Whatsapp berichten (of notificaties) komen te laat aan

17-10-2014 21:41 3 berichten
Ik snap er geen moer van.



Ik merk al een hele tijd dat mijn Whatsapp berichten vaak 6 minuten te laat aankomen op mijn telefoon. Dan zit ik bijvoorbeeld op Facebook en krijg ik een notificatie van whatsapp binnen dat er een nieuw bericht is. Als ik dan het bericht open is dat vaak door de ander 6 minuten (elke keer 6 minuten! WTF?) eerder verstuurd. Je zou kunnen denken dat dit met mijn tijdsinstellingen te maken heeft. Maar...dit is niet altijd het geval! Soms komt het gewoon keurig op tijd. Ik weet overigens niet of de berichten er al wel op staan en alleen de notificatie later komt. Ik denk wel dat dit het geval is, want ik kan wel chatten zeg maar.



Maakt het iets uit dat ik het een paar minuten later pas krijg? Nee. Al lees ik het uren later, daar gaat het niet om. Vind ik het mega irritant omdat ik niet snap hoe dit kan? Jazeker. Ik heb al gegoogled maar kom er niet uit. Ik heb een Samsung Galaxy S4.



Iemand? Of ben ik zo warrig dat jullie én van mijn telefoon, én van mijn bericht geen moer snappen?
Alle reacties Link kopieren
Wellicht te maken met synchronisatie? Geen idee, bij mij komen ze vaak ook iets later aan.
No worries, ik had dat vorige week ook. Alleen zaten er bij mij steeds 12 minuten tussen

Bij mij hielp telefoon uitzetten en weer aan. Vast ergens een storing na een update ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven