Wie is lid van 'The Insiders' en hoe ervaar je het?

07-09-2013 18:03 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt al genoeg. Ben nieuwsgierig !
Alle reacties Link kopieren
Ik. En leuk
Alle reacties Link kopieren
Vertel.... Hoe werkt het en wat is er leuk aan?

Wat heb je zoal getest
Alle reacties Link kopieren
Ik ook en inderdaad leuk. Ik heb tot nu toe wasverzachter, purina one kattenvoer en Hero energy drink getest. Aanrader hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik en ben ook lid van Buzzer, die laatste vind ik wel leuker, heb al aan best veel acties meegedaan. Heb voor insiders Dolce Gusto getest, voor Buzzer o.a. Philips Sonicare tandenborstel en ben nu Douwe Egberts de L'Or aan het buzzen.
Alle reacties Link kopieren
Werkt buzzer gelijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik! En ook lid van buzzer en trnd. Voor die laatste test ik nu smint. Heb ook al de fidelio hoofdtelefoon, goood energie, vanish, nivea deo en stender getest. Echt superleuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb getest vleesvervanger, veet, energydrinks, vanish, en humus. Leuk!
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, dacht gelijk dat je een geheim genootschap van viva forummers bedoelde
Alle reacties Link kopieren
quote:wollenstonecraft schreef op 07 september 2013 @ 19:19:

Ik niet, dacht gelijk dat je een geheim genootschap van viva forummers bedoelde Hihihi
Alle reacties Link kopieren
Ik en leuk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook Insider en heb al veel leuke dingen mogen testen.



Er is hier ook een ander topic over Buzzer, The Insiders, etc.
Ik en leuk.

Heb vorig jaar de Philips Lumea getest en alcohol vrij bier van Bavaria. Nu even een pauze, maar ben zeker van plan om weer mee te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook insider, ZO leuk, al die producten testen. Ben ook buzzer, net zo leuk. Van koffie, bier, snoep, waspoeder, vlekkenmiddel, energiedrank, sportrepen, hondenvoer, te veel om op te noemen. Testen, uitdelen, erover praten en verslagjes schrijven, top!
Alle reacties Link kopieren
Buzzer gedaan en mee gestopt, over het algemeen vind ik de te testen dingen altijd slecht of vies.



Naar mijn idee zijn het ook producten die slecht lopen en zo makkelijk onder de aandacht van mensen worden gebracht.
quote:marly85 schreef op 07 september 2013 @ 20:26:

Ik en leuk.

Heb vorig jaar de Philips Lumea getest en alcohol vrij bier van Bavaria. Nu even een pauze, maar ben zeker van plan om weer mee te gaan doen.Mocht je die Lumea houden?
Ik word al 2 jaar niet meer uitgenodigd bij buzzer.

Zo jammer want vind het erg leuk om te doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 07 september 2013 @ 21:21:

[...]



Mocht je die Lumea houden?Je mocht hem voor een lagere prijs aanschaffen (mijn zusje had hem ook getest maar weer teruggestuurd), zo gaat dat meestal bij het testen van dit soort apparaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg net bericht dat ik een philips stofzuiger mag gaan testen.

Dat is de eerste keer overigens, dus ik ga me ook maar inschrijven bij de anderen.
Deskundigheid is het laatste wat U nodig hebt voor een levendige discussie.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ben ook al lang lid (in België). Heb al getest: o.a. kippenkruiden, elektrische tandenborstel, douchegel, de lumea, nu recent de mixa bodylotion (zeer goed trouwens), maar het allerleukste waren de reizen naar Clud Med. Eerst vijf dagen skiën in de Franse alpen, een jaar later een week naar Egypte, voor respectievelijk 50 en 150 euro, terwijl dat minstens 1500 euro waard is, zo'n reis met alles van superlekker eten en drinken inbegrepen en gratis skiles of zeilles etc. Ik ben dus echt wel fan van The Insiders.
ja ik ben ook lid

recent Starbucks getest en nu spa fruit

bevalt me erg goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven