Whatsapp berichten als ongelezen markeren

17-09-2016 14:32 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
.... kan alleen nog chat selecteren......



Al opgelost
Maar kan dat dan?

Kan je een gelezen WA-bericht weer op ongelezen zetten. Net als bij e-mail?
quote:Courage-- schreef op 17 september 2016 @ 14:42:

Maar kan dat dan?

Kan je een gelezen WA-bericht weer op ongelezen zetten. Net als bij e-mail?Ja door het gesprek naar links te swipen krijg je de optie "markeren als ongelezen", als ik het goed heb.
Geprobeerd, naar links swipen deed het niet.

Maar in Chats kan je een gesprek even wat langer 'indrukken' en dan rechtsboven op de 3 puntjes > markeren als ongelezen. Bij mij komt er dan een groene stip achter het gesprek te staan.

Handig!
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is daar het nut van dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 17 september 2016 @ 14:51:

Maar wat is daar het nut van dan?Dan weet je partner niet dat je hem/haar niet vertrouwt...
quote:OldWood schreef op 17 september 2016 @ 14:51:

Maar wat is daar het nut van dan?

Als je geen tijd hebt om te reageren, maar het al wel hebt gelezen.

Bijvoorbeeld omdat je in een ander WA-gesprek zit/zat.

Die groene stip zou dan een herinnering zijn dat je nog ergens op terug moet komen ofzo.
quote:deeleen schreef op 17 september 2016 @ 14:54:

[...]





Dan weet je partner niet dat je hem/haar niet vertrouwt...

Visueel ziet het er wel anders uit dan een gesprek dat op gelezen is blijven staan.

Bij mij althans.
Alle reacties Link kopieren
maar als de andere op whatsapp toch gewoon gezien heb dat je het gelezen hebt wat heeft die functie dan voor zin?
quote:zwitsal_nijntje schreef op 17 september 2016 @ 15:06:

maar als de andere op whatsapp toch gewoon gezien heb dat je het gelezen hebt wat heeft die functie dan voor zin?Die functie is toch voor jezelf. Ik gebruik hem heel vaak, anders vergeet ik te reageren. Vaak lees ik even snel tussen mijn werkzaamheden door, ben te nieuwsgierig. Maar geen tijd voor reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 17 september 2016 @ 15:08:

[...]



Die functie is toch voor jezelf. Ik gebruik hem heel vaak, anders vergeet ik te reageren. Vaak lees ik even snel tussen mijn werkzaamheden door, ben te nieuwsgierig. Maar geen tijd voor reactie.Maar krijg je dan nog gewoon bijvoorbeel een 1 ofzo te staan van 1 ongelezen bericht of zijn alleen die vinkjes dan weg?
quote:zwitsal_nijntje schreef op 17 september 2016 @ 15:06:

maar als de andere op whatsapp toch gewoon gezien heb dat je het gelezen hebt wat heeft die functie dan voor zin?

Ik ontdek het vandaag voor het eerst, dus mijn 5 cents...

Dat heeft dus volgens mij ook geen zin. Het is alleen handig als een WA-gesprek naar beneden zakt in je eigen lijst omdat je druk was met andere WA-gesprekken, dat je dan een groene stip eraan kan plakken als reminder dat er nog iets mee moet.

Ik denk ook niet dat het aan de andere kant (weer) op 'ongelezen' komt te staan, maar dat is een aanname die ik doe.
quote:deeleen schreef op 17 september 2016 @ 14:54:

[...]





Dan weet je partner niet dat je hem/haar niet vertrouwt...

Vreemde gedachtegang.. Moest het een paar keer na lezen en door de reactie van courage begreep ik pas wat je bedoelde.

Ben je zo achterdochtig?
Eva: bij jou ook een groene stip dus?
quote:zwitsal_nijntje schreef op 17 september 2016 @ 15:09:

[...]





Maar krijg je dan nog gewoon bijvoorbeel een 1 ofzo te staan van 1 ongelezen bericht of zijn alleen die vinkjes dan weg?Geen idee met vinkjes. Ik heb dat allemaal uitgeschakeld. Er komt bij mij een stip te staan. Als ik mijn whatsapp dan open zie ik welke chat ik nog op moet reageren.
quote:Eva- schreef op 17 september 2016 @ 15:10:

[...]



Vreemde gedachtegang.. Moest het een paar keer na lezen en door de reactie van courage begreep ik pas wat je bedoelde.

Ben je zo achterdochtig?

Ik moest ook even diep nadenken hoor...

Dat was helemaal niet waar ik aan dacht toen ik de optie 'weer op ongelezen' zetten, las.

Ik dacht gewoon aan e-mails die je ook op ongelezen kan zetten.
Alle reacties Link kopieren
Hmm oke ik snap het!
Ja precies net als mail. Daar doe ik het ook mee op mijn werk. Handig
Alle reacties Link kopieren
Het is puur voor mezelf; het heeft verder niks met de afzender / vinkjes te maken.

Ik gebruik het als reminder
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage-- schreef op 17 september 2016 @ 14:49:

Geprobeerd, naar links swipen deed het niet.

Maar in Chats kan je een gesprek even wat langer 'indrukken' en dan rechtsboven op de 3 puntjes > markeren als ongelezen. Bij mij komt er dan een groene stip achter het gesprek te staan.

Handig!Erg handig! Bedankt Courage!
Haha, en dat terwijl het voor mij ook nieuw was you're welcome.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven