Wie is de mol (op Viva)

10-11-2016 19:29 64 berichten
Zo als er al is geopperd is, we worden in de gaten gehouden van buiten af



Ik kreeg vandaag een privébericht op FB. Na lang zoeken weten we wie Renate is. Tevens ben ik geblokt op de meeste Weggeefhoeken in onze regio Van mij dus geen inbreng meer



Maar de grote vraag is wie is de Mol op Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ok ik begrijp het. Maar wat heeft diegene eraan om te weten wie je bent?
Alle reacties Link kopieren
Ok ik begrijp het. Maar wat heeft diegene eraan om te weten wie je bent?
quote:renate73-nw schreef op 10 november 2016 @ 19:58:

[...]



Je hebt hier op digi een topic over Weggeefhoeken, daar kijkt dus een Mol mee., die beheer van de betreffende sites tipt. Die gaan vervolgens dus het hele forum na, om er achter te komen wie het zou kunnen zijn.Besloten of open?
quote:cookiedevil schreef op 10 november 2016 @ 19:59:

Dus zij hebben juist de mol gevonden Juustum. Renate is de mol
quote:boterbloem87 schreef op 10 november 2016 @ 19:53:

Wie zijn 'ze'?De beheerders van 1 van de groepen, weet niet exact welke, wel dat ze dus onderling overleggen, dit is bevestigd aan mijn man.
quote:renate73-nw schreef op 10 november 2016 @ 20:04:

[...]



De beheerders van 1 van de groepen, weet niet exact welke, wel dat ze dus onderling overleggen, dit is bevestigd aan mijn man.Dat ze met elkaar overleggen lijkt mij logisch.
Ik heb van het weekend een hele discussie voorbij zien gaan op een weggeef groep of dat artikel zo kon worden doorgeven, noway dat ik hem op de digi neer zet.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 10 november 2016 @ 20:01:

[...]





Juustum. Renate is de mol Ongeveer het hele topic komt hier uit de regio, zijn mensen speciaal lid van 1 van de betreffende groepen geworden, dus dan zou ik niet de enige zijn
quote:renate73-nw schreef op 10 november 2016 @ 20:07:

[...]





Ongeveer het hele topic komt hier uit de regio, zijn mensen speciaal lid van 1 van de betreffende groepen geworden, dus dan zou ik niet de enige zijn Dat is niet zo moeilijk om een ip check te doen, op die groep en hier als je beetje kennis heb er over.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je dan gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is er dan in dat Weggeefhoek topic gezegd dat zo wereldschokkend is?
[quote]1234512345 schreef op 10 november 2016 @ 20:08:

[...]



Dat is niet zo moeilijk om een ip check te doen, op die groep en hier als je beetje kennis heb er over.[/quote

Maar dat hebben ze dus niet gedaan, ze hebben mijn profiel inclusief topics doorgelicht, tijd zat schijnbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:1234512345 schreef op 10 november 2016 @ 20:08:

[...]



Dat is niet zo moeilijk om een ip check te doen, op die groep en hier als je beetje kennis heb er over.Een ip check is zowel op Facebook als op Viva niet mogelijk. Tenminste niet zonder hulp van admins.
quote:Faranya schreef op 10 november 2016 @ 20:10:

Maar wat is er dan in dat Weggeefhoek topic gezegd dat zo wereldschokkend is?Volgens mij valt het wel mee, gewoon dingen gequoted, maar altijd namen ed. weggehaald.
Alle reacties Link kopieren
Nou het zal wel.



Voor jou vast de gebeurtenis van het decenium, maar voor de meesten hier totaal onzinnig om in te verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73-nw schreef op 10 november 2016 @ 20:13:

[...]



Volgens mij valt het wel mee, gewoon dingen gequoted, maar altijd namen ed. weggehaald.Waarom verbaasd het je dat je eraf gegooid bent? Mij verbaasd dat niet. Er zijn echt heel veel gebruikers van het forum zowel actieve schrijvers als meelezers. In het desbetreffende topic lees ik vaak 'ah jij zit in mijn regio', 'we zitten denk ik op dezelfde groep' en 'dat heb ik ook gelezen' Etc dus dat er een beheerder of poster meeleest en dit meldt vind ik niet vreemd.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 november 2016 @ 20:16:

[...]



Waarom verbaasd het je dat je eraf gegooid bent? Mij verbaasd dat niet. Er zijn echt heel veel gebruikers van het forum zowel actieve schrijvers als meelezers. In het desbetreffende topic lees ik vaak 'ah jij zit in mijn regio', 'we zitten denk ik op dezelfde groep' en 'dat heb ik ook gelezen' Etc dus dat er een beheerder of poster meeleest en dit meldt vind ik niet vreemd.Dat vind ik niet vreemd, wel dat ze dus uitgaan zoeken wie er achter een nickname zit, dan heb je duidelijk geen leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73-nw schreef op 10 november 2016 @ 20:18:

[...]



Dat vind ik niet vreemd, wel dat ze dus uitgaan zoeken wie er achter een nickname zit, dan heb je duidelijk geen leven.Hoe hebben ze dat gedaan volgens jou?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 november 2016 @ 20:20:

[...]



Hoe hebben ze dat gedaan volgens jou?Ze hebben in mijn profiel, topics en reacties naar aanknopingspunten gezocht. (Heeft beheer zelf gezegd) nadat ze door iemand van hier getipt waren over mijn postings.
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73-nw schreef op 10 november 2016 @ 20:27:

[...]



Ze hebben in mijn profiel, topics en reacties naar aanknopingspunten gezocht. (Heeft beheer zelf gezegd) nadat ze door iemand van hier getipt waren over mijn postings.Dan ben je beter af om niet langer lid te zijn van die pagina's denk ik maar zo. En als ze er verder niets meer mee doen, dan is er niets aan de hand toch? Als ze nu je echte naam en Nick op hun pagina's posten is het een ander verhaal.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Star schreef op 10 november 2016 @ 19:53:

[...]





Als het geen openbare groepen zijn is dat flauw ja.Ach dat wordt hier heel de dag gedaan: op het fb ergernissen topic, marktplaats topic, funda topic, alle tinder en happn topics...
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 november 2016 @ 20:35:

[...]



Dan ben je beter af om niet langer lid te zijn van die pagina's denk ik maar zo. En als ze er verder niets meer mee doen, dan is er niets aan de hand toch? Als ze nu je echte naam en Nick op hun pagina's posten is het een ander verhaal.Dat valt dus niet te checken, daar ik geblokt ben.
Alle reacties Link kopieren
Maar zat je op fb dan ook met een nick of met je eigen naam?



Als je bang bent dat hier je echte naam bekend wordt en je dat niiet wil kun je hier toch op anoniem gaan en een nieuwe nick aanmaken?
Je bent zelf een theepot
quote:renate73-nw schreef op 10 november 2016 @ 19:58:

[...]



Je hebt hier op digi een topic over Weggeefhoeken, daar kijkt dus een Mol mee., die beheer van de betreffende sites tipt. Die gaan vervolgens dus het hele forum na, om er achter te komen wie het zou kunnen zijn.Nou zo moeilijk is dat niet. Jij plakt wat en schrijft er soms bij hoe je reageert. Dan is het binnen 1 post te herkennen.
Alle reacties Link kopieren
Ik natuurlijk, gewoon omdat het kan.

Weggeefhoeken op Facebook hebben namelijk mijn buitengewone interesse. De vreugde die ik krijg om ze allemaal bij te houden, mensen te quoten, mij te verkneukelen etc. is enorm. Gewoon omdat het kan dus.



*kuch*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven