Windows 10 Creators update, wie heeft hem al?

29-04-2017 16:38 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil vandaag de Creators update van Windows 10 erop zetten. Wie heeft deze er al op staan? Wat zijn de belangrijkste veranderingen en wat vind je ervan?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, ik krijg wel een melding dat ik moet updaten maar dan vervolgens na een aantal minuten dat ik mijn virusscanner eerst moet verwijderen. Dus de update laat ik nog even aan me voorbij gaan.

Sorry, was niet wat je wilde horen
wij slapen nooit.
Nog geen melding gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de "update-assistent", die regelt alles op de achtergrond. Hij is nu bezig en staat op 24%, spannend!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Zouden er grote veranderingen moeten zijn, denk je?



Ik hoop niet dat ze de startbalk weer verwijderen. Dat was echt een ramp bij Windows 8.
Ooh ik heb de melding ook. Staat in het update menu.
Alle reacties Link kopieren
Laatst geïnstalleerd, eigenlijk nog geen verschil gemerkt, bedenk ik me nu.
Ik werk met een Enterprise-versie van Windows 10, dus moet nog afwachten. Ben wel heel benieuwd naar je ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Hij zit erop. Ik kan niet echt grote verschillen ontdekken. Edge is wel wat veranderd maar dit gebruik ik eigenlijk nooit, ik gebruik de Opera browser en die bevalt goed. Ook zit er Paint3D op, maar daar verdiep ik me later wel in. Bij de instellingen zag ik dat er een Gameknop bij is gekomen, ook nog niet gekeken wat dat is. Al me al geen drastische veranderingen dus.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem gelijk geïnstalleerd toen de update uitkwam en brengt weinig nieuws voor mij.

Paint gebruikte is toch al niet en virtual reality is pas over 10 jaar echt serieus inzetbaar denk ik. De blauwlichtreductie als je 's avonds achter je scherm zit is leuk maar niet meer dan dat. Ik had persoonlijk nooit last van het licht van mijn beeldscherm. Edge gebruik ik zelden, maar vind het mooi dat ze daar zo mee aan het ontwikkelen zijn. Ook de dominantie van Chrome komt een keer ten einde en dan heeft MS een mooi alternatief.

Het enige dat ik prettig vind is de uitgebreide en vereenvoudigde beveiliging.



Ik heb dit weekend voor kennissen een PC geüpdate van Windows XP naar Window 10. De gebruikers van de PC zijn niet bepaald experts maar konden hun weg net zo makkelijk vinden als dat ze in Vista deden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven