WhatsApp strugless

03-08-2016 16:33 11 berichten
Goed, dit is mijn probleem dus, ik weet niet hoe anderen dit doen want schijnbaar ben ik de enige die er ''last'' van heeft...

Als ik ooit eenmalig contact met iemand heb gehad die niet tot mijn vaste contacten behoort, noem bijvoorbeeld voor een handeltje op Marktplaats of een afspraak voor een klus...dan blijven die smoelen en hun nummers na een half jaar nog zichtbaar in ''chats''

Ik kan de chatgeschiedenis wissen, dempen, blokkeren maar dat wist alleen de berichten.

Dan nog blijven die portretten van die gasten met hun nummer hangen.

Ook als ik ze uit de contactenlijst van mijn toestel pleur.

De enige manier die ik gevonden heb is om telkens opnieuw te installeren.

Maar dan moet ik mijn reguliere contacten weer opnieuw iedereen ''uitnodigen'' en toevoegen.

Weet iemand iets beters? Ik word er simpel van om iedere keer tegen die gezichten van eendagsvliegen aan te moeten kijken waar ik de rest van mijn leven geen ginnegap meer mee te maken heb!
Welk toestel met welk besturingsysteem heb je?



Ik kan contacten wel weggooien en dan zijn ze overal weg.
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe weinig vrienden heb je dan, of hoe groot is je telefoon? Die mensen zakken toch vanzelf helemaal naar de onderkant? Dan zie je ze toch niet, tenzij je uitgebreid gaat terugscrollen?



Volgens mij moet je ze trouwens eerst uit je contactenlijst gooien, en dan in whatsapp synchroniseren.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Anders voortaan een groep aanmaken met die persoon? Beetje omslachtig misschien maar een groep kan je makkelijk uit stappen.
quote:Goede-Fee schreef op 03 augustus 2016 @ 16:38:

Welk toestel met welk besturingsysteem heb je?



Samsung met android.quote:handigmetgeld schreef op 03 augustus 2016 @ 16:39:

Maar hoe weinig vrienden heb je dan, of hoe groot is je telefoon? Die mensen zakken toch vanzelf helemaal naar de onderkant? Dan zie je ze toch niet, tenzij je uitgebreid gaat terugscrollen?Wel, het is juist zo dat het gross van mijn vrienden en kennissen vrijwel nooit apt maar gewoon belt, ik gebruik het dan ook vaker voor zakelijke dan privedoeleinden.
Alle reacties Link kopieren
Wat eerder ook gezegd is: eerst uit je contacten verwijderen en daarna pas uit whatsapp.
Alle reacties Link kopieren
Als je verwijder chat doet ipv wis chat dan verdwijnt toch de hele chat inclusief de naam / foto etc
Alle reacties Link kopieren
strugless?
Alle reacties Link kopieren
Je moet in de lijst met chats de hele chat verwijderen ipv alleen de berichten. Dan is het eruit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een Samsung met Android.

Contact wissen uit mijn telefoon. Dan is ie toch ook echt weg uit mijn WhatsApp contacten. En een chat is nog makkelijker te verwijderen.
Ja en als je gekoppelde accounts hebt, mail of whatever en je hebt ook zo contact gehad en synchroniseren aan staan, dan blijven ze terugkomen.



Eventuele gekoppelde accounts loskoppelen en synchroniseren uitzetten. Dan blijven ze weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven