Log nu in om te reageren
  1. Nah, bijzonder. Ik kreeg net een mailtje van iemand, die in mijn vriendenlijst staat. Ik stuur hem af en toe cadeaus, omdat ik van hem (haar?) ook ooit cadeaus kreeg. Nu zegt deze persoon, dat hij/zij mij niet in de vriendenlijst heeft staan en dus niets terug kan sturen.

Tsk

Flower Fairies are very shy creatures and you are unlikely to see them unless you are very, very lucky
  2. Wat apart, dreamer!
    Ik was gisteravond klaar met verzamelen. Ik heb het vanmorgen pas ingeleverd, omdat ik dan langer profijt heb van de knechten.
  3. Vind het ook een beetje stom om die 36 uur bij het laatste level te geven. Geef dan een coupon.

Ik kan die adventskalender nergens vinden!
  4. Ja, dat vind ik met die knechten wel vaker. Die geven ze altijd laat, wanneer je het event bijna klaar hebt. Zo jammer.

Maar goed, ik heb ze ;-)

Flower Fairies are very shy creatures and you are unlikely to see them unless you are very, very lucky
  5. De eventkalender kun je aanklikken onder het klokje

6. Ah gevonden. Dank je.
  7. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

8. En ook nog voor een ieder de eventkalender van december....

http://nl.board.bigpoint.com/farmerama/showthread.php?t=306338
  9. Leuk myst. stekjes.
  10. Hebben jullie de stekjes uit de adventskalender al staan????
  11. Oh verhip, heel kalender vergeten. Ga gelijk heen :)

Ik koop verder geen stekjes. Heb maar TG voor 2 stuks en het valt vaak toch tegen. De bios doet het nog steeds niet weer goed :-(

12. Die stekjes uit de adventkalender zijn niet voor baha, dat is jammer.

13. Ik heb bij beide gekocht. Ik heb een toverboom en een geitemelkboom. En een paranoten voor baha. Nog wel meer maar dat zijn gewone. Leuk hoor.
    Helaas doet bij mij de bios het ook niet meer.
  14. Gisteren deed bij mij de bios het 1x

Uit de gratis stekjes heb ik een bloemendraadboom, die had ik nog niet, een lijsterbes en een beuk. Die had ik dus al wel.

Verder vooral niet aan de pc, dus lekker langdurende gewassen erin. :)

15. Ik had een peerXl, een eierboom en een geitenmelkboom. Was erg tevreden want had die geitenmelkboom nog niet.

Leuk die kalender verder een beetje saai vind ik het op de boerderij.
  16. Ik heb ze nog niet gezaaid, ook ik langdurige gewassen, ben druk. Nog anderhalve week werken en dan ben ik tussen kerst en oud en nieuw vrij :cheer2:

Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
  17. die trein is er ook weer. Vond ik eerder heel erg leuk. Nu wat minder, want de bomen die je terug krijgt heb ik allemaal al in 6-voud.
  18. Al enkele dagen kan ik gewoon 4 filmpjes met een kwartier tussenpauze bekijken. Het maximum dus.......
    Toch wel prettig, iedere dag 3 TG's er bij!!!
  19. Ik heb één keer de boomtrein gedaan voor een supermestboom en die heb ik gewoon gekregen :)

Filmpjes gaan weer beter. Wel nog vaak de melding 'geen film in deze categorie"

20. Leuk (de enige plek waar ik sneeuw leuk vind ;-))

Ik zag ook dat ik duivenvoer kon maken, dus er komt een duif, neem ik aan?

21. Dat klopt, die komt in de volgende myst.stallen in het spel.....

http://nl.board.bigpoint.com/farmerama/showthread.php?t=320480

En aankomend week-end is er weer een baby-boom....

http://nl.board.bigpoint.com/farmerama/showthread.php?t=320461
  22. yeh! babyboom. Dat vind ik echt het allerleukste event.

ik heb niet zo gek veel supervoer en aangezien het nog steeds crisis is op de boerderij qua tulpenguldens, kan ik ook niets kopen. Geeft niet, ik doe rustig aan met wat ik heb en verder probeer ik fokdieren te verkopen op de markt. Even mijn boerenduiten opkrikken.
  23. Ik ben weer een beetje teleurgesteld in het babyboomevent. Krijg wel m'n 'inzet' (half) terug, maar sla geen stappen over, ofzo.
    Hele tijd braaf het volgende dier en 2 terug. Nou.. poehpoeh.. :-|

Vandaag wel lekker knechten in de advent :cheer: