Welke telefoon

03-05-2016 16:31 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet een nieuwe telefoon.

Op dit moment heb ik privé een IPhone 4 en zakelijk een IPhone 5. Hiervoor had ik een Huawei.

Eigenlijk vind ik deze drie telefoons allemaal prima, ik vind de camera van de IPhone niet super.



Nu twijfel ik tussen:

Huawei P8, lekker goedkoop

Samsung galaxy A5, iets duurder

IPhone 6, duur



Ik gebruik nauwelijks apps, wel WhatsApp, maak regelmatig foto's, wil graag een goede accu.



Wie kan mij raad geven welke telefoon ik 't beste kan kiezen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Iphone 5SE?



Verpakking van de 5(s) maar de inhoud van de 6s... En een stuk goedkoper!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een groot scherm. Ik vind de IPhone5 te klein.

IPhone is 8mp camera, de andere twee zijn 13 mp.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf ga altijd voor een Samsung galaxy maar de a-lijn zou ik niet doen, beetje een uitgeklede versie in een mooi jasje gevoel heb ik daarbij.



Wellicht is de 5SE een betere keuze.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een iPhone kiezen, maar dit puur vanwege face time.



Als je daar geen gebruik van maakt dan misschien inderdaad voor de hogere camera resolutie gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit face time gebruikt, tot nu toe.



De zakelijke IPhone houd ik sowieso.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:morgana81 schreef op 03 mei 2016 @ 16:39:

Ikzelf ga altijd voor een Samsung galaxy maar de a-lijn zou ik niet doen, beetje een uitgeklede versie in een mooi jasje gevoel heb ik daarbij.



Wellicht is de 5SE een betere keuze.



Bedoel je met de 5SE de IPhone?



Ik heb nog nooit een Samsung gehad. Zou je dan liever een Samsung S5 Neo hebben dan de Samsung A5?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Hou er ook rekening mee dat je niet alle gedownloade apps op een SD-kaartje kunt zetten, en het interne geheugen van sommige telefoons daardoor snel vol zit. Dit heb je in ieder geval niet bij een iPhone.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben overgestapt van een Samsung naar een iPhone; had ik jaren eerder moeten doen! Wil nooit meer anders, dus als je nu overstapt van iPhone naar Samsung... Denk ik dat het je gaat tegenvallen. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Waarom geen Sony? Heb na zeer goede ervaringen met de Xperia Z3 nu een Z5 en heb echt niks te klagen!

Makkelijk in gebruik, even groot als een iPhone en supergoede camera!
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk ben ik erg blij met de accu van mijn Motorola G (2nd gen), en ik hoor ik veel goede verhalen over de 3nd gen. Als ik mijn telefoon niet extensief veel gebruik, dus alleen Whatsapp, beetje internetten en af en toe een telefoontje dan gaat hij makkelijk 2 dagen mee. Maar natuurlijk, zodra ik spelletjes begin te spelen gaat hij sneller leeg.

Zeker voor de prijs vind ik het een top toestel.



Verder hoor ik ook veel goede verhalen over de Galaxy Note, maar die is natuurlijk wel een stuk groter. Ook schijnt de HTC One S ook een goed toestel te zijn. Als ik jou was zou ik wat reviews bekijken op tweakers en vooral op je gevoel afgaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Loontjee schreef op 03 mei 2016 @ 17:44:

Ik ben overgestapt van een Samsung naar een iPhone; had ik jaren eerder moeten doen! Wil nooit meer anders, dus als je nu overstapt van iPhone naar Samsung... Denk ik dat het je gaat tegenvallen. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.Maar waarom? Ik vind de IPhone prima maar dat vond ik ook van de Huawei.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Motorola inderdaad voor goede accu en software.

Sony heeft ook goede software en camera, maar best nog prijzig.
Alle reacties Link kopieren
Net de Samsung A5 2016 gekocht voor mn dochter.

Top toestel...normaal kwa prijs en super kwa camera software en scherm enzo.



Echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 03 mei 2016 @ 19:10:

[...]





Maar waarom? Ik vind de IPhone prima maar dat vond ik ook van de Huawei.Nou ja ten eerste vind ik het gebruiksgemak van iOS echt veel prettiger dan Android. Daarnaast had ik bij Samsung veel vaker vastlopers en 100.000 updates. Huawei ken ik verder niet, dus kan ik niet mee vergelijken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Huawei P8lite (het goedkopere zusje van de P8).

Er zit dezelfde (heel goede!) camera in als de gewone P8 en verder zou de P8lite een paar nanosecondes langzamer zijn. Nouja, ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vind deze echt onwijs goed. Nul vastlopers gehad in het afgelopen jaar. De accu gaat bij mij twee dagen mee en hij laadt snel weer op.
Alle reacties Link kopieren
Wil je een losse telefoon zonder abonnement want dan zou ik een refurbished telefoon aanraden. Ik weet dat er refurbished iPhones en Samsungs zijn, Huawei weet ik niet. Maar je bespaart dan wel veel geld op je telefoon. Heb zelf een iPhone 6 met abonnement en gebruik deze camera meer dan mijn digitale camera haha.
Live Laugh Love

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven