Whatsapp bellen uitzetten?

21-04-2015 19:29 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je ook het bellen via whatsapp uitzetten?

Vind het maar een vervelend iets. Bel telkens per ongeluk mensen die ik een berichtje wil sturen. (geen idee hoe ik het telkens weer voor elkaar krijg). Plus het echo of het stoort heel erg. Dus ik wil het niet meer kunnen bellen via whatsapp.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 20:04:

[...]





Sprak inderdaad in zijn algemeenheid,.

Dat deed je helemaal niet, je viel TO persoonlijk aan



quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 19:40:



Het is achterlijk om mensen lastig te vallen met een berichtje als je niks belangrijks te melden hebt. Zeg dan niks...



Dus ik stel voor dat je je eigen mening volgt, gewoon niets meer zeggen.

Het staat vreselijk onaardig en onsympathiek
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:zonnebloemje schreef op 21 april 2015 @ 19:46:

[...]





Ik stuur geen onzin dingen. Maar wil niet voor alles bellen...Joh, zolang je Pejeka niet appt moet je je vooral niet aangesproken voelen. Lol.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 20:04:

[...]





Sprak inderdaad in zijn algemeenheid, maar verwonder me daar ook inderdaad wel eens over. Overigens app ik geen praatje pot, maar bel gewoon even met een vriend of vriendin als ik even bij wil praten. Maar geef ze de kost die dag en nacht aan dat ding geplakt zitten. Dat bedoelde ik eigenlijk.



Heerlijk juist, de hele dag zin en onzin op en neer sturen. Wanneer het mij uitkomt en de ander antwoordt wanneer het hem of haar uitkomt. Geen gezeur in een telefoongesprek waar ik verplicht vriendelijk naar moet luisteren terwijl ik eigenlijk iets beters te doen heb of iets anders wil doen. Niemand die mijn gesprekken kan horen. Niet voor het blok gezet worden met vragen, maar even de tijd hebben voor je een antwoord geeft. Contact met vrienden over de hele wereld, want het kost niemand iets en bellen naar overal en nergens is niet te betalen. En zo kan ik nog wel even doorgaan, ik zie tal van voordelen van WhatsApp ten opzichte van bellen.

En zal ik het nog erger voor je maken?

Ik doe hetzelfde ook nog eens via Facebook messenger!
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 21 april 2015 @ 19:45:

[...]





Ouwe stempel zeker.



Ik heb helemaal niet gezien dat je kunt bellen met whatsapp.Wees blij dat je het nog niet gezien hebt. Is echt erg
Alle reacties Link kopieren
volgens kan het alleen met adroidtoestellen, iPhone heeft die mogelijkheid niet en als het zo lees, gelukkig niet



oh en Pejeka, het voordeel van appen is dat de ander dan zelf kan uitmaken wanneer hij of zij het leest of antwoord. Kan ook met bellen uiteraard, maar dat is toch iets minder aardig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 april 2015 @ 20:12:

volgens kan het alleen met adroidtoestellen, iPhone heeft die mogelijkheid niet en als het zo lees, gelukkig niet



oh en Pejeka, het voordeel van appen is dat de ander dan zelf kan uitmaken wanneer hij of zij het leest of antwoord. Kan ook met bellen uiteraard, maar dat is toch iets minder aardig

Zal ik jou eens even lekker zinloos gaan appen?

Of hier een praatje pot houden

Of zal ik het doen op de Messenger?

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 april 2015 @ 20:12:

volgens kan het alleen met adroidtoestellen, iPhone heeft die mogelijkheid niet en als het zo lees, gelukkig niet



oh en Pejeka, het voordeel van appen is dat de ander dan zelf kan uitmaken wanneer hij of zij het leest of antwoord. Kan ook met bellen uiteraard, maar dat is toch iets minder aardig Als ik "zomaar" bel met een vriend of kennis, is mijn eerste vraag ook altijd "komt het uit dat ik je even bel?". Zo niet, dan is het gesprek binnen 2 minuten afgelopen, in alle vriendelijkheid. Want het kan inderdaad gewoon niet uitkomen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Als een gesprek mij niet uitkomt neem ik niet eens op

Mijn vrienden doen precies hetzelfde

Sterker nog, mijn geluid staat altijd uit, dus 9 van de 10 telefoontjes hoor ik niet eens
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een iphone dus heb de bel functie niet, maar heb je de mogelijkheid om de update te verwijderen? Dus terug naar de versie zonder bel functie?
http://www.computeridee.n ... dee-stuurt-je-een-invite/
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2015 @ 20:16:

[...]



Zal ik jou eens even lekker zinloos gaan appen?

Of hier een praatje pot houden

Of zal ik het doen op de Messenger?





Mag allemaal!



Oh wacht, volgens mij waren we al begonnen ergens
Alle reacties Link kopieren
Ik zet mijn geluid uit als bellen mij niet uitkomt. Staat het geluid nog wel aan als het mij niet uitkomt, neem ik gewoon niet op
Alle reacties Link kopieren
Maar als ik mijn geluid niet uit heb en het bellen komt me gewoon uit, dan app ik nog liever eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 april 2015 @ 20:30:

Maar als ik mijn geluid niet uit heb en het bellen komt me gewoon uit, dan app ik nog liever eigenlijk

Eigenlijk spreek ik nog liever gewoon af

Maar jij woont zo'n allejezus eind weg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hier staat ook al niet het antwoord van TO in, maar wel interessant om even te lezen



http://www.computeridee.n ... ivacy-tips-voor-whatsapp/
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 20:18:

[...]





Als ik "zomaar" bel met een vriend of kennis, is mijn eerste vraag ook altijd "komt het uit dat ik je even bel?". Zo niet, dan is het gesprek binnen 2 minuten afgelopen, in alle vriendelijkheid. Want het kan inderdaad gewoon niet uitkomen. als het mij niet uitkomt, vind ik 2 minuten al te veel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 april 2015 @ 20:12:

volgens kan het alleen met adroidtoestellen, iPhone heeft die mogelijkheid niet en als het zo lees, gelukkig niet Ah, ik herkende het probleem ook niet. Maar ik heb een IPhone 😄
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2015 @ 20:16:

[...]



Zal ik jou eens even lekker zinloos gaan appen?

Of hier een praatje pot houden

Of zal ik het doen op de Messenger?

alledrie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2015 @ 20:31:

[...]



Eigenlijk spreek ik nog liever gewoon af

Maar jij woont zo'n allejezus eind weg!Ikke niet, jij!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 april 2015 @ 20:39:

[...]





Ikke niet, jij!!! nee jij Zonnetje en Summie ook
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
\
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 april 2015 @ 20:41:

[...]



nee jij Zonnetje en Summie ook Nietes. Jij wel en Sum ook, maar ikke echt echt niet!
Alle reacties Link kopieren
@ Pejeka sinds wanneer vroeg TO om een mening betreffende Whatsapp in het algemeen?

Je reacties slaan als een tang op een varken.



@ TO ik wist ook niet dat je kon bellen met whatsapp. Er zat altijd wel bij de contactpersoon een optie om te bellen maar dan ging het gewoon via de telefoon niet via whatsapp zelf. Misschien de telefoon eens updaten haha.

Al zit ik er niet op te wachten want als ik wil bellen bel ik en anders skype ik.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
@Audrey-Parker, je hoefde niet te updaten om die optie te krijgen, die was er ineens. Zo uit het niets. Je kon hem ook niet tegenhouden dus.

Heb je wel een Android telefoon? Want bij iPhone is het er (nog) niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven