niet



Ik heb de Lumia 640XL, ook erg stevig.
Alle reacties Link kopieren
De iPhone 7 is waterdicht
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Goed hoesje eromheen en een tempered glass op het scherm
Ab imo pectore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven