Log nu in om te reageren
  1. Hoe kom je aan zoveel partydraaien

Flower Fairies are very shy creatures and you are unlikely to see them unless you are very, very lucky
  2. Ik spaar ze altijd op. IK gebruik ze heel zelden als ik iets echt wil hebben.
  3. Knap! Ik verdraai ze gelijk :jump:

Flower Fairies are very shy creatures and you are unlikely to see them unless you are very, very lucky
  4. Maar waarop dan? Ik zie telkens maar weinig om ze bij te gebruiken.
  5. Het lichtjes event heb ik af. Bij de andere heb ik nog flink wat farmmunten verdient.
    Heb je in de farmwinkel gezien, dat je daar ook punten in kunt leveren voor heel veel bananen, Dreamer? Het zijn wel heel veel punten.
  6. Ja, heb ik gezien maar zoveel punten heb ik nog lang niet :-]

Er is altijd wel supervoer ofzo.

7. Ik heb de molen 50% voor het eerst gekocht, die draait zich nu wezenloos aan het supervoer. :worship:

Ik heb ook nog niet zoveel punten, zat te twijfelen tussen nog een toverboom of nog een tijdje sparen.

Ik heb nu een heel veld aan kippen staan, even mest maken. Staat heel hoog op de markt.
    Rosetrea wijzigde dit bericht op 23-04-2017 11:23 met 17%
  8. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

9. Haha, dat is slim. Ik verkoop sowieso m'n mest, want bij een gewas van 6 uur heb ik er net niets aan. Met of zonder mest oogst ik even vaak. Tikt lekker aan, inderdaad.
    Ik hoef nog maar 71 DI en heb de lichtjes af. Moet lukken dit keer, toch? :)

10. Vast wel. De drops vallen goed deze keer.
  11. Ja, gelukkig wel. En ik kan met een gerust hart langdurig gewas zaaien, want het eventgewas is niet meer nodig :)

12. Goeiemorgen.... @Dreamer, is het gelukt om je drops bij elkaar te krijgen????
    Morgen begint er weer een fok-event!
    Er is nog geen OA van, dus die komt straks wel..... fijne dag iedereeen :hello:
  13. Jaa... ik heb 'm vol. :-] Met gemak ook. Is ook wel eens lekker hoor

14. quote:
    Dreamer schreef op 24 april 2017 @ 08:54:
    Jaa... ik heb 'm vol. :-] Met gemak ook. Is ook wel eens lekker hoor

:worship:
    :yes: :cheers:
  15. Wat fijn, dreamer!

Ik dacht al dat we een fokevent zouden krijgen want ik kreeg 10 parfum bij bommel. Leuk
  16. Het veld ziet er maar kaal uit, zonder het event-icoontje ;-)

17. Ik zie dat om 14.00 uur ook Babyboom begint, dus ik heb maar wat bijen op fokstal gezet ;-]
    Gaan we hierna vlinders kunnen fokken, trouwens, dat je ineens allemaal gekleurde vlinderdingen kunt winnen? Lijkt me leuk!

18. Ik kreeg gewoon een Alienbij!

Blijblij :jump:

19. Wat fijn dreamer :)

Ik heb deel 1 en 2 gedaan. Ik ben gaat fokken voor een van de quests, dus morgen ofzo lever ik ook 4 in. Als ik genoeg ylang ylang bloemen heb
  20. Ja, ben ik ook mee bezig. Je hebt echt veel badges nodig @-(
    Maar ik had nog een heleboel sv van een vorige keer, toen ik gekocht heb.

21. Je krijgt trouwens helemaal geen wolkenrij? :-O
    Waar doe ik het dan voor :sigh:

22. Ik ben ook begonnen aan het fok event, maar ga ook verder met de gewone fok quests ondertussen.

"After all this time?" "Always."
  23. Je kunt het doen om het laatste item te krijgen voor die wolkenrij die je pas kon kopen voor bd. Het laatste item zit in herinnering1. Dus die wilde ik in elk geval doen. Nu is die wolkenrij kompleet. En ik heb een ylang ylang boom. De rest van de stallen heb ik niet zoveel mee. Ik heb al een roze kat en een rode bij.

Maar het is wel heel veel inleveren, ik schrok bij de eerste wat ik moest inleveren aan dieren
    Rosetrea wijzigde dit bericht op 25-04-2017 17:04 met 14%
  24. Ja ik heb dat laatste item inderdaad meteen binnen gehaald, en dus de nieuwe boom. Verder ga ik wel zien hoe ver ik kom.

"After all this time?" "Always."
  25. Ja, ik schrok ook wat ik moest inleveren, maarja.. toen was ik al bezig, dan ga je door :)

Ik heb, zodra de vruchten van de (3) bomen binnen zijn, ook genoeg om 4 in te leveren. En mogelijk ook voor de 5e, maar wat ik daar kan winnen vind ik eigenlijk helemaal niet interessant. Nu wil ik kijken of we inderdaad met vlinders gaan fokken, dan bewaar ik daar m'n sv liever voor. (maar ik merk ook dat ik heel graag even doorfok met andere dieren nu, gezien de kans op wat moois en door het feit dat ik zo'n bij kreeg)