Whatsapp zonder smartphone

09-04-2015 08:25 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe moet dat? Ik heb dus geen smartphone, en mensen willen graag met mij appen , hoe werkt dat? (digibeet).
Alle reacties Link kopieren
via je pc kan het tegenwoordig ook.
Alle reacties Link kopieren
Via je pc, maar dat is niet wat je omgeving bedoelt, want dan kunnen ze je net zo goed mailen.



Dus ik zeg: het kan niet, behalve als je een smartphone aanschaft.
Alle reacties Link kopieren
Kan niet zonder smartphone
Alle reacties Link kopieren
quote:pippertjepepernoot schreef op 09 april 2015 @ 08:46:

Kan niet zonder smartphoneJe hebt helemaal gelijk, voor WhatsApp via de pc heb je alsnog een smartphone nodig zie ik nu.
Alle reacties Link kopieren
Voor Whatsapp heb je internet nodig, dus zonder smartphone gaat het je niet lukken.
Een smartphone klinkt wellicht ingewikkeld en duur, maar er zijn ook eenvoudige betaalbare smartphones.



Als je vaak ergens bent waar wifi is (bv. je eigen huiskamer) dan kun je bij je smartphone ook een (sim)only abonnement nemen zonder draadloos internet. Dat scheelt ook weer in de kosten.
Alle reacties Link kopieren
Bij Hollandse Nieuwe heb je vanaf 12 euro per maand een smartphone met internet-abo.
.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 09 april 2015 @ 08:51:

[...]



Je hebt helemaal gelijk, voor WhatsApp via de pc heb je alsnog een smartphone nodig zie ik nu.Kan wel, moet je je simkaart even in de smartphone van iemand anders doen.
Willen ze je appen zodat ze je snel bereiken of voor hun eigen gemak (geen mail hoeven openen etc.)?

In het laatste geval lekker whatsapp op je pc installeren.
Whatsapp via de computer gaat via je smartphone. Dat gaat dus niet werken.

Twee opties dus: een smartphone kopen of lekker blijven sms-en.
Alle reacties Link kopieren
als je bluestacks op je pc download dan wordt er een soort van smartphone op je pc nagebootst. Hier kun je allemaal apps downloaden, ook whatsapp. Als je whatsapp download hoef je alleen je telefoonnummer in te vullen waarnaar ze een bevestigingssms sturen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter whatsappt via haar IPod.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Niet tenzij je iPod hebt .. Met ipad kan het ook niet
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend whatsappt met zijn tablet (asus). En hij had alleen een telefoonnummer nodig (voor een code die hij opgestuurd kreeg per sms). Dus misschien is dat een optie?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook Bluestacks om vanop mijn laptop te Whatsappen. Het is geen superprogramma, maar doet wat het moet doen. Vond het heel handig om met mijn gewoon keyboard te kunnen typen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een smartphone (gekregen) een tweedehandsje, nog niet gebruikt eigenlijk, ik heb altijd mijn oude telefoon met prepaid kaart bij me. Maar dan kan het dus wel begrijp ik?.
Ja daarmee kun je internetten. Ik raad wel aan om het zo in te stellen dat je alleen met wifi kan internetten want anders ben je zo door je beltegoed heen. Je kunt wel een aparte internet bundel aanschaffen bij prepaid soms maar dan kun je net zo goed het goedkoopste sim only abonnement pakken van Simyo of iets dergelijks.
Je kan nu ook bellen via whatsapp, dus handig en geen bijkomende kosten of beltegoed wat verdwijnt. . Of je moet 24 uur per dag bellen en je internet bundel overschrijden maar dat kan eigenlijk niet. Of bellen via wifi.
quote:Flowerspowers schreef op 09 april 2015 @ 10:56:

Mijn dochter whatsappt via haar IPod.Hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik facebook gesprekken om berichtjes te sturen met mijn broer.Dan krijg ik vanzelf antwoord.Makkelijker dan steeds hotmail inloggen,mailtjes openen en verwijderen
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe dat werkt, maar haar iPod is gejailbreaked, dat zal wel helpen :-)
Always look on the bright side of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven