Whatsappen zonder MB's

20-10-2016 23:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje.



Op mijn vorige telefoon de "iphone 5s" kon ik nog whatsappen nadat mijn maandelijkse mb's op waren. Nu ik een nieuwe iphone 7 heb merk ik dat dit nu niet meer kan. Is dit nieuw? Hoort het zo of heb ik een instelling boven het hoofd gezien?
Alle reacties Link kopieren
Staat je wifi wel aan?
Dat eerste zou niet moeten kunnen. Whatsapp verbruikt data.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ladenkastje schreef op 20 oktober 2016 @ 23:18:

Staat je wifi wel aan?Nee bijvoorbeeld als ik buiten ben en er geen wifi aanwezig is. Op mijn vorige tel kon ik whatsappen, al waren mijn maandelijkse mb's op hoe raar het ook klinkt.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel hetzelfde abonnement?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook. Ik heb nog een ouderwetse abo met 1000 mb en die vliegen er soms doorheen. Maar ik kan altijd whatsappen. Heel vreemd inderdaad.
Ander abonnement? Ik heb ook nog internet als mijn bundel op is, maar dan gewoon heel heel heel langzaam.
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan het type abo dat je hebt. Heb je nog dezelfde?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het al. Het ligt inderdaad aan het type abo die ik heb. Bij mijn vorige kon ik kostenloos gebruik maken van mijn internet alleen met een hele lage snelheid. Bij mijn nieuwe abo heb ik helemaal geen toegang meer tot het internet als mijn mb's op zijn. Toch wel gek, hier had ik totaal geen rekening mee gehouden met het maken van een nieuw abonnement.



Wellicht dat dit nieuw is onder nieuwe abonnementen?
Alle reacties Link kopieren
quote:kefboy708 schreef op 20 oktober 2016 @ 23:52:

Ik zie het al. Het ligt inderdaad aan het type abo die ik heb. Bij mijn vorige kon ik kostenloos gebruik maken van mijn internet alleen met een hele lage snelheid. Bij mijn nieuwe abo heb ik helemaal geen toegang meer tot het internet als mijn mb's op zijn. Toch wel gek, hier had ik totaal geen rekening mee gehouden met het maken van een nieuw abonnement.



Wellicht dat dit nieuw is onder nieuwe abonnementen?nee beide bestaan al langer
Dat je moet kijken naar wat je koopt is niet nieuw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven