Whatsapp gesprekken

08-01-2017 18:30 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn telefoon is kapot (scherm geeft flitsen en gaat niet meer aan). Ik was elke keer te lui om ruimte te maken waardoor ik de Google drive back up maken uitstelde. Maar er is 10 oktober een back up gemaakt. Ik wilde deze herstellen (vorige keer is het gelukt en had ik mijn gesprekken terug). Nu stond er 100%, maar toen ik naar de gesprekken ging stond er niks. I wilde het opnieuw proberen maar maakte een back up van hoe het nu was (niks dus). lang verhaal kort.... ik hecht me heel erg aan die gesprekken en ben bang dat ze nu weg zijn. Heb een hele kleine hoop dat iemand nog weet wat ik kan doen om ze terug te krijgen :(
Als je er zon waarde aan hecht, waarom maak je dan geen backup? Denk niet dat er nu nog iets aan te doen is
Als "alleen" je scherm kapot is hoeven ze meestal niet in de telefoon, dus raak je niks kwijt.
quote:Wageningen1985 schreef op 08 januari 2017 @ 18:45:

Als "alleen" je scherm kapot is hoeven ze meestal niet in de telefoon, dus raak je niks kwijt.Hoe kom je erbij dat zijn scherm kapot is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 08 januari 2017 @ 18:48:

[...]





Hoe kom je erbij dat zijn scherm kapot is?In de OP staat dat zijn scherm flitsen geeft en niet meer aan gaat. Dat lijkt me toch kapot?;)
Alle reacties Link kopieren
quote:NovaNila schreef op 08 januari 2017 @ 18:35:

Als je er zon waarde aan hecht, waarom maak je dan geen backup? Denk niet dat er nu nog iets aan te doen isIk ging er niet van uit dat mijn telefoon kapot zou gaan en vond het dus niet nodig, maar nu heb ik spijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 08 januari 2017 @ 18:45:

Als "alleen" je scherm kapot is hoeven ze meestal niet in de telefoon, dus raak je niks kwijt.Ik had vorige keer bij de media markt gevraagd of ze hem konden maken en het kon, maar er stond bij de voorwaarden dat ze het terug naar de fabriemsinstellingen mogen zetten, dus dan ben ik het ook kwijt :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Aragog schreef op 08 januari 2017 @ 18:53:

[...]



In de OP staat dat zijn scherm flitsen geeft en niet meer aan gaat. Dat lijkt me toch kapot?;)Ja hij is kapot, heb hem vaak laten vallen
Ik heb ook wel eens een flitsende telefoon gehad die soms ook uitging en niet meer zomaar aan. Was niet mijn scherm maar wel een kapotte telefoon.
Heb je belangrijke werkwhatsappjes erop staan? Anders maakt toch weinig uit.
En voor de volgende keer automatische back up instellen.

Mijn whatsapp back upte dagelijks op google drive. Maar daar heb ik nu ook niks aan... Telefoon ook stuk en ik heb de overstap van android naar apple gemaakt. En de google drive back up kan niet op mijn iphone...
Alle reacties Link kopieren
Gesprekken voer je niet via de whatsapp, gesprekken voer je met mensen. Life dus.



In je whatsapp kunnen dus hooguit wat onbetekenende opmerkingen staan die je uitwisselt, geen serieuze gesprekken. Want die voer je van mens tot mens, en niet via een apparaat.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Is het mogelijk om aan die personen te vragen of ze het hele geprek met jou, naar je toe willen sturen?
quote:boy12345 schreef op 08 januari 2017 @ 18:57:

[...]



Ik had vorige keer bij de media markt gevraagd of ze hem konden maken en het kon, maar er stond bij de voorwaarden dat ze het terug naar de fabriemsinstellingen mogen zetten, dus dan ben ik het ook kwijt :(Dan kun je beter naar de plaatselijke telefoonwinkel gaan, je betaalt de hoofdprijs voor een nieuw scherm (Weet ik uit ervaring) maar je hoeft de telefoon niet naar fabrieksinstellingen terug te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk niet het scherm dat stuk is. Je krijgt geen beeld meer.
quote:parbleumondieu schreef op 08 januari 2017 @ 19:38:

Het is waarschijnlijk niet het scherm dat stuk is. Je krijgt geen beeld meer.Dat het scherm gaat flikkeren betekent vaak dat het scherm kapot is.
quote:pejeka schreef op 08 januari 2017 @ 19:16:

Gesprekken voer je niet via de whatsapp, gesprekken voer je met mensen. Life dus.



In je whatsapp kunnen dus hooguit wat onbetekenende opmerkingen staan die je uitwisselt, geen serieuze gesprekken. Want die voer je van mens tot mens, en niet via een apparaat.



Kul

Ik probeer mijn WhatsApp gesprekjes met een overleden vriend forever in the cloud te bewaren want de volgens jou "onbetekenende" berichten zijn voor mij van onschatbare waarde. Jij kan niet beoordelen wat voor een ander van waarde is.



TO het is vaak mogelijk om meerdere backups terug te halen ( dus niet alleen de laatste) dat kan op mijn iPhone in ieder geval wel. misschien morgen even een helpdesk bellen?? succes
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 08 januari 2017 @ 19:16:

Gesprekken voer je niet via de whatsapp, gesprekken voer je met mensen. Life dus.



In je whatsapp kunnen dus hooguit wat onbetekenende opmerkingen staan die je uitwisselt, geen serieuze gesprekken. Want die voer je van mens tot mens, en niet via een apparaat.

Wat een ruk opmerking!

Ik heb toevallig hele mooie 'onbetekenende opmerkingen' van een overleden vriend in mijn bewaarde gesprekken staan.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 08 januari 2017 @ 19:16:

Gesprekken voer je niet via de whatsapp, gesprekken voer je met mensen. Life dus.



In je whatsapp kunnen dus hooguit wat onbetekenende opmerkingen staan die je uitwisselt, geen serieuze gesprekken. Want die voer je van mens tot mens, en niet via een apparaat.



Wat een enorme onzin!! Klinkt als een gefrustreerde eenling zonder vrienden...



Ontopic, als je telefoon nog wel aangaat maar je scherm doet het niet meer, kun je wellicht wel de WhatsApp map van je telefoon afhalen met een USB kabeltje en die importeren op een nieuwe telefoon.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
quote:pejeka schreef op 08 januari 2017 @ 19:16:

Gesprekken voer je niet via de whatsapp, gesprekken voer je met mensen. Life dus.



In je whatsapp kunnen dus hooguit wat onbetekenende opmerkingen staan die je uitwisselt, geen serieuze gesprekken. Want die voer je van mens tot mens, en niet via een apparaat.



Stop toch eens met dat geoordeel over een ander. Hoe kun jij dat nou voor iemand bepalen?! Jij gebruikt WhatsApp op jouw manier, helemaal goed, een ander op haar/zijn manier. Er zijn 1000 scenario's waarin het wel betekenis kan hebben, hoe kun je daar nu NIET aan denken?!



Bijv. als je vriend is uitgezonden, in het buitenland woont, de berichtjes van een overleden dierbare, een lief berichtje van je vriendin, weet ik het. Leef en laat leven...
quote:Wageningen1985 schreef op 08 januari 2017 @ 19:55:

[...]



Dat het scherm gaat flikkeren betekent vaak dat het scherm kapot is.Of niet.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar een store waar ze het scherm vervangen.

tis toch alleen jouw scherm?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 08 januari 2017 @ 18:59:

Heb je belangrijke werkwhatsappjes erop staan? Anders maakt toch weinig uit.Ja anderen snappen het misschien niet, maar ik vind het leuk om oude gesprekken met bijvoorbeeld vrienden terug te lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cherke schreef op 08 januari 2017 @ 19:58:

[...]





Kul

Ik probeer mijn WhatsApp gesprekjes met een overleden vriend forever in the cloud te bewaren want de volgens jou "onbetekenende" berichten zijn voor mij van onschatbare waarde. Jij kan niet beoordelen wat voor een ander van waarde is.



TO het is vaak mogelijk om meerdere backups terug te halen ( dus niet alleen de laatste) dat kan op mijn iPhone in ieder geval wel. misschien morgen even een helpdesk bellen?? succesdankjewel voor je berichtje! Ikunnen ben bang dat het niet meer gaat omdat dat op Internet stond. "De laatste back up is de enige die er is" zo iets stond er. Hoop inderdaad dat er een helpdesk is, maar kon het niet echt vinden. voel me echt rot :(
Alle reacties Link kopieren
quote:bungaa schreef op 08 januari 2017 @ 20:46:

Ga naar een store waar ze het scherm vervangen.

tis toch alleen jouw scherm?het was eerst alleen mn scherm, ik had hem eerder moeten laten maken. Maar nu is hij zo vaak gevallen dat het wsnel niet helpt om het scherm te maken :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven