wetransfer

10-04-2015 23:16 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn telefoon is vol nu wil ik bestanden van wetransfer op mijn SD kaart zetten maar hoe moet dat

ik heb een Samsung galaxy core 2
Kun je ze niet beter in je telefoon kopiëren naar je SD-kaart? Of zeg ik nou iets heel geks?
Alle reacties Link kopieren
Telefoon aan PC koppelen, op de telefoon aangeven dat het een storage device moet zijn (opslagmedium denk ik dat het in het Nederlands is) en dan kijken of je in de map een mapje met Photo of DCIM vindt. Daar staan je foto's in. Vanaf daar kopiëren op SD kaart.



Voor een SD kaart in je telefoon; kun je ze denk ik ook automatisch op laten zetten, maar ik weet je exacte versie van Android niet (en dan is Lollipop of Kitkat niet voldoende, elk merk heeft een "eigen interpretatie van Android met voorgebakken dingen in de telefoon".



Vanuit WeTransfer direct op SD kaart kan niet, heb je een PC voor nodig.



Dan nog een vraag, welk geheugen is vol? Als je een foto wil maken of als je een app wilt installeren? Daar zit een groot verschil in namelijk.



Bij apps installeren:

Ga naar instellingen --> SD en Telefoongeheugen --> zet grote apps over door ze aan te klikken en dan "verplaats naar telefoonopslag". Anders heb je te veel in je werkgeheugen opgeslagen, loopt ie ook traag van.



Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven