Whatsapp bellen uitzetten?

21-04-2015 19:29 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je ook het bellen via whatsapp uitzetten?

Vind het maar een vervelend iets. Bel telkens per ongeluk mensen die ik een berichtje wil sturen. (geen idee hoe ik het telkens weer voor elkaar krijg). Plus het echo of het stoort heel erg. Dus ik wil het niet meer kunnen bellen via whatsapp.
Ik vind het vooral irritant dat er geen optie wordt gegeven of je die persoon gewoon wil bellen of via whatsapp. Mega irritant!



Edit: Sowwy, ik weet ook geen oplossing
Alle reacties Link kopieren
Als je mensen niet wilt bellen, heb je blijkbaar ook niks belangrijks te melden, toch?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 19:35:

Als je mensen niet wilt bellen, heb je blijkbaar ook niks belangrijks te melden, toch?



Wat is dit voor achterlijke opmerking? Zeg dan niks...



Maar TO ik loop met het zelfde probleem. Super irritant dat bellen via whatsapp.
Alle reacties Link kopieren
quote:CaafDracula schreef op 21 april 2015 @ 19:37:

[...]





Wat is dit voor achterlijke opmerking? Zeg dan niks...



Maar TO ik loop met het zelfde probleem. Super irritant dat bellen via whatsapp. Het is achterlijk om mensen lastig te vallen met een berichtje als je niks belangrijks te melden hebt. Zeg dan niks...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nou Pejeka, van harte gefeliciteerd met jouw belgedrag. Sommige mensen geven nou eenmaal de voorkeur aan appen.
quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 19:40:

[...]





Het is achterlijk om mensen lastig te vallen met een berichtje als je niks belangrijks te melden hebt. Zeg dan niks...



Ouwe stempel zeker.



Ik heb helemaal niet gezien dat je kunt bellen met whatsapp.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 19:35:

Als je mensen niet wilt bellen, heb je blijkbaar ook niks belangrijks te melden, toch?

Jij bent ook altijd echt het zonnetje op het forum hè

Dus ik stel voor, als jij niet inhoudelijk op een OP kan reageren dat je dan gewoon lekker je mond houdt

Echt iets toevoegen doe je ook niet namelijk



Het leuke van Whatapp is dat het ook gewoon een praatje pot kan zijn namelijk

Gewoon over het weer, of je melk mee wilt nemen, of de was al in de droger zit, of omdat je zo'n vreselijk zin hebt om hem zo te bespringen als hij thuis komt

Totaal geen nieuwswaarde, maar over een appje zoals de laatste heb ik mijn vent nog nooit horen klagen



Goed, een antwoord op je vraag

Hoe kan je nou per ongeluk iemand bellen?

Dat telefoontje zit bij mij boven, en mijn toetsen zitten beneden.

Maar ik hoor het vaker, een vriendin heeft het ook steeds
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 19:35:

Als je mensen niet wilt bellen, heb je blijkbaar ook niks belangrijks te melden, toch?En dat bellen moet per se via WhatsApp?
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 19:40:

[...]





Het is achterlijk om mensen lastig te vallen met een berichtje als je niks belangrijks te melden hebt. Zeg dan niks...Ik stuur geen onzin dingen. Maar wil niet voor alles bellen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2015 @ 19:46:

[...]



Jij bent ook altijd echt het zonnetje op het forum hè

Dus ik stel voor, als jij niet inhoudelijk op een OP kan reageren dat je dan gewoon lekker je mond houdt

Echt iets toevoegen doe je ook niet namelijk



Het leuke van Whatapp is dat het ook gewoon een praatje pot kan zijn namelijk

Gewoon over het weer, of je melk mee wilt nemen, of de was al in de droger zit, of omdat je zo'n vreselijk zin hebt om hem zo te bespringen als hij thuis komt

Totaal geen nieuwswaarde, maar over een appje zoals de laatste heb ik mijn vent nog nooit horen klagen



Goed, een antwoord op je vraag

Hoe kan je nou per ongeluk iemand bellen?

Dat telefoontje zit bij mij boven, en mijn toetsen zitten beneden.

Maar ik hoor het vaker, een vriendin heeft het ook steedsJe toetsen wel. Maar bijvoorbeeld het icoon om een foto mee te sturen niet, die zit naast dat telefoontje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2015 @ 19:46:

[...]

Goed, een antwoord op je vraag

Hoe kan je nou per ongeluk iemand bellen?

Dat telefoontje zit bij mij boven, en mijn toetsen zitten beneden.

Maar ik hoor het vaker, een vriendin heeft het ook steedsIk snap ook niet hoe ik het telkens voor elkaar krijg. Vind het ook steeds vervelende worden.
Alle reacties Link kopieren
Zou er iemand bellen met die Whatsapp bel toets?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2015 @ 19:51:

Zou er iemand bellen met die Whatsapp bel toets? Ik ben een paar keer gebeld ermee. Maar omdat ik helemaal niet begreep wat dat rare geluidje was, heb ik nog nooit opgenomen
quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 19:35:

Als je mensen niet wilt bellen, heb je blijkbaar ook niks belangrijks te melden, toch?Jij bent altijd zo negatief. Volgens mij heb je een knuffel nodig!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 april 2015 @ 19:54:

[...]





Ik ben een paar keer gebeld ermee. Maar omdat ik helemaal niet begreep wat dat rare geluidje was, heb ik nog nooit opgenomen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2015 @ 19:46:

[...]



Jij bent ook altijd echt het zonnetje op het forum hè

Dus ik stel voor, als jij niet inhoudelijk op een OP kan reageren dat je dan gewoon lekker je mond houdt

Echt iets toevoegen doe je ook niet namelijk



Het leuke van Whatapp is dat het ook gewoon een praatje pot kan zijn namelijk

Gewoon over het weer, of je melk mee wilt nemen, of de was al in de droger zit, of omdat je zo'n vreselijk zin hebt om hem zo te bespringen als hij thuis komt

Totaal geen nieuwswaarde, maar over een appje zoals de laatste heb ik mijn vent nog nooit horen klagen



Goed, een antwoord op je vraag

Hoe kan je nou per ongeluk iemand bellen?

Dat telefoontje zit bij mij boven, en mijn toetsen zitten beneden.

Maar ik hoor het vaker, een vriendin heeft het ook steedsPraatje pot vind ik best gezellig als een goede vriend of kennis belt. En als mijn man een berichtje stuurt of ik bij de supermarkt een pak melk wil meenemen, niks mis mee. Snap alleen niet dat 24-uur doorgaande gedoe met die telefoontjes. Je ziet ze zelfs op de fiets met dat ding in hun hand zitten om even snel bij het stoplicht (of zelfs tijdens het fietsen) iets in te toetsen. Wat heb je elkaar dan in godsnaam hééééél de dag te melden? Zou er eerlijk gezegd stapelgek van worden als al mijn vrienden me heel de dag berichtjes gingen sturen van "ik ben nou met de hond lopen" of "ik ben nu in de supermarkt" of dergelijke nonsens meer. Staan mensen daar dan écht nooit bij stil dat dat eigenlijk onzin is?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2015 @ 19:56:

[...]







Ja lach maar! Vervolgens, toen ik er eindelijk uit was wat het was en wie het waren, heb ik die mensen geappt om te vragen wat er was

Ik bel dus zelden.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 19:57:

[...]





Praatje pot vind ik best gezellig als een goede vriend of kennis belt. En als mijn man een berichtje stuurt of ik bij de supermarkt een pak melk wil meenemen, niks mis mee. Snap alleen niet dat 24-uur doorgaande gedoe met die telefoontjes. Je ziet ze zelfs op de fiets met dat ding in hun hand zitten om even snel bij het stoplicht (of zelfs tijdens het fietsen) iets in te toetsen. Wat heb je elkaar dan in godsnaam hééééél de dag te melden? Zou er eerlijk gezegd stapelgek van worden als al mijn vrienden me heel de dag berichtjes gingen sturen van "ik ben nou met de hond lopen" of "ik ben nu in de supermarkt" of dergelijke nonsens meer. Staan mensen daar dan écht nooit bij stil dat dat eigenlijk onzin is?



Oh wacht, dus JIJ Mag wel praatje pot appen, maar TO niet

Want ik lees namelijk nergens in de OP dat: 24-uur doorgaande gedoe met die telefoontjes. Je ziet ze zelfs op de fiets met dat ding in hun hand zitten om even snel bij het stoplicht (of zelfs tijdens het fietsen) iets in te toetsen. Wat heb je elkaar dan in godsnaam hééééél de dag te melden? Zou er eerlijk gezegd stapelgek van worden als al mijn vrienden me heel de dag berichtjes gingen sturen van "ik ben nou met de hond lopen" of "ik ben nu in de supermarkt" of dergelijke nonsens meer.



Maar misschien heb ik een bril nodig hoor

Of ben ik te druk met appen met een vriendin dat mijn groentenschotel zo lekker is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2015 @ 19:51:

Zou er iemand bellen met die Whatsapp bel toets? Ik dus
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnebloemje schreef op 21 april 2015 @ 20:01:

[...]





Ik dus

Ja maar bij jou gaat het per ongeluk



Maar dat je dus bewust de Whatsapp bel knop indrukken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er soms ook last van, erg irritant. Helaas niets aan te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2015 @ 20:01:

[...]





Oh wacht, dus JIJ Mag wel praatje pot appen, maar TO niet

Want ik lees namelijk nergens in de OP dat: 24-uur doorgaande gedoe met die telefoontjes. Je ziet ze zelfs op de fiets met dat ding in hun hand zitten om even snel bij het stoplicht (of zelfs tijdens het fietsen) iets in te toetsen. Wat heb je elkaar dan in godsnaam hééééél de dag te melden? Zou er eerlijk gezegd stapelgek van worden als al mijn vrienden me heel de dag berichtjes gingen sturen van "ik ben nou met de hond lopen" of "ik ben nu in de supermarkt" of dergelijke nonsens meer.



Maar misschien heb ik een bril nodig hoor

Of ben ik te druk met appen met een vriendin dat mijn groentenschotel zo lekker isSprak inderdaad in zijn algemeenheid, maar verwonder me daar ook inderdaad wel eens over. Overigens app ik geen praatje pot, maar bel gewoon even met een vriend of vriendin als ik even bij wil praten. Maar geef ze de kost die dag en nacht aan dat ding geplakt zitten. Dat bedoelde ik eigenlijk.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
En pejeka, wat zeur je
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 21 april 2015 @ 19:45:

[...]





Ouwe stempel zeker.



Ik heb helemaal niet gezien dat je kunt bellen met whatsapp.Haha dit is ook nieuw voor mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven