windows 10 ervaringen

01-06-2015 21:28 128 berichten
Iemand windows 10 al gedownload en wat zijn de ervaringen? Ik zie net een icoontje dat ik dit kan downloaden maar weet niet zo goed of ik dat moet doen vanwege kinderziektes etc. Wil niet dat m'n laptop dadelijk slechter gaat werken en heb me er verder ook nog maar weinig in verdiept.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat je 10 ervaringen had met Windows..
Ik ga voor kwantiteit.
Ja zag het net ook op mijn laptop.

Ik vraag morgen wel ff een computerexpert want ik wil ook niet dat laptop slechter gaat werken
Alle reacties Link kopieren
Hij wordt druk gepromoot zag ik.

Geen ervaringen, mijn laptop is niet geschikt.
Alle reacties Link kopieren
Ik wou net dezelfde vraag stellen, dus dit is een verkapte tvp
Slik die kikker!
10 komt toch pas eind juli uit? Volgens mij kun je de download nu reserveren. Dat stond op de site van Microsoft iig.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat lees ik ook net. En dat Hartenjagen verdwijnt
Slik die kikker!
Titel is multi interpreteerbaar ;)



Maar ik kan hem dus al downloaden via een icoon in mijn werkbalk. Ik wacht nog maar even ermee.
Alle reacties Link kopieren
"maar weet niet zo goed of ik dat moet doen vanwege kinderziektes etc."



Doe het dan niet.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het verkeerd begrepen denk ik. W10 is er nog niet maar je kunt je pc wel ready-to-go maken.



Hier staat het redelijk begrijpelijk uitgelegd, er staat ook een link in naar de MSsite met info.
Je bent zelf een theepot
quote:evaq schreef op 01 juni 2015 @ 21:51:

"maar weet niet zo goed of ik dat moet doen vanwege kinderziektes etc."



Doe het dan niet.



Ik zoek graag eerst wat uit voor dat ik wel of niet iets doe. Lijkt me logisch.



Maar goed na even een rondje googlen blijkt het een knop om te kunnen windows 10 te kunnen reserveren op mijn laptop. Er zijn al wel mensen die 10 hebben, uitprobeerversie. Dus lees alsnog graag ervaringen hierover
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst afwachten tot na 29/7, ruim er na.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even wachten. MS kennende zijn er de eerste tijd nog wel kinderziektes.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het nog niet downloaden. Die pop up die je ziet, is een aankondiging die iedereen krijgt als er Windows 7 of 8 op je computer staat.



Het is puur om te laten weten dat Windows 10 er aan komt (29 juli) en dat je het dan gratis kan downloaden binnen een beperkte tijd. Wil je na die tijd pas Windows 10, dan zal het geld kosten.
Ik krijg geen pop-up.



Nou gebruik ik windows ook wel weinig. De laatste keer moest ik meteen 117 updates plaatsen. Dan ben je toch al een tijdje niet online geweest geloof ik
quote:meaki schreef op 01 juni 2015 @ 22:50:

Je kan het nog niet downloaden. Die pop up die je ziet, is een aankondiging die iedereen krijgt als er Windows 7 of 8 op je computer staat.



Het is puur om te laten weten dat Windows 10 er aan komt (29 juli) en dat je het dan gratis kan downloaden binnen een beperkte tijd. Wil je na die tijd pas Windows 10, dan zal het geld kosten.Je hebt dan een jaar om over te stappen.
Ik heb nog niets gezien maar zou er ook nog mee wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik had gister ineens dat icoon op mijn taakbalk. Weet iemand ook of dat weg kan of zit ik daar tot eind juli mee opgescheept?
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat icoontje ook ineens, ik negeer het voorlopig maar even. Heb nu net pas een jaar mijn nieuwe laptop met windows 7 pro en heb even geen zin om alles incl. randapparatuur weer opnieuw te moeten installeren.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ik heb enorm moeten wennen aan mijn windows 8, dus ik weet nog niet zeker of ik wel wil overstappen. Waarom is het Windows 10 trouwens, waar is nr 9?
Alle reacties Link kopieren
er is geen 9, omdat dat niet kon door windows 95 en 98 of zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 01 juni 2015 @ 21:36:

10 komt toch pas eind juli uit? Volgens mij kun je de download nu reserveren. Dat stond op de site van Microsoft iig.Precies, je moet reserveren (via icoontje).
Alle reacties Link kopieren
Zo ver ik weet komt de officiële versie van Windows 10 pas op 29 juli uit en dan is hij nog niet voor iedereen beschikbaar.



Ik kan mij dan ook slecht voorstellen dat er iemand is die hier nu al ervaring mee heeft. Hooguit met een pre-release maar de officiele release zal altijd afwijken van een pre-release.
Niet geschoten is altijd mis
vanaf vandaag kan windows 10 worden gedownload.

ik ga het nog niet doen, wil eerst de ervaringen afwachten.



wie gaat het wel doen of heeft het al gedaan?
Bij mij staat hij erop. Is soepel verlopen, geen problemen.



Ziet er aardig uit, vooral het menu start is fijn. Dat miste ik bij vorige versies. De browser Edge gebruik ik niet omdat die geen extensies ondersteunt op dit moment.

En die achterlijke charmbars zijn gelukkig weg!



Ik heb wel alle privacy instellingen gelijk aangepast + wifi wachtwoorden. De standaard privacy instellingen gaan me te ver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven