Welke Tv/internet provider?

23-10-2016 13:51 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb problemen met mijn internet en tv. Internet is sloom en loopt regelmatig vast, zeker als ik een programma kijk.

Televisie kijken is sinds 2-3 weken ook een drama, want hij hapert. Heel irritant.



Ik zit bij Telfort. Nu is er bij elke provider wel wat, maar toch mijn vraag:

Welke is het betrouwbaarst?



Sowieso ga ik morgen even bellen!
Ik heb fiber, is niet zo duur en qua internet erg goed. (Zeker als je glasvezel hebt.)

Qua tv is de beeldkwaliteit ook erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten bij tele2, bevalt ons prima.
XS4ALL scoort het hoogst op betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid. Ik vond ze echter veel te duur, dus ga nu naar KPN.
-
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 12:17
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier super tevreden over Ziggo.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Tele2 heb ik ook heel lang gehad. (Echt heel lang!)

Helaas was mijn internetsnelheid veel te laag doordat ik een verouderd modem had. Ik heb toen gebeld met ze, en kreeg toen een "nieuw" modem opgestuurd die het nog slechter deed dat mijn eerdere.

Dat was voor mij reden om over te stappen naar een andere provider.
De beste verhalen hoor ik over KPN, maar die vind ik veel te duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil bij Tele2 weg.....we hebben onlangs een wiziging in ons abbonement gehad en sindsdien drama met de televisie. Valt steeds weg, wifi valt steeds weg als we netflix kijken. Service is ook niet echt om over naar huis te schrijven. Ik stap over op Ziggo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Theamuts schreef op 23 oktober 2016 @ 15:01:

Tele2 heb ik ook heel lang gehad. (Echt heel lang!)

Helaas was mijn internetsnelheid veel te laag doordat ik een verouderd modem had. Ik heb toen gebeld met ze, en kreeg toen een "nieuw" modem opgestuurd die het nog slechter deed dat mijn eerdere.

Dat was voor mij reden om over te stappen naar een andere provider.Dit dus daarom wil ik dus ook weg bij Tele2.
Alle reacties Link kopieren
Er is niet 1 provider het betrouwbaarst. Statistisch gezien zijn ze allemaal goed - bij veruit de meeste klanten werkt het immers gewoon goed. Maar je kunt altijd pech hebben, maar dat kan bij alle providers. Kijk eens op de site van bijvoorbeeld Radar en je vindt klachten over alle providers.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga morgen eerst maar eens even bellen met de provider en dan eens kijken wat te doen. Het zal overal wel wat zijn. Dus wat is dan beter :(

Bedankt iig voor het delen van jullie ervaringen
Onwijs problemen gehad met Tele2, bijna tot aan rechtzaak toe omdat ze mn contract niet wilden ontbinden. Slecht bereik en 5 van de 7 dagen geen tv etc. Overgestapt naar de betrouwbaarheid van Xs4all. Redelijk aan de prijs maar altijd stabiel en bij problemen word je meteen geholpen en volgende dag staat een monteur aan de deur indien nodig..
Alle reacties Link kopieren
quote:Springtouw schreef op 23 oktober 2016 @ 19:07:

Onwijs problemen gehad met Tele2, bijna tot aan rechtzaak toe omdat ze mn contract niet wilden ontbinden. Slecht bereik en 5 van de 7 dagen geen tv etc. Overgestapt naar de betrouwbaarheid van Xs4all. Redelijk aan de prijs maar altijd stabiel en bij problemen word je meteen geholpen en volgende dag staat een monteur aan de deur indien nodig..

Waardeloos zeg!!

Fijn dat je nu tevreden bent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven