Windows 8

21-07-2015 12:13 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Heeft er iemand ervaring met Windows 8? Dit is meer allemaal in 'app' vorm. Opzich prima mee te werken, alleen sinds een paar weken is Internet Explorer niet meer in app- vorm maar gewoon net als bij oudere versie van Windows.



Heeft iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit terug kan zetten?



Ik hoor het graag, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
over 8 dagen kun je windows 10 downloaden



Internet explorer gaat verdwijnen op den duur. Microsoft heeft nieuwe browser ontwikkeld met een andere naam
Alle reacties Link kopieren
IE, getsie. Hup snel wat anders downloaden.



Ik vind windows 8 heel erg fijn werken.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb naar volle tevredenheid Windows 8.1. Voor internet gebruik ik Opera, want ik vind Internet Explorer niks. Ga wel over op Windows 10 over een paar dagen. Heb nog niet kunnen vinden of Opera daar ook bruikbaar in is. Maar daar gaat dit topic niet over
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Toevallig heb ik vandaag voor het eerst m'n laptop met Windows 8.1 gebruikt. Ik vreesde ervoor, maar om eerlijk te zijn vond ik het niet eens zo'n enorm verschil. Omdat je al die Microsoft-app troep niet eens echt hoeft te gebruiken.

Het bureaublad met icoontjes bestaat nog steeds, je kan daar nog steeds vanalles opzetten van je eigen bestanden, programma's downloaden en daar neerzetten en gebruiken, en je internetbrowser (heb meteen weer Firefox genomen trouwens) werkt ook gewoon nog als eerst.

Denk dat ik in de praktijk niet tot nauwelijks van al dat nieuwe gedoe gebruik ga maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven