Windows 7 update werkt niet.

14-10-2016 00:17 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag van mijn dochter.

Zij heeft een laptop met Windows 7 en ze wil Adobe Première installeren.

Nu krijgt ze tijdens de installatieprocedure de melding dat er eerst diverse W7 updates geïnstalleerd moeten worden.

Bij iedere poging dit te doen blijft deze procedure tot in het oneindige hangen, procedure start, balkje gaat lopen en daar blijft het bij.

Nu ben ik aardig handig met PC's maar ik kom er niet uit. Diverse zaken geprobeerd met nul resultaat.

Uiteindelijk een recover gedaan en de laptop terug naar de fabrieksstand gebracht, maar zelfs dat is niet de oplossing :(

Al flink aan het Googlen geweest en geleerd dat dit probleem zich vaker voordoet, maar hét antwoord nog steeds niet gevonden.

Misschien hier iemand die de gouden tip heeft?
En nou is het afgelopen!
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen overstapt naar windows 10 en vandaar dat de update van 7 niet meer werkt.

Kan, hoeft niet.
quote:Cateautje schreef op 14 oktober 2016 @ 00:23:

Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen overstapt naar windows 10 en vandaar dat de update van 7 niet meer werkt.

Kan, hoeft niet.



Dat is bullshit.



Ik moet het morgen even mijn man vragen. Een tijd terug had ik hier ook last van. En hij heeft het toen opgelost. Ik weet alleen niet meer hoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 14 oktober 2016 @ 00:23:

Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen overstapt naar windows 10 en vandaar dat de update van 7 niet meer werkt.

Kan, hoeft niet.Volgens mij kun je alleen naar 10. 7 updaten gaat niet meer. Microsoft ondersteunt het niet meer.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 14 oktober 2016 @ 00:35:

[...]





Volgens mij kun je alleen naar 10. 7 updaten gaat niet meer.Windows XP krijgt geen updates meer. Alles wat daarna is gekomen, dus Vista, Windows 7, Windows 8 etc krijgt nog gewoon ondersteuning.
https://www.security.nl/posting/460507/ ... loaden+%3F



Misschien heb je hier iets aan?

Als de update niet lukt, dan krijg je vaak een foutcode. Heb je die al opgezocht in MS of door Google gehaalt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 14 oktober 2016 @ 00:23:

Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen overstapt naar windows 10 en vandaar dat de update van 7 niet meer werkt.

Kan, hoeft niet.Nee, dat is het niet. W7 wordt nog gewoon ondersteund.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 14 oktober 2016 @ 00:42:

https://www.security.nl/posting/460507/ ... loaden+%3F



Misschien heb je hier iets aan?

Als de update niet lukt, dan krijg je vaak een foutcode. Heb je die al opgezocht in MS of door Google gehaalt?

Dit ga ik eens even doorspitten

Tot een foutcode komt het echter niet, hij zegt naar updates te zoeken maar blijft dat dus oneindig doen.

Intussen wel nog een ander interessant artikel gevonden wat misschien zou kunnen helpen.
En nou is het afgelopen!
quote:nbk schreef op 14 oktober 2016 @ 01:01:

[...]



Dit ga ik eens even doorspitten

Tot een foutcode komt het echter niet, hij zegt naar updates te zoeken maar blijft dat dus oneindig doen.

Intussen wel nog een ander interessant artikel gevonden wat misschien zou kunnen helpen.



Via de microsoft site de updates opzoeken en handmatig installeren misschien?



https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/973135



Het update zoeken duurt bij mij ook onmogelijk lang soms. Vorige maand heeft mijn laptop 4 uren naar updates lopen zoeken. Uiteindelijk wel gelukt. Wel geprobeert om de computer een nachtje te laten zoeken en dan kijken of die uberhaupt iets binnen haalt?
Alle reacties Link kopieren
.
quote:ZombieQueen schreef op 14 oktober 2016 @ 00:32:

[...]





Dat is bullshit.



Ik moet het morgen even mijn man vragen. Een tijd terug had ik hier ook last van. En hij heeft het toen opgelost. Ik weet alleen niet meer hoe.Dan schrijf je, dat is bullshit Cateautje, dat is wel zo sympathiek.
De updates van Windows 7 duren eindeloos, je kunt de PC misschien wel het beste een nacht laten draaien. Uiteindelijk komen ze wel.
Alle reacties Link kopieren
Zoeken duurde laatst een paar etmalen bij een laptop die ik voor iemand opnieuw had geïnstalleerd. Was ook een Windows 7.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 14 oktober 2016 @ 01:08:

[...]





Via de microsoft site de updates opzoeken en handmatig installeren misschien?



https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/973135



Het update zoeken duurt bij mij ook onmogelijk lang soms. Vorige maand heeft mijn laptop 4 uren naar updates lopen zoeken. Uiteindelijk wel gelukt. Wel geprobeert om de computer een nachtje te laten zoeken en dan kijken of die uberhaupt iets binnen haalt?Vier uur is bij mij nooit lang genoeg. Moet veel langer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven