Wie nog meer op Facebook..

20-02-2015 20:06 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ineens blijkt dit bericht 12 keer of zo in mijn tijdlijn te staan... is dit een landelijke rage? Hieruit blijkt overigens dat mensen Facebook een beetje belangrijker maken dan het is (of zou moeten zijn).



Het valt mij op dat ik mijzelf betrap van iedereen in mijn vriendenlijst, te kijken naar foto's , het delen van grappen en nieuws , en ook ondersteuning bij goede en slechte tijden. Ik ben blij dat je onder mijn vrienden valt. We zullen zien wie de tijd neemt om dit bericht te lezen tot het eind. Ik ga in de gaten houden wie zorg draagt voor de vriendschap, net als ik. Dus als je dit leest, dan dank je wel dat je een deel van mijn leven bent. Dus laat Ѐѐn woord achter, hoe we elkaar ontmoet hebben. NIET DELEN. Zodra je reageert, zal ik dit bericht via pb naar je doorsturen, kopieer en plak vervolgens op je tijdlijn zodat ik één woord voor je kan achterlaten!
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik ook wel eens gezien ja. Is een hoax.
Vreselijk irritant bericht. Mijn tijdlijn staat er ook vol mee, afgewisseld met de engelse variant. Ik negeer het, ga er in ieder geval zeker niet op reageren.
Ik heb al een tijdje geen facebook meer maar een paar jaar terug zag ik het ook verschijnen. Het is zo'n typisch facebookdingetje dat rondzwerft en dan weer opduikt. Ik denk dat de meeste mensen het niet serieus nemen. Ik doe in ieder geval nooit mee aan dit soort dingen en niemand vond er iets van.
Alle reacties Link kopieren
Wel 6 keer vandaag 😝
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Die gaat al jaren rond. Hoewel dit wel een heel slecht vertaald epistel is. Behoorlijk sneu voor iedereen die ouder dan 6 is.
Ik heb hem nog niet gezien, maar ik reageer nooit op dit soort berichten, ook niet op de ik weet dat maar 1 % van de mensen.................berichten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook gezien. Meerdere malen. Soort kettingbrief.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet echt een hoax te noemen. Gewoon mensen die het zien en wél op hun tijdlijn plaatsen. En dan lezen mensen het daar en zijn er wéér mensen die het zelf plaatsen..



Beetje van dezelfde 'grappigheid' als de kleur van je BH vermelden ofzo. Haha hihi hoho.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m meerdere keren gezien en op mijn Facebook gezet dat ik iedereen ken, omdat ze familie zijn, via school, werk of vrijetijdsbesteding. Scheelt een hoop
Later is nu
Deze heb ik nog niet gezien, vorig jaar of het jaar ervoor wel veel "naakte sneeuwmannen". Die vond ik wel grappig.

Houd nooit zo van die "als je echt een vriend van mij bent doe dan dit of dat..." Altijd van mensen die jaren terug liepen te blaten dat ze Hyves te kinderachtig vonden...
Alle reacties Link kopieren
Hoax is in het Engels een woord voor poets, nep, bedrog, truc, oplichterij,broodjeaapverhaal. Het woord is waarschijnlijk een samentrekking van hocus pocus.[1]

Bron Wikipedia



Dat is dit dus niet. Wel irritant.
Alle reacties Link kopieren
Deze kwam gister een aantal keer langs, mensen die graag willen weten waar iedereen hem of haar van kent.. Lekker interessant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog nooit gezien. Gelukkig heb ik ook geen vrienden op facebook die dit soort dingen delen. Of ik heb hun berichtjes al uitgezet
Alle reacties Link kopieren
Helaas, dit wordt wel hoax genoemd. Een hoax lijkt op de kettingbrieven van vroeger. Je wordt aangespoord het bericht naar iedereen door te sturen, als je dat niet doet, roep je ongeluk over jezelf af in een of andere vorm.

Ook de berichten dat jou geluk ten deel zal vallen als je een bericht deelt of de waarschuwing dat Facebook geld gaat kosten, of dat er een telefoonnummer gaat bellen zijn hoaxes. Allemaal met het doel ieders tijdlijn vol te laten lopen met troep.
quote:parbleumondieu schreef op 20 februari 2015 @ 20:10:

Die heb ik ook wel eens gezien ja. Is een hoax.Hoe kan dat in godsnaam een hoax zijn?
Alle reacties Link kopieren
Brrr. Vanwege dit soort onbenulligheid heb ik geen FB meer.
Alle reacties Link kopieren
Een hoax is toch gewoon een sterk verhaal wat niet waar blijkt te zijn.

Dat is dit toch niet. Dit is gewoon suffe aandachttrekkerij.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Die sneeuwmannen van NYC heb ik dan, helaas, weer gemist.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gegoogled, maar een hoax blijkt meer dan een sterk verhaal te kunnen zijn.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dat soort dingen heb ik nou nooit in mijn tijdlijn.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:Gatti schreef op 20 februari 2015 @ 20:48:

Die sneeuwmannen van NYC heb ik dan, helaas, weer gemist.



Waar zit ik met met mijn gedachten... Naakte sneeuwmannen... Het waren naakte mannen met een kerstmuts op.

Schreef iemand: "er liep hier net een naakte man door de straat met alleen een kerstmuts op."

En als je daar dan op regeerde kreeg je een PB met: "haha, je bent erin getrapt, nu moet jij iets op je tijdlijn zetten." Met de keuze uit 5 rare zinnetjes. Heel veel kozen voor de naakte man.

Ik ben er in gestonken want toen ik het bij de tweede persoon zag staan schreef ik: "die heeft hard gelopen dan!"

Maar er waren ook mensen die er bij mij op regeerden en die na de pb terugschreven: nee, doe ik niet aan mee..



Deze vond ik dan wel leuk zelf.
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je slimme vrienden die niet snel onder de indruk zijn van dreigementen. (reactie op boebezoebe)
Oh dat soort berichten geven altijd een prima moment aan om mijn vriendenlijst op te schonen. Plaats je dat soort onzin? Dahaag.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook al kweet niet hoe vaak langs zien komen. Nou ik doe er niet aan mee dus dan zal ik wel geen echte vriend zijn. Tja, dan kan ik ze maar beter alvast allemaal verwijderen
I may be young, but I'm not dumb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven