Log nu in om te reageren
  1. Oh.. nu zijn ze er wel, die laatste 15. Da's mooi :-]

Flower Fairies are very shy creatures and you are unlikely to see them unless you are very, very lucky
  2. Hoe gaat het hier?
    Ik denk dat ik het weer lastig krijg met de di. What else is new? Hoe verzinnen ze het, 2200 in totaal!IK moet er nu nog 700. Dat valt dan ook wel weer mee, zie ik :-d

Flower Fairies are very shy creatures and you are unlikely to see them unless you are very, very lucky
  3. Hier gaat het redelijk. Nog iets van 75 drops. Dus die heb ik hopelijk morgenochtend.
    Dan wil ik ook graag wel weer iets anders op mijn farm hebben. :nijn:
  4. Event vanmorgen afgerond. Was voor mij goed te doen.

Ik ga morgenochtend eindelijk mijn stallen weer neer zetten. Ik mis ze.

Hoop is een lichtje in je hart, die je vandaag moed geeft en morgen kracht
  5. Ik had mijn mamoetbomen alweer neergezet. De laatste events teveel opgemaakt
  6. Ondanks hulp van Wiesje (waarvoor weer eens mijn grote dank :kneel: ) denk ik niet dat ik het ga redden. Volgens de FAQ zou de di ook bij baha opkomen, maar zojuist helemaal niets daar. :-|

7. Jammer Dreamer, dat het je niet helemaal lukt!!!\
    Maarrrr....niet getreurd, morgen krijg je weer een nieuwe kans!
    Dan start het vuurvliegjes event, wat voor de meesten van ons een terugkerend event is!!
    http://nl.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?threads/vuurvliegjes-festival-voorjaarseditie-19-24-april-2017.25461/
    En de FAQ:
    http://nl.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?threads/vuurvliegjes-festival-voorjaarseditie-2017.25447/

Succes voor iedereen!!!!
  8. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

9. IK moet nog 45 DI hebben voor de bananen. Daar baal ik van. Dat ik niet genoeg eventgewas heb, is m'n eigen schuld natuurlijk (behalve dan dat ik een aantal keer langdurig gewas gebruikt heb, voor weer die DI) En ja.. dat vind ik toch jammer. En ik word zo minder enthousiast voor volgende events. Aan die Di kan ik namelijk niets doen, kennelijk. En zo raakt m'n opslag van sieritems voller en voller.

Afijn.
    leuk, volgend event ;-]

10. overigens ben ik heel blij met alles wat ik wél gewonnen heb, alleen dat ik steeds op het nippertje te weinig DI heb, dat vind ik jammer.

11. Hier nog even de aantallen die we nodig hebben.....

5600 eventgewas los
    550 drops los
    30 rugzak molenproduct (30x10 = 300 drops en 30x230 gewas = 6900)

Totaal:
    12500 eventgewas
    850 drops
    30 rugzak

Overig:
    12 albinovleermuis
    20 angorawol
    100 citroen
    45 schaap
  12. Handig Wiesje!

De extra's heb ik in elk geval :)

13. Ik ga in elk geval voor de bananen. De rest weet ik nog niet. Ik ben een beetje event moe merk ik.
  14. Ik heb gisteren langdurig gewas ingezaaid en nu wacht ik tot het begin van het event met oogsten, zodat ik alvast het maximum aan DI binnen kan harken. Het voelt heel vreemd, dat ik de boerderij vandaag nog niet eens geopend heb ;-]

15. Ik ben bezig geweest bij het boerenrad, verschillende keren de hoofdprijs gewonnen, 3 keer de nachtmerrie paard. Helaas niet de feniks, ik ben maar even gestopt. Werden wel heel veel party tickets
  16. Ik ben toch enigszins overrompeld door nog een event met eventgewas.

17. De recycle machine, doe ik een beetje tussendoor denk ik. Over 10 min zijn mijn laatste gewassen klaar, dus deze ga ik niet verder zaaien. Maar er komen wel batterijen uit de lange gewassen, deze ga ik gebruiken. Ik heb wel alvast het item gekocht voor die bepaalde wolkenrij die je met bd kunt kopen.

Schateiland heb ik gereorganiseerd, de meeste dure items staan daar nu. Zo te zien kunnen er nu ook meer items op schateiland die daar eerst niet op konden, maar nu wel TEP geven.

De feniks is binnen, kostte wel 70 party draaien. :'-(
  18. Hoe kom je aan zoveel partydraaien

19. Ik spaar ze altijd op. IK gebruik ze heel zelden als ik iets echt wil hebben.
  20. Knap! Ik verdraai ze gelijk :jump:

21. Maar waarop dan? Ik zie telkens maar weinig om ze bij te gebruiken.
  22. Het lichtjes event heb ik af. Bij de andere heb ik nog flink wat farmmunten verdient.
    Heb je in de farmwinkel gezien, dat je daar ook punten in kunt leveren voor heel veel bananen, Dreamer? Het zijn wel heel veel punten.
  23. Ja, heb ik gezien maar zoveel punten heb ik nog lang niet :-]

Er is altijd wel supervoer ofzo.

24. Ik heb de molen 50% voor het eerst gekocht, die draait zich nu wezenloos aan het supervoer. :worship:

Ik heb ook nog niet zoveel punten, zat te twijfelen tussen nog een toverboom of nog een tijdje sparen.

Ik heb nu een heel veld aan kippen staan, even mest maken. Staat heel hoog op de markt.
    Rosetrea wijzigde dit bericht op 23-04-2017 11:23 met 17%
  25. Haha, dat is slim. Ik verkoop sowieso m'n mest, want bij een gewas van 6 uur heb ik er net niets aan. Met of zonder mest oogst ik even vaak. Tikt lekker aan, inderdaad.
    Ik hoef nog maar 71 DI en heb de lichtjes af. Moet lukken dit keer, toch? :)

26. Vast wel. De drops vallen goed deze keer.