windows 10 en adblock

07-02-2016 18:29 12 berichten
doen het dus niet. IE 11 genomen want edge is een verschrikking en toch doet de adblocker het niet. Iemand tips? De adblocker ook al geconfigureerd van 7 naar windows 10 en nog loopt VF vol met reclame
In Chrome en IE11 doen mijn adblockers het prima hoor.

In IE11 heb ik de invoegtoepassing Adblock Plus for IE browser van Eyeo GmbH.
Alle reacties Link kopieren
FireFox of Chrome downloaden geen optie?
Voor op brood.
Ik ben geen liefhebber van chrome of Firefox maar ik ga die van 00gjes even proberen. Ik koop nooit meer iets bij Esprit, je kunt ook overdrijven met je reclame
Alle reacties Link kopieren
Maakt niet uit hoor als je bij wehkamp gaat shoppen krijg je daar reclame van.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Hier doen de adblockers het perfect in Chrome en Firefox. Net ook even in Edge geprobeerd en ook daar kan ik er gewoon eentje downloaden.

Welke extensie heb je gedownload? En staat hij wel aan?
Stom eigenlijk, ik vond addblockers nooit de moeite waard, maar door Viva heb ik er toch maar eens eentje geplaatst. Echt heel vervelend die reclames van Viva! Sommige beginnen zelfs met geluid, terwijl je ze niet eens in beeld hebt.
Reclame? Op het VF? Echt?





Ok, flauw. Zowel iOS als OSX zijn vrijwel waterdicht
quote:Faranya schreef op 07 februari 2016 @ 18:54:

...Net ook even in Edge geprobeerd en ook daar kan ik er gewoon eentje downloaden...

Welke heb jij in Edge? Daar kon ik geen goeie vinden, terwijl ik het liefst in Edge browse.
Alle reacties Link kopieren
Firefox en AdBlockPlus werkt prima met Windows 10 hoor. Geen reclame te zien hier.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik liever Ghostery. Die beschermt je ook tegen spionnen zoals Facebook en Twitter, trackers, bepaalde cookies en dergelijke.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik adblock én ghostery, wat de 1 niet pakt, pakt de ander en vv.

idd voor Edge nog niet beschikbaar, dus chrome of Firefox.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven